شناسه خبر : 62225
دوشنبه 05 آذر 1397 , 11:11
اشتراک گذاری در :
عکس روز

چه مرگ بگوىید چه دست بزنید!

ناشناس- در کشورهای جهان سوم که در معرض استثمار منابع و فرهنگ هستند طبیعی است سرشان توی کارشان باشد. ملت ها فقط دنبال خورد خوراک تفریح استفاده از واردات و رفاهیات هستند اما در کشورهای به اصطلاح در حال پیشرفت، ملت ها تلاش می کنند استقلال خود را بازیابند و مدیرانی به کار می گیرند که توانایی انجام امور را ندارند و یا به نوعی وابستگی فکری به جایی دارند برای اثبات خود نیاز به دشمن فرضی دارند تا حکومت کنند و گاهی هم مثل مالزی اتفاق می افتد که کولاک می کنند.

در کشورهای آزادی خواه ومدعی از هر لحاظ هرچند رهبرانی قوی داشته باشند به علت خصلت آزادی خواهی و روشنگری و انتقال تجربیات خود به دیگر کشورها زیر ذره بین مستکبران عالم هستند، چه مرگ بر آنها گفته شود و چه دست دوستی دراز شود، کوبیده و تحریم و... می شوند!

چرا؟ چون قرار نیست ملت ها در سرنوشت خود حاکم شوند! لذا برای ایجاد شور انقلابی و ایجاد نفرت از استکبار جهانی این شعایر لازم که ضروری هم هست، هدف آسیب شناسی و آگاهی دهی به افراد هست که بدانند ایدئولوژی و تفکر آنها مورد غضب دشمن هست نه چیز دیگر مثال ان برجام ودوستی ظریف با کری و لبخند و قدم زدن، هدیه به نوه دادند، آیا نتیجه ای داد؟!

پس آنها بنیادی با این تفکرات اختلاف دارند. فرقی نمی کند مرگ بگوىید یا دست بزنید. دشمن، دشمن ذهن افکار ماست. پس بهتره محکم بگوییم مرگ بر امریکا.

کد خبرنگار: 23
اینستاگرام
سلام با کمال تاسف وادادگی مسئولان در مقابل دشمنان اسلام و مسلمین و سهل انگاری در مقابل دسیسه های غرب جنایکار که درآمد کشورشان فقط از طریق جنگ افروزی در خاور میانه نیگذرد موجب تضعیف نشام اسلامی شده که در منطقه به لحاظ قدرت حرف اول را میزند.
هرچه سریعتر میبایست موضع دفاعی کشور که در عرف بین المملی بدترین موقعیت محسوب میشود تبدیل به برجسته سازی نقاط قوت گردد. بنابراین اگر با همین فرمان پیش برویم مجبوریم در جایگاه ضعف سیاسی و قدرت استراتژیک در تضاد با دنیا متحمل خسارات فراوانی شویم که نظام اسلامی طاقت بار بیشتر را ندارد.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi