شناسه خبر : 62415
پنجشنبه 15 آذر 1397 , 12:12
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تشییع شهید مدافع حرم « اسدالله سلطانی » در باقر شهر

پیکر مطهر شهید مدافع حرم در باقر شهر تشییع شد

شهرری- ایرنا- پیکر مطهر شهید « اسدالله سلطانی » از رزمندگان مدافع حرم حضرت زینب(س)، صبح امروز پنجشنبه با حضور پرشور خانواده معظم شهدا، ایثارگران، بسیجیان، اقشار مختلف مردم و جمعی از مسئولان در باقر شهر تشییع شد.

به گزارش ایرنا، مراسم تشییع پیکر این شهید مدافع حرم از مسجد جامع حضرت ولیعصر(عج) باقر شهر با حضور مردم و مسئولان این شهر برگزار شد.
استقبال مردم ولایتمدار و وفادار به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در این شهر با وجود بارندگی به حدی بود که همه خیابان مسدود شد.
تشییع کنندگان با سردادن شعارهای «لاالله‌الاالله»، «حسین حسین شعار ماست شهادت افتخار ماست»، «هیهات منا الذله» و «این گل پرپر ماست هدیه به رهبر ماست» از ایثار و فداکاری این شهید سرافراز تقدیر کردند.
مداحان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) در این مراسم با ذکر مصیبت خوانی و نوحه سرایی، پیکر شهید مدافع حرم را بدرقه کردند.
زنان و مردان، پیر و جوان با حضور در این مراسم یاد و خاطره شهدا را گرامی داشته و بار دیگر با شهیدان راه اسلام و مکتب قرآن عهد و میثاقی دوباره بستند.
شهید مدافع حرم « اسدالله سلطانی » از نیروهای لشکر فاطمیون در راه دفاع از حرم عقیله بنی‌هاشم (س) و در نبرد با نیروهای تکفیری در منطقه لوکمال سوریه به‌ شهادت رسید.
این شهرستان دارای 2 هزار و 747 شهید دوران دفاع مقدس، هفت هزار و 300 جانباز و 486 آزاده است و 155 شهید مدافع حرم در شهرستان ری تقدیم شده است.
1970/6003

انتهای پیام /*

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi