شناسه خبر : 62267
جمعه 02 آذر 1397 , 09:53
اشتراک گذاری در :
عکس روز

آقای شهیدی! شما از خودت راضی هستی؟!

به سخنان امیدوارکننده شما و مدیران دولت اعتماد کنیم که همه چیز گل و بلبل هست یا به واقعیت های جامعه و جاری که الان بیش از یک ماه است منتظر یک اقدام شما عزیزان است؟!

ناشناس- حاج آقا(شهیدی)! خوبه شما از خودتان و عملکردتان راضی باشید. از نظر وجدانی هم آسوده خاطر خواهید بود.

عزیز مسئول محترم! مشک آن است که خود ببوید نه اینکه عطار بگوید. صدور یک کارت جز بدیهی ترین کار بنیاد هستش. دست شما درد نکند. شما که در راس هرم خدمات دهی به ایثارگران هستید. به جای تقلا برای کسب اعتبار، راحت ترین کار را کردید! با یک نامه و هماهنگی با برنامه بودجه جهارصد بیست هزار انسان چشم به امید حمایتتان را یک دفعه ترد بی پشتوانه رها فرمودید.

جناب حاج آقا! شما نماینده تقریبا دو میلیون انسان ایثارگر و حامی آنها در دولت هستید. نباید بانی وباعث ضربه آن هم به درمان که حیاتی ترین امور جانبازان هست بشوید! شما از هر کس دیگر آگاه تر به زندگی مشقت بار ماها هستید و مورد اعتماد رهبری. انتظار ما از شما بزرگوار مثل انتظار از نماینده رهبری وجانشین معظم له در دولت است.

 این تفکر که هرجا کسری باشد، بهترین راه و آسان ترین راه، اعمال اعتبارات بنیاد شهید و به تبع آن جانبازان است، کاری بسیار بد و خطرناک است! جناب شهیدی بزرگوار! آیا رها نمودن صرفا جانبازان شاغل وبازنشسته به ادارات وسازمان های مطبوع خودشان همان اخراج از طرح بیمه تکمیلی مودبانه نیست!؟ حاجی عزیز! سازمان بازنشستگی الان بنا به صحبت های دولتیان در حال ورشکستگی است. به نظر شما میتواند صد وبیست هزار جانباز بازنشسته را تحت پوشش بگیرد؟

 یک دولت با برنامه و سپس اعتبار وتامین راهکارهای مطلوب  اقدامی انجام می دهند تا آن پروژه به سرانجام برسد. آیا شما فکر کردید وبعد نامه نوشتید؟ آیا اعتبارات آن مهیا بود؟ اگر مهیا بود که تا الان حتما اقدامی میشد. چرا هنوز دوستان شما در دولت چندین جلسه برگ ار کردند ولی نتیجه نداده!

دولت تدبیر و امید به شعایر خود نیز پایبند نیست. امید مردم در بازار و اقتصاد و اجتماعی و فرهنگی چگونه است؟ تدبیر آن هم جای سىوال دارد. بدون کارشناسی میشود تدبیر خوبی داشته باشند؟ اینجاست که اقدام وعمل شما بزرگوار را در کنار هم بگذاریم، به خودمان شک می کنیم که ما در کدام سرزمین هستیم. به سخنان امیدوارکننده شما و مدیران دولت اعتماد کنیم که همه چیز گل و بلبل هست یا به واقعیت های جامعه و جاری که الان بیش از یک ماه است منتظر یک اقدام شما عزیزان است؟!

 جناب حاج آقای عزیزم! جانبازان قانع ترین افراد و مظلوم ترین انسان ها در برابر افکار عمومی اند. مردم فکر می کنند هر آنچه خدمات و استخدامی و وام و... از آن ماست و این کمبودها به خاطر خانواده های ایثارگران است. بیکاری فرزندان آنها به خاطر اشتغال فرزندان ایثارگران و هرجا سخن می گویند، دست اشاره به طرف ماست.

 اما عده ای که در فضای مجازی آه وناله های ایثارگران را می خوانند وکمی متوجه می شوند، می گویند مگر امکان دارد جانبازی با اهدا جان و سلامتی خود، بیمه تکمیلیش یک ماه قطع شده؟! ببخشید این عین مضمون سخن یکی از همکاران بازنشسته حقیر است که میفرمود وقتی دولت با شماها اینطور رفتار می کند، کلاه ما پس معرکه است! 

 جانبازان ایثارگران وخانواده های آنها بهترین یاران انقلاب و امام و رهبری هستند و این وفاداری را با اهدای عزیزان وجان شیرین خود به دولت مردان ثابت کردند. مردانه جنگیدند و دفاع کردند. مظلومانه درد کشیدند. پنهانی از چشم زن و فرزند گریستند و قامت ها خمیده شده اما در بازار و جامعه، سروقامت و استوار با سیلی صورت خود را سرخ نگه می دارند و هیچگاه با تریبون های دشمن مشکلات و درد خود را عنوان نکردند. همیشه در همه صحنه ها حاضر بودند. عده ای بعد از بازنشستگی مدافع حرم شدند و همچنان مبارز هستند. به نظر حقیر بیش از اندازه مایه گذاشتند.

اما کوتاهی بعضی از دوستان شما در همراهی و مساعدت، در منطق نظام اسلامی نمی گنجد. امیدواریم پشتیبان قوی ودلسوزی برای ماها باشید وبیشتر از این خدمات شما شامل حال ماها باشد. یا حق

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
سئوال از دولت محترم این است:
مگر هزینه های هر سازمان به صورت سالانه بسته نمی شود؟
چطور شد یهوی بیمه تکمیلی در ابان قطع شد ؟
ایا بهتر نبود بنیاد کسری خود را طور دیگری تامین می کرد؟
البته صدربيت هزار بازنشسته فرهنگي عنوان كردم تعداد كل بازنشستگان زياد است حقير فقط بازنشستگان فرهنگي تو متن نوشتم
حق وحقوق جانبازان اعصاب وروان زیر25 درصد را همین امسال شهیدی ضایع نمودند
آفرین به برادر و همدرد ( ناشناس ) گل گفتی و از ته دلمان گفتی .
سلام خدای اینها دشمن نیستن پس اسم اینهارا چی باید گذاشت کسیکه بیمه یک جانباز این مملکت را رد کنه با جان این انسانهای خدا بازی کنه باید یک اسم بگذاریم آخه دل آدم درد میاد اینهمه بخور بخور باشه بد بیان بیمه این بیچارها را قدت کنند منکمیگویم کاره دشمن است با اینکار میخواد جانبازها را با نظام رودررو کند
سلام اقای شهیدی خودت را بجای جانبازی قرار بده که نیمه شب برایش مشکل پزشکی پیش امده چکار باید بکند ساسان برود یا خاتم یا بقیه ا... ولی میگن با شما قرارداد نداریم تکلیف چیست این چه منطقی هست که شما و بقیه همکارانتان فکر کردید
سلام
مدیریت محترم فاش نیوز
اواخر ابان ماه اقای شریعمتداری وزیر طی مصاحبه ای اعلام کردند بسته حمایتی نقدی به حساب کارمندان وبازنشستگان والی الخصوص بنیاد شهیدبرای حقوق های زیر سه میلیون تا اخر ماه واریز خواهد شد متن مصاحبه در صدا وسیما موجود است .
جهت یا اوری بازنشستگان لشگری وزارت دفاع اعم از ارتش وسپاه مبلغ دویست هزار تومان واریز شد.
ولی متاسفانه جهت جانبازان حالت اشتغال بنیاد شهید واریز نشد.
لطفا بررسی نمایید وتا حصول نتیجه وبه ثمر رسیدن نتیجه موضوع را پیگیری کنید
وجواب را در فاش نیوز درج کنید
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi