شناسه خبر : 62404
شنبه 10 آذر 1397 , 10:18
اشتراک گذاری در :
عکس روز

هشدار حزب‌الله لبنان به رژیم صهیونیستی

حزب‌الله لبنان، با انتشار فایلی ویدئویی، رژیم صهیونیستی را تهدید کرد.

حزب‌الله در این فایل ویدئویی یک دقیقه و 13 ثانیه، که با عنوان« أیها الصهاینة... إن تجرأتم ستندمون»( ای صهیونیست‌ها... اگر گستاخی کنید پشیمان خواهید شد» به زبان عبری منتشر کرده، تصاویری ماهواره‌ای از اهداف نظامی در عمق اراضی اشغالی را به نمایش گذاشته است..

در این فایل ویدئویی همچنین بخش‌هایی از سخنان «سیدحسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله آورده شده که به صهیونیست‌ها در مورد تجاوز به لبنان هشدار داده و گفته است: «به هرگونه تجاوز به لبنان، هر بمباران هوایی یا هر شلیک زمینی قطعا پاسخ خواهیم داد.»

طبق این گزارش، در این فایل ویدئویی، تصاویر هوایی تاسیسات هسته‌ای رژیم صهیونیستی و چند پایگاه نظامی اسرائیلی در کنار صحنه‌هایی از مبارزان و تجهیزات موشکی حزب‌الله به نمایش در آمده است.

کانال 10 تلویزیون اسرائیل نیز با بازنشر این فایل ویدئویی، گزارش داد که پایگاه‌های نظامی اسرائیل به عنوان اهداف حزب‌الله در حمله احتمالی مشخص شده است.

ساعاتی بعد از انتشار این فایل از سوی واحد اطلاع‌رسانی جنگ وابسته به حزب‌الله، فعالان در فضای مجازی نیز این فایل ویدئویی را بازنشر داده‌اند.

منبع: تسنیم
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi