شناسه خبر : 62320
دوشنبه 05 آذر 1397 , 10:29
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره ملی فعالان مجازی

سرهنگ حیدری از تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی خبر داد.

سرهنگ حمید حیدری رئیس مرکز توسعه و ترویج فرهنگ دفاع مقدس در فضای مجازی و ماهواره ای از تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی  خبر داد و گفت که به دلیل استقبال و درخواست فعالان فضای مجازی با مصوبه شورای سیاست گذاری جشنواره مهلت ارسال آثار تا سی ام آذر ماه تمدید شد.

وی ادامه داد: بر همین اساس پس از اتمام مهلت ارسال آثار, فرآیند داوری آثار ارسالی انجام شده و مراسم اختتامیه جشنواره و تقدیر از برگزیدگان به همراه نمایشگاه تولیدات فضای مجازی اواخر دی ماه و یا اوایل بهمن ماه در موزه انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد.

رئیس مرکز توسعه و ترویج فرهنگ دفاع مقدس در فضای مجازی و ماهواره ای همچنین گفت: فعالان فضای مجازی در حوزه دفاع مقدس و مقاومت می‌توانند جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اینترنتی این جشنواره به نشانی www.defafestival.com مراجعه کنند.

download

منبع: تسنیم
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi