شناسه خبر : 62284
شنبه 03 آذر 1397 , 10:37
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مگر ایجاد نارضایتی عمومی غیراز دشمنی است؟

ما ضربه را از خودتحریمی مسئولین می خوریم تا تحریم کننده اصلی...

جانباز معسر - کسی به فکرما نیست. باگذشت مدت کوتاهی از قطع بیمه ایثارگران شاغل، تأیید و اعتراض به قطع بیمه تکمیلی این گروه از جانبازان به حد اعلی رسید؛ ولی دوستان عزیز خوتان قضاوت کنید.

بحث سر اینکه حق با کدام طرف است نیست؛ مسئله این است که عزیزان شاغل اگر دروغ نباشد به مرحله زیرخط فقر یا همان خط فلاکت نرسیده اند و همان چندرغاز حقوق کارمندی حداقل هم می تواند آنها را سرپا نگه داره. ولی انصافآ کسی به فکر جانبازان معسر بسیجی نیست. مدتی بود که کمک معیشت پرداخت نشده بود که با تاخیر زیاد پرداخت شد، که از سنگ صدا شنیدیم ولی ازنمایندگان مجلس نه!

با اینکه حق با عزیزان ایثارگر است ولی اکثر نمایندگان مجلس به فکر انتخابات دوره بعد هستند، نه خدمت واقعی. این شعار هر چند اساسی نیست ولی گاهی واقعیت دارد که دشمن نظام همین جاست!

مگر ایجاد نارضایتی عمومی غیر از دشمنی است؟ مثالِ من ربطی به بیمه ندارد ولی ارزش شنیدن دارد.

الان مدتی است که در استان گلستان و شاید استان های دیگر نه کنتور آب و برق می دهند و نه گاز، و نه مسئولین مربوطه پاسخگو هستند. این مشکل از اوایل تابستان بوجود آمده و ربطی هم به تحریم ندارد!

 اگرمدعی خودکفایی این کالاها هستیم پس چرا کمبود وجود دارد؟ اگر به تحریم ربط دارد چرا قبل از شروع تحریم ها پیش بینی نشده؟

پس ما ضربه را از خودتحریمی مسئولین می خوریم تا تحریم کننده اصلی. ملاقات رئیس اداره برق یک شهر کوچک از دیدن مقامات بالای کشور سخت تر شده!

درساعت پایانی روز کاری، تازه وقتی موفق می شویم حضرات را زیارت کنیم که موقع خروج از اداره است و با پاسخ های کلیشه ای (وضعیت همین است... باید تحمل کنید) مواجه می شویم. دیگر از مسئولین متکبرِ بی خاصیت که کاری جز حرام کردن بیت المال و گرفتن حقوق مفت ندارند خسته شده ایم.

کد خبرنگار: 23
اینستاگرام
تنها راز موفقیت در همه زمینه ها اتحاد است . 400هزار نفر گروه بیمه قطع شده ها باید از 100هزار تفر گروه معسرین دفاع کنند.
و معسرین از بیمه قطع شده ها
بایدبساط بنیادشهیدراجمع کنند
سلام ول کنید این مسوولین بیخواسیت را بکی بگوی همه مثل همند حقوق را بگیرند برن دمبال کارهای خودشان رزمندگان امید دارن که اینها کاری انجام دهند نه بابا از اینها کار ساخته نیست
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi