شناسه خبر : 62263
پنجشنبه 01 آذر 1397 , 14:57
اشتراک گذاری در :
عکس روز

درمان ما رفع تکلیف نیست!

ناشناس- عزیزان سال هاست هزینه های درمان را از جیب پرداخت کردیم و بنیاد هیچگونه توجهی ندارد. بطور کلی انتخاب پزشک از حقوق مسلم است لذا بنیاد میگوید به پزشکی مراجعه کنیم که کمترین ویزیت را به دلیل خلوتی مطب دارد. چرا بنیاد با پزشکان مجرب قرارداد ندارد؟

 سالها به پزشکانی رجوع کردیم که بنیاد معرفی کرده بود و روز به روز وضعیت بدتر بود در حالیکه به شدت نیاز به جراحی داشتیم اما پزشکان بنیاد فقط داروهای مسکن و آرامبخش تجویز کردند. خلاصه پس از پرس و جو به جراحی حاذق مراجعه کردم که در وحله اول پس از دیدن عکس ام آر آی باور نکرد و دوباره عکس برداری تجویز کرد و بعد از دین عکس دومی گفت چطور با این وضعیت بغرنج و خطرناک سالها زندگی کردی ؟

بعد از جراحی بسیاری از دردها از بین رفت که علت همان نیاز به جراحی بود.
سالهاست نزد پزشکی در تهران معالجه میکنم که ماهیانه حدود 500 هزار تومن هزینه داروها می شود اما به زندگی عادی برگشتم زیرا قبل از آشنایی با این پزشک به طور دوره ای دچار حمله های عصبی بودم که تمام درها و پنجره ها و لوازم خانه آسیب دیده بود.

 

بنیاد فقط به دنبال رفع تکلیف است زیرا بنابر قول رییس بنیاد تمام بودجه 13 هزار میلیارد تومانی بنیاد محقق شده در حالیکه به فرمایش ایشان 30 درصد از قوانین نیز اجرا نمی شوند اما بودجه کامل تخصیص شده است.

ایثارگران سال هاست با بهانه کسری بودجه در بدترین شرایط زندگی می کنند در حالیکه اخبار اختلاس ها و حقوق های نجومی و ریخت و پاشها و کاخ نشینی و هزینه زندگی خانواده مسئولان در کشورهای غربی هیچوقت با کمبود بودجه مواجه نبوده است اگر بتوانند سر ایثارگران کلاه بگذارند اما نمی توانند سر خدا را کلاه بگذارند.

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi