شناسه خبر : 62390
پنجشنبه 08 آذر 1397 , 13:19
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بنیاد شهید سریعاً درباره این شبهه شفاف‌سازی کند+فیلم

فیلمی از یک مشاجره و درگیری منسوب به گلزار شهدای اصفهان در فضای مجازی دست به دست می‌شود.

فیلمی از یک مشاجره و درگیری منسوب به گلزار شهدای اصفهان در فضای مجازی دست به دست می‌شود. می‌گویند این درگیری نتیجه اعتراض خانواده شهدای اصفهان به تدفین خلاف ضابطه معاون سازمان تأمین اجتماعی در گلزار شهدای این شهر است. آن‌ها می‌گویند در مورد هیچ‌یک از خانواده‌های شهدا اجازه تدفین در گلزار شهدا داده نشده و گفته‌اند فقط شهدا در این محل دفن خواهند شد و حتی در مورد پدر شهید حسین خرازی، از فرماندهان دفاع مقدس که خود نیز جانباز ۳۰ درصد بود، اجازه تدفین در گلزار شهدای اصفهان و محل دفن پسرش داده نشد. اما در مورد مرحوم عبدالرحمن تاج‌الدین، معاون پارلمانی سازمان تأمین اجتماعی که اخیراً در سانحه تصادف درگذشت، این ضابطه کنار گذاشته شده و او را در گلزار شهدای اصفهان دفن کرده‌اند.

استفاده از رانت و توصیه نامه برای دفن افراد دلیل اصلی تنش‌ها و درگیری‌های اخیر در گلزار شهدای اصفهان است که نیاز به توضیح و شفاف‌سازی بنیاد شهید دارد. از طرفی ادعا شده در این اعتراضات به خانواده شهدا و خصوصاً مادران شهدا بی احترامی صورت گرفته که باز هم با سکوت بنیاد شهید همراه شده است. فیلم مشاجره یکی از نمایندگان اصفهان با پسر شهیدی که عمامه از سرش افتاده و ... نیز موجود است و در نهایت این نماینده مجلس در پاسخ به اعتراض این پسر شهید به بی عدالتی در تعیین محل تدفین معاون سازمان تأمین اجتماعی، می‌گوید که برو شکایت کن! منتظر شفاف‌سازی مسئولان استان اصفهان و نیز مسئولان بنیاد شهید در این زمینه می‌مانیم. عبدالرحمن تاج الدین، که از خانواده شهداست، عموی یکی از نمایندگان کنونی اصفهان در مجلس است.

موجی از اعتراضات در فضای مجازی علیه این اقدام خلاف ضابطه در جریان است که البته با ادعا‌هایی در مورد دخالت برخی مسئولان همراه است که صحت و سقم آن را نمی‌توان تأیید کرد.

download

منبع: جهان نیوز
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi