شناسه خبر : 62311
دوشنبه 05 آذر 1397 , 11:43
اشتراک گذاری در :
عکس روز

پدر جانباز نخاعی، حسین مهرآیین به رحمت ایزدی پیوست

حاج «ذبیح الله مهرآیین»، پیر غلام اهل بیت علیهم السلام که عمر با خیر و برکت خویش را صرف ترویج معارف اسلام و مکتب تشیّع و تربیت فرزندان صالح کرده بود، شب گذشته به علت بیماری و کهولت سن، در ۸۳ سالگی دعوت حق را لبیک گفت و به دیدار حق شتافت.

فاش نیوز - حاج ذبیح الله مهرآیین، پدر جانباز نخاعی "حسین مهرآیین" شب گذشته دعوت حق را لبیک و به ملکوت اعلی پیوست.

حاج ذبیح الله مهرآیین، پیر غلام اهل بیت علیهم السلام که عمر با خیر و برکت خویش را صرف ترویج معارف اسلام و مکتب تشیّع و تربیت فرزندان صالح کرده بود، شب گذشته به علت بیماری و کهولت سن، در 83 سالگی دعوت حق را لبیک گفت و به دیدار حق شتافت.

بنابر این گزارش، مراسم تشییع، تدفین و ختم این پدر جانباز والامقام فردا یکشنبه چهارم آذرماه برگزار و پیکر آن مرحوم در گلزار بهشت زهرا سلام الله علیها به خاک سپرده خواهد شد که برنامه دقیق آن متعاقبا اطلاع رسانی خواهد گردید.

از باقیات صالحات مرحوم حاج ذبیح الله مهرآیین، تربیت فرزندی چون جانباز حسین مهرآیین است که از اعضای فعال انجمن جانبازان نخاعی و مسئول کمیته لوازم و تجهیزات توانبخشی این انجمن است و نیز خادم هیئت (سالار زینب «س») در بیت الحسن علیه السلام، واقع در شهرک گلستان در منطقه 22 محسوب می باشد.

همچنین مراسم ختم ویژه عزیزان و جانبازان ویلچری و خانواده، روز پنجشنبه 8 آذر ماه از ساعت ۱۵ در منزل حاج حسین مهرآیین واقع در شهرک گلستان(منطقه۲۲) بلوار هاشم زاده، خیابان قائم، قائم پنجم، پلاک ۱۴ برگزار خواهد شد.

فاش نیوز درگذشت این پیر غلام اهل بیت و پدر جانباز را به خانواده جانباز حاج حسین مهرآیین تسلیت عرض می کند.

کد خبرنگار: 21
اینستاگرام
ایا برای همه پدر جانبازان صفحه تقدیر می گذارید شرایط چیست رفاقت یا عدالت ؟؟
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi