شناسه خبر : 62309
شنبه 03 آذر 1397 , 11:35
اشتراک گذاری در :
عکس روز

کار موشکی نتیجه ۳۴ سال فعالیت شهدا و جانبازان است

فرمانده هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:
وزیری که هزاران میلیارد سرمایه دارد نمیتواند کاری برای مردم انجام دهد/ کار موشکی نتیجه ۳۴ سال فعالیت شهدا و جانبازان است
 
فرمانده هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ابراز کرد: مسوولان باید فرصت جهت رفع مشکلات جامعه فراهم نمایند. وزیری که هزاران میلیارد سرمایه انتخاب شده است نمیتواند کاری برای مردم انجام دهد.

 سردار سرتیپ امیرعلی حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در چهارمین روز از کنگره سه هزار شهید استان قزوین اظهار کرد: امروز یکی از مهمترین وسیله ها و اقداماتی که می تواند روحیه معنوی جامعه ما را احیا کند چنین مراسماتی با گرامی داشتن یاد شهدا است.
سردار حاجی زاده تبیین کرد: ملت ایران ۳۰۰ هزار شهید تقدیم انقلاب و اسلام کرده است، امروز ارواح طیبه شهدا معنویت جامعه ما را افزون می کنند.
فرمانده هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اذعان کرد: در آستانه جشن های انقلاب اسلامی هستیم و چهار دهه را با وجود دشمنی های دشمنان پشت سر گذاشتبم.
وی یادآور شد: دهه اول بیشتربن آسیب ها به انقلاب رسید. انقلاب ما هنوز نهالی اسیب پذیر بود که قریب به ۲۰۰ هزار شهبد در دوره پیروزی انقلاب در دهه اول انقلاب تقدیم انقلاب شد.
حاجی زاده عنوان کرد: آمریکا، انگلیس و اسرائیل لحظه از دشمنی کردن با ایران کوتاه نیامده اند، در دهه اول ما شاهد تفاله های پهلوی بودیم . گروه های تجزیه طلب و تروریست ها و منافقین، هشت سال دفاع مقدس همه اینها به صورت فشرده در ده سال اول اتفاق افتاد.
وی عنوان کرد: در سال های دفاع مقدس به ازای هر سال ۲۰ هزار شهید تقدیم شد و کسانیکه در محور مقاومت و هسته ایستادگی کرده بودند همان نسل اول انقلاب و جوانان آن روز ها بودند و تعداد کثیری از آنها به شهادت رسیدند.
حاجی زاده افزود: جوانان آن روز خواسته امام خمینی را عمل کرده و پشت سر امام ایسنادند و توانستند فشارها را دفع کنند. این ایستادگی کار ساده ای نبود.
این مسئول تبیین کرد: امروز با تلاش شهدایی همچون تهرانی مقدم توانستیم قدرت منطقه شوبم و در بستری از تکنولوژی های نظامی جزو پنج کشور جهان هستبم.
فرمانده هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: نسل اول انقلاب دشمنان را شناختند راه را فهمیدند و با رهبری امام از سختی ها گذشتند و امروز نیز با استعانت از رهبری باید از موانع گذشت. فراموش نکنیم که هر زمانی تهدید را ملت ایران یکپارچه پای کار امدند و ما عبور کردیم.
وی افزود: اگر در موشکی جز هفت کشور برتر جهان و اول منطقه هستیم به برکت تلاش جوانان با محوریت نیروهای نسل اول است که با تجربه دیروز مقابل مشکلات ایستاده اند، در حوزه پهبادها از بسباری قدرت های جهان جلوتر هستیم.

وی افزود: اگر در حوزه موشکی جزو هفت کشور برتر جهان و قدرت اول منطقه هستیم به برکت تلاش جوانان با محوریت نیروهای نسل اول است که با تجربه دیروز مقابل مشکلات کوتاه نیامدند و بر موانع فائق آمدند. کار موشکی ثمره ۳۴ سال کار شبانه روزی با شهدا و جانبازان زیاد است.

فرمانده نیروی هوا فضا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران اضافه کرد: در حوزه پهپادها نیز از بسیاری قدرتهای جهان جلوتر هستیم و در زمینه رادارها کاملا خودکفا می باشیم. امروز ما در همه تسلیحات به لحاظ قیمتی در رقابتیم. امروز صحبت از تحریم هست اما هنوز اثارش را در جامعه ندیده ایم. در حوزه هوا و فضا خودکفا هستیم اما کلید وابستگی صنعتی ما به طور مثال در صنعت خودروسازی در دست خارجی هاست.

سردار حاجی زاده تصریح کرد: عربستان که فتنه منطقه است سومین قدرت بودجه ای منطقه می باشد. در مسیر مبارزه استقامت و ایستادگی زیادی شده است.

وی افزود: کسانی که به عنوان مسوول روی کار می آیند، کار مسوول قبلی را تکمیل نمی کنند. اما بهتر است بخش های مثبت قبلی را استفاده کرده و روشهای جدید را جهت پیشرفت اعمال نمایند.

فرمانده نیروی هوا فضا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران بیان کرد: اگر بخواهیم در سایر حوزه ها دشمن را به خاک بنشانیم همت جمعی نیاز است.باید دست به دست هم داده و با حمایت از دولت مشکلات اقتصادی را حل کنیم. زمانی جنگ برای ما تهدید بود اما آخر جنگ به دستاوردهای زیادی رسیدیم و این یک فرصت بود.

سردار حاجی زاده گفت: همانگونه که در دوران جنگ همه پای کار بودند حتی بانوان زیورالات خود را اهدا میکردند، مسوولان باید فرصت جهت رفع مشکلات جامعه فراهم نمایند. وزیری که هزاران میلیارد سرمایه انتخاب شده است نمیتواند کاری برای مردم انجام دهد.

منبع: خبرگزاری بسیج
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi