شناسه خبر : 62296
شنبه 03 آذر 1397 , 11:02
اشتراک گذاری در :
عکس روز

خواسته‌های جانبازان شیمیایی برای دبیرکل سازمان منع سلاح‌های شیمیایی

جمعی از جانبازان شیمیایی کشورمان در قالب ۴ انجمن مردم‌نهاد در کنفرانس سالانه سازمان منع سلاح‌های شیمیایی در لاهه هلند حضور یافتند.

تشریح خواسته‌های جانبازان شیمیایی برای دبیرکل سازمان منع سلاح‌های شیمیایی

جمعی از جانبازان شیمیایی در بیست و سومین کنفرانس سالانه سازمان منع سلاح‌های شیمیایی که از تاریخ 19 الی 30 نوامبر برابر با 28 آبان الی 9 آذر در شهر لاهه هلند برگزار شد، حضور یافتند که این حضور بازتاب گسترده‌ای در این اجلاس داشته است. جانبازان شیمیایی 8 سال جنگ تحمیلی به‌عنوان سند زنده جنایات جنگی رژیم بعث عراق با هماهنگی اداره کل امور بین‌الملل بنیاد شهید و امور ایثارگران و دفتر دانش‌پژوهان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر به سرپرستی دکتر سجاد قاسمی در این کنفرانس شرکت کرده‌اند.

جانبازان شیمیایی کشور در حاشیه این کنفرانس با برگزاری نمایشگاه عکس، پوستر و فیلم به شکل گسترده و مذاکره با سایر سازمان‌های مردم‌نهاد در سراسر جهان بازتاب‌دهنده مظلومیت مصدومین شیمیایی کشورمان شده‌اند و قرائت بیانیه از سوی تشکل‌های مردم‌نهاد در حین دیدار با دبیرکل این سازمان از جمله دیگر برنامه‌های نمایندگان کشورمان در این کنفرانس خواهد بود.

غلامحسین دهقانی معاون حقوقی و بین‌الملل وزارت امور خارجه، رضا نجفی مدیرکل صلح و امنیت بین‌المللی وزارت خارجه و دکتر علیرضا جهانگیری سفیر ایران در هلند و نماینده دائم ایران در سازمان منع سلاح‌های شیمیایی تاکنون دو بار در برنامه جانبازان حضور یافته و ضمن تقدیر از عملکرد این عزیزان بر مؤثر بودن اقدامات تشکل‌های ایثارگری تأکید کردند.
تشکل‌های مردم نهاد جانبازان در ادامه برنامه‌های حضور در کنفرانس سالانه سازمان منع سلاح‌های شیمیایی با دبیرکل این سازمان نیز دیدار و ضمن دعوت از ایشان برای شرکت در مراسم سالگرد بمباران شیمیایی سردشت مواضع و خواسته‌های جانبازان شیمیایی کشورمان را تشریح خواهند کرد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi