شناسه خبر : 62271
شنبه 03 آذر 1397 , 09:32
اشتراک گذاری در :
عکس روز

شانه خالی کردن ارگان ها از درمان!

ناشناس- ابتدا باید بگوییم که می دانیم مصوبات مجلس را، هیچ یک از ارگان ها نمی توانند تغییر بدهند لذا مصوبه هیات وزیران بر خلاف مصوبات مجلس غیر قانونی است.

دوم بگویید مطابق مصوبه مجلس در سال 93 هزینه درمان شاغلین و بازنشستگان که به عهده ارگان های متبوع بوده اما تا اکنون هیچ هزینه ای پرداخت نشده لذا چنانچه اراده و تصمیم لازم وجود داشت هزینه های چهار سال قبل را پرداخت کرده بودند.

 سوم درمان ایثارگران به طور رایگان از بدیهی ترین حقوق اولیه است که مسئولان مربوط به بدیهی ترین حقوق اولیه ایثارگران که شالوده و اساس امنیت کشور میباشد بی اعتنا هستند. لذا چگونه باور کنیم مسئولان برای ایثارگران و امنیت کشور ارزش قائلند و قدردان عوامل پایداری امنیت نظام هستند؟

چهارم مصوبات دولت همیشه بر زمین مانده مثال تصویب وام مسکن ایثارگران در بودجه سال 97 که پس از 9 ماه هنوز ابلاغ نشده است اما مصوبه قطع بیمه تکمیلی بلافاصله بدون فوت وقت به طور خودکار اجرایی شده است.

پنجم شخصیت فداکار و منش خاکی ایثارگران در مقایسه با مسئولان تکنوکرات، لیبرال و کاخ نشین هیچگونه سنخیت و همپوشانی ندارند لذا طبیعی است که تضاد بین دو قشر در تصمیم، تفکر و عمل باعث خوشحالی دشمن و تضعیف روحیه جهاد و شهادت  است بنابراین وجود تضاد بین دو قشر دارای بالاترین جایگاه در افکار عمومی و مهم و تاثیر گذار در امنیت نظام اسلامی باعث تاسف و نیازمند راه حل عاجل برای رفع چنین آسیب بزرگ و جدی و جلوگیری از تکرار اینگونه تسامح و تساهل در شرایط حساس است.

ششم تمام مسئولان میدانند هیچگونه بودجه برای پوشش بیمه تکمیلی ایثارگران در ردیفهای اعتبارات سال 97 در اختیار ارگانها قرار داده نشده لذا با این آگاهی قبلی هرگونه تصمیم گیری غیر قانونی و از قبل برنامه ریزی شده برای ایجاد مشکلات دست ساز در معیشت ایثارگران و شکستن حرمت و ارزش های انقلاب اسلامی و سوالی بدون پاسخ که ارگان ها بودجه لازم را از کدام محل تامین و پرداخت کنند.

هفتم ایثارگران شاغل بدون درمان و مصرف داروهای مورد نیاز دچار مشکلاتی در عملکرد شغلی خواهند شد لیکن ایثارگران با روحیه جهادی و انقلابی در محل کار با جدیت و پشتکار مضاعف پاسخی قاطع به کارشکنی خواهند داد.

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi