شناسه خبر : 62430
یکشنبه 11 آذر 1397 , 14:27
اشتراک گذاری در :
عکس روز

چادرت را بردار خانم سلحشوری! +تصاویر

پروانه سلحشوری

پروانه سلحشوری با ابراز این عقیده که «همین که من گردنم را عمل کردم و دستم سال‌هاست درد می‌کند ثمره سال‌ها پوشیدن چادر بود» افزود: ما باید نوع حجابی را تعریف کنیم که در ابتدا آسیب زننده نباشد.

پروانه سلحشوری نماینده مردم تهران در مجلس در همایش «پوشش بانوان ایرانی پس از انقلاب» که در دانشکده ادبیات دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد حجاب را از مباحث پر چالش بعد از انقلاب عنوان کرد و گفت: خصوصا بحث حجاب اجباری از موضوعاتی است که مطرح می‌شود. تا قبل از سال ۶۲ حجاب اجباری وجود نداشت اما بعد از آن این مسئله به وجود آمد. اوایل انقلاب اعتراضاتی به حجاب اجباری بود. موضوعاتی از این دست مطرح شدند.

سلحشوری با اشاره به سابقه تحصیل و زندگی خود در هند گفت: من ۱۰ سال در هند زندگی کردم. در آنجا چادر و مقنعه چانه‌دار به سر می‌کردم، اما به نظرم واقعا نیاز است نگرش جدیدی را حاکم کنیم. این نحوه پوشش برای خود من آسیب‌زا بود.

وی با ابراز این عقیده که «همین که من گردنم را عمل کردم و دستم سال‌هاست درد می‌کند ثمره سال‌ها پوشیدن چادر بود» افزود: ما باید نوع حجابی را تعریف کنیم که در ابتدا آسیب زننده نباشد.

کاربران فضای مجازی در توییتر به اظهارات پروانه سلحشوری درباره پوشش چادر و حجاب واکنش نشان دادند که در ادامه برخی از آنها را می خوانید:

اینستاگرام
آخه انسان به شما چبگوید کی به تو گواهینامه مجلس را داد اگر درجه داشته باید درجه اون کعند زد به سرش این خانم فکر کرده زمان شاه خانم بیدار شو انقلاب شده
خانم سلحشور اذعان دارد که حجاب منجر به درد گردن و دست شده است اولا ایشان از اینکه حجاب برای سلامتی مشکل ایجاد می کند با دلایل منطقی و علم پزشکی موضوع را برای همگان شفاف سازی نمایند تا اگر واقعا حجاب معضل است راهکار چگونگی استفاده از آن ارائه گردد در غیر اینصورت معلوم میشود که خانم نماینده سخنگوی دشمن می باشد.
خام سلحشوري نه خواهرم راستشو بگو ماشاالله وضع ماليتان فوق اعاده شده وامروز چادر به شخصيت شما جور در نمي ايد اگر از من گوش ميكني عزيزم با يك تاب شلوارك برو مجلس يك دفعهتكليف روسري هوا كردن وهزاران بهانه همكيشانت را حلش كن مطمىنا ما حمايتت ميكنيم خيابانها هم زيبا سازي ميشودجوانام بيكار هم مشغولي پيدا ميكنند خانه غر غر نميكنند
خانم سلحشوري واقعا اگر گردن مبارك بر اثر فشارهاي نابجاي شريك زندگيتان هم عمل كرده باشيد از نظرما مظلوم واقع شديد لطفا هم چادر وهم مزاحمين زندگي خود را پاك وكنار بگذاريد دو روز دنيا ارزش نداره لطفا راحت باشيد شايد فكرتان كاركند صندلي اشغالي مجلس بكار ايد جوانان خيلي گرفتارند
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi