شناسه خبر : 62339
سه شنبه 06 آذر 1397 , 09:40
اشتراک گذاری در :
عکس روز

یک مسئول انصارالله یمن:

در آینده نزدیک بر متجاوزان پیروز خواهیم شد

یک مسئول دفتر اجرایی جنبش انصارالله یمن ضمن تأکید بر عبور ملت یمن از تجاوز آمریکایی- صهیونیستی- سعودی ضد خود تصریح کرد در آینده‌ای نزدیک بر متجاوزان پیروز خواهیم شد.

اختصاصی: یک مسئول انصارالله یمن: در آینده نزدیک بر متجاوزان پیروز خواهیم شد

عدنان علی قفلة مسئول روابط خارجی دفتر اجرایی جنبش انصارالله یمن در گفتگو با خبرنگار بین الملل تسنیم تاکید کرد که ملت یمن تجاوز آمریکایی- سعودی - اماراتی و صهیونیستی را پشت سر گذاشته و ان‌شاء الله در آینده نزدیک بر متجاوزان پیروز خواهد شد.

وی به جنایات متجاوزان ضد ملت یمن اشاره کرده و می‌گوید:‌ 3 سال و 9 ماه از تجاوز به رهبری آمریکا و اسرائیل و عربستان و امارات به یمن گذشته است. آنها در این مدت بسیاری از مزدوران را وارد عمل کردند و از طریق آن‌ها در مدت زمان طولانی جنایت‌های گسترده‌ ضد اسلامی و مغایر با مبانی و ارزشها و عقاید اسلامی و انسانی و فطرت بشری در یمن انجام شد.

وی ابراز داشت ما به دنبال دفاع از اراضی و ارزش‌ها و ناموس خود هستیم و به اذن الهی در آینده نزدیک پیروز خواهیم شد.

این مسئول دفتر اجرایی جنبش انصارالله از جمهوری اسلامی ایران برای برگزاری کنفرانس‌هایی با هدف تجمع مسلمانان در رویکردها و قومیت‌های مختلف تشکر و قدردانی کرده و درباره توطئه‌های دشمنان اسلام برای ایجاد تفرقه و درگیری میان مسلمانان هشدار داد.

القفلة خاطر نشان کرد که دشمن تلاش دارد توجه ما را منحرف کرده و ما را به مبارزه و خصومت با یکدیگر بکشاند تا به سادگی بتواند بر ما سیطره پیدا کند، وی افزود: برگزاری چنین کنفرانس‌هایی می‌تواند رویکردها میان نخبگان و شخصیت‌های اسلامی را به هم نزدیک‌تر کند. این بهترین و نزدیکترین مسیر به سمت وحدت اسلامی است، چرا که وحدت در رویکردها می‌تواند به وحدت اسلامی منجر شود.

وی در خصوص مذاکراتی که قرار است در سوئد و با میزبانی سازمان ملل متحد برای توقف جنگ در یمن صورت گیرد، گفت: اینها به خودی خود مذاکرات مستقلی نیست، بلکه رایزنی‌هایی است که قرار است به مذاکرات طولانی مدت بینجامد. به این ترتیب ما توقع زیادی از مرحله اول این مذاکرات نداریم و در واقع تکمیل کننده مذاکراتی است که در گذشته نیز انجام شده و می‌تواند محرک اساسی رویکرد سیاسی در یمن باشد.

به نقل از تسنیم

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi