شناسه خبر : 62247
چهارشنبه 30 آبان 1397 , 15:46
اشتراک گذاری در :
عکس روز

در ارتش فقط ترکش معنی داره!

صحرای- چرا می گویند جانبازان زیر ۲۵ درصد؟ برای اینکه در همه جای درحق ما اجحاف کردن چون که نمی توانیم دفاع کنیم. راه ها را به روی ما بسته اند. کسی به حرف های من و امثال من گوش نمیدن. در سازمان ایثارگران ارتش یک عده ای آنجا فقط برای حق و ناحق کردن شده. رئیس ایثارگران سرهنگ جعفری می خواهم در این ایمیل بگویم فقط کار مسئولین و اجحاف کردن دزدی و اختلاس مگر غیراز این حرف هایی است که جانبازی که موج گرفتگی و ناشنوایی دارد و خود کارشناسان ارتش تایید می کند؟

 ولی آقای رئیس ایثارگران! فقط اگر ترکش داری درصد می گیری. بقیه مشکلات هیچی! این قانون ایثارگران ارتش است و دنبال آن بنیاد شهید، این سازمان هم مثل همان است ولی درصد نصف میشه.

 من ۱۰ درصد از ارتش آوردم. بنیاد ۵ درصد زده. توی مملکت ایران و مسئولین دستگاه های دولتی پر از اینطور نیروهای فعال هستند. به این مسئولین درجه لیاقت میدن. مقامشان را بالا می برند! چون که دزد خوبی هست، درحق کسی کم نیاورده. به اسم انقلاب واسلام تمام می کنند!

آخر آنها به کسی تابه حال حرف راستی نزدن. مسئولین دستگاه هایی مثل ایثارگران، ارتش و بنیادشهید هم مثل ابوموسی اشعری و عمرعاص هستند همیشه درپی ظلم وستم به جانبازان و ایثارگران!
 

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
دوست عزیز اصلا فلسفه اینکه ما دنبال درصد هستیم چی است یا برای ارتقاء پست اداری یا افزایش مزایا که درنهایت به مادیات ختم میشه وچرا در آغاز سن پیری به فکر افزایش درست افتادیم چون واقعا اکثرما یا بیکارهستیم یا درآمدما کفاف همان حداقل زندگی را هم نمیدهد ولی اگربعدازپایان جنگ مسئولین امر به فکر ایثارگران بودند وبجای راه اندازی باند و جناح فقط حق بیمه ایثارگران را پرداخت میکردند الان هیچ ایثارگربدون حقوق وجود نداشت مگر ۳۰سال زمان کمی است تازه اکربخواهیم فقط زیر ۲۵درصد غیر شاغل را حساب کنیم تعدادکمتر میشود.آن حق بیمه ۳۰ساله یا کمتر این همه ایثارگرفقط به اندازه یک قلم رقم اختلاس آقای ب ز هم نمیشود گفتن اینکه چقدردرکشور ما دزدی میشود توهین به شعور مردم است چون مردم خیلی خوب همه چیز را می بینند تنها مسئله مهم که باعث شده به این نقطه برسیم فراموش کردن خداست کمی فکرکنید واقعیت همین است دوست عزیز اگر خدا را و دستورات اورا فراموش نمی کردیم حداقل ایران بهشت بودولی افسوس که تنها غریب بین ما خداست
با سلام
هم اکنون بسیاری از رزمندگان و جانبازان زیر25% به دلیل عدم محاسبه درصدجانبازی برای مجروحیت های غیر قابل رویت، همچون آسیب های موج گرفتگی، شیمیایی، اعصاب و روان، وسواس ، بیقراری ، بیخوابی، نیمه شنوایی، اختلالات تعادلی و آسیب های قلبی و مغزی ناشی از استرس و ترس های مستمر زیرآتش دشمن و نداشتن زندگی معمولی، هم اکنون با دارا بودن بیش از 50 سال سن، فاقد شغل و درآمد و بدون هیچ گونه سابقه واریز حق بیمه به صندوق های بازنشستگی با وجود دهها تبصره و ماده قانونی، در رنج و سختی روزگار می گذرانند.
لذا بدینوسیله از مسئولین محترم تقاضا می شود جهت حمایت از ایثارگران، با هماهنگی واحد های ذیربط، تمهیداتی اتخاذ فرمایید که بموجب آن کلیه رزمندگان و جانبازان زیر25% فاقد شغل و بیمه، متناسب با امتیاز ایثارگری ، در فرایندی ساده و بدون پیچیدگی ، متناسب با شرایط جسمی و روحی ایثارگران ، بعد از سن 50سالگی دارای حداقل حقوق از یک صندوق متمرکز ( ساتا ، بنیاد و.......) باشندو زمینه های قانونی لازم در کشور ایجاد گردد و ردیف اعتبار مربوطه از محل بودجه فرهنگی و دفاعی کشور در سال 98 متناسب با تعداد کل ایثارگران واجد شرایط تامین گردد.
با تشکر
ارتش زمانی که جانباز را به بنیاد شهید معرفی میکند نمی داند که بنیاد با بی احترامی چه بلایی سر جانبازمی اورد که از ایمان خودش هم پشیمان شود
انشااله خدا تقاس این بدیها را از اینها میگیره
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi