شناسه خبر : 62432
یکشنبه 11 آذر 1397 , 14:57
اشتراک گذاری در :
عکس روز

جمع آوری امضاء نمایندگان و ارائه به رئیس جمهور برای حل مشکلات ایثارگران

نماینده ایثارگر مجلس از جمع آوری امضاء نمایندگان ملت و ارائه آن به رئیس جمهور برای حل و فصل معضل بیمه تکمیلی ایثارگران خبر داد.

فاش نیوز - نماینده ایثارگر مجلس از جمع آوری امضاء نمایندگان ملت و ارائه آن به رئیس جمهور برای حل و فصل معضل بیمه تکمیلی ایثارگران خبر داد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی فاش نیوز، امیر خجسته نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از بی تفاوتی دولت و مجلس در حل معضل بیمه مکمل ایثارگران یادآور شد:

ایثارگران سرمایه نظام هستند و امنیت امروز را برای کشور ارمغان آورده اند و ایران اسلامی به یکی از امن ترین کشورهای جهان تبدیل شده است.

وی گفت: نیازهای ایثارگران باید برنامه ریزی و برای اجرای آنها تامین اعتبار و مشکلات جامعه ایثارگری برطرف شود. اما متاسفانه اینکه نمی شود، هیچ، بحث بیمه تکمیلی و بهداشت و درمان و سایر نیازهای مبرم آنها همچنان بلاتکلیف مانده است.

عضو فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: ما تذکر خود را به رئیس جمهور ارائه کرده و می گوییم: آقای روحانی! در هیئت وزیران در بخشنامه ای که داشتید، پرداخت بیمه تکمیلی ایثارگران را از بنیاد شهید برداشتید و به وزارتخانه ها واگذار کردید. اما با کدام بودجه، آن هم وسط سال؟ الان ایثارگران ما بلاتکلیف مانده اند و کسی نیست جواب آنها را بدهد.

رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ایثارگران و جانبازان قطع نخاعی و اعصاب و روان همه در بلاتکلیفی به سر می برند و من احساس می کنم، به آنها بی حرمتی می شود، بنیاد شهید هم در هیئت دولت موضوع را توجیه و دفاع نکرده است.

خجسته با اشاره به نارضایتی جامعه ایثارگری تاکید کرد: الان هم دولت می‌گوید که بودجه ها را از «سرجمع» بدهید؛ اما از کدام «سرجمع»، در حالی که وزارتخانه ها به ما اعلام می کنند، «سرجمعی» نداریم.

نماینده آزاده دوره های هشتم، نهم و دهم مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تقاضای من این است که کسانی که سرمایه های نظام محسوب می شوند و جان و جسم خود را دادند، امروز مورد بی حرمتی قرار نگیرند و در وزارتخانه ها سرگردان نشوند. چه کسی باید جواب آنها را بدهد.

عضو فراکسیون ایثارگران مجلس دهم خطاب به دکتر روحانی یادآور شد: آقای رئیس جمهور و رئیس محترم دولت، دوستان مجلسی؛ وضعیت همه ایثارگران را تعیین تکلیف کنید، خیلی زود است که ما ایثارگران را فراموش کنیم.

نماینده ایثارگر مردم همدان در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: ایثارگران باید تا زمانی که هستند روی چشم ما قرار داشته باشند، چرا اینطور بلاتکلیف مانده اند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود موضوع ماموریت آموزشی فرزندان جانبازان 25 درصد را مطرح و یادآور شد: متاسفانه بحث ماموریت آموزشی فرزندان جانبازان هوا شده است، همچنان موضوع پرداخت هزینه شهریه نیز در بلاتکلیفی قرار دارد.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس متذکر شد: من از رئیس جمهور انتظار دارم که این کار (بیمه تکمیلی) را عملی کند. دوستان امروز در حال جمع آوری سوال از آقای رئیس جمهور در رابطه با بیمه تکمیلی ایثارگران هستند، چرا که ایثارگران سرمایه کشور هستند و باید از بلاتکلیفی خارج شوند و نگذارید بیش از این به آنها بی حرمتی شود و با روح و روان و اعصاب‌شان بازی نکنید.

خجسته در پایان اظهار داشت: ان شاالله رئیس جمهور توجه ویژه‌ای به این موضوع کند و بنیاد شهید را مکلف کند تا جواب بهداشت و درمان و بیمه ایثارگران را بدهد.

 

کد خبرنگار: 24
اینستاگرام
سلام خدمت جناب آقای خجسته
خسته نباشید
لغو ماموریت تحصیلی فرزندان جانبازان 25٪ و بالاتر آیا جزء مشکلات ابثارگران نیست یا اینکه فرزندان جانباز جزء ابثارگران نیستند؟
.....
عملکرد این دولت از ابتدا تا الان مشکوک هست ، آیا واقعا نمیداند چه می کند یا عمدی هست ؟ایثار گران جز اقشار ضعیف جامعه هستند و همیشه پشتوانه نظام .نکنه قصد آین هست که پشتوانه نظام را از خط خارج کنند؟
بیمه تکمیلی خیلی مهم و ضروری برای ایثاران است ولی موجب فراموش شدن لغو ماموریت تحصیلی و اموزشی فرزندان جانبازان نشود.
خیلی خیلی دبر شده همه مسئولبن قاتلان غیر مستقیم ایثارگران هستند که روزی جواب پس خواهند داد وجوانان امروز با دیدن این وضع معلوم نیست چه عکس العملی در مقابل شرایط زمان جنگ خواهند داشت وایا ایثار وشهادت در مقابل دشمنان باز هم با شور وایمان تداوم خواهد داشت ویا ..
همسنگران عزیز!،مجلسی ها بطور کل دارن دروغ می گن! حرفای این آقا رو هم باور نکنین! اینا بس که پول خوردن و دارن می خورن که دیگه دل اونا سنگ شده! و توجهی به سایرین ندارن. پس دل به حرفای اینا نبندین! خدایا! تورو به حق امام زمان(عج) به داد این مردم و این قشر مظلوم برس.
ماشااله به شیر غران همدان
بخدا خسته شدیم این ماموریت تحصیلی چرا یهو لغو شد چرا امیدمونو ناامید کردین ،چرا کاری نمیکنید
کاش مشکل ایثارگران فقط بیمه تکمیلی بود !!!
شمانمایندگان که زحمت کشیدین امضاجمع می کنید
لطفابرای بازنشستگی جانبازان حالت اشتغال که ازبنیادحقوق می گیرند
ودوازده سال ازموعدبازنشستگی شون گذشته وبیشترشون به رحمت خدارفتن
درخواست کنیدکه چراباقول دادن های مکررسردارشریفی درسال ۹۲هنوزاجرایی نشده
بنده رزمنده دوران دفاع مقدس هستم خادم مسجدم ماهی پنجاه هزار تومان حقوقم از مسجد وشش صد هزار توملن ابعنوان رزمنده معسر دریافت میکتم داری چهار سر عایله هستم که کفاف نان خالی را نمی دهد به فکر رزمندگان باشید
شما رابه خدا ایثارگران فقط ایثارگران شاغل دولتی نیستند.کمی هم به فکر ایثارگران غیرشاغل دولتی باشید.دولتیها صداشون بلنده وهروقت ذره ای امتیازاتشون جابجا میشه صاشون روهمه میشنوند اما غیرشاغلین صداشون به هیچ کجا نمیرسه.یک جانبازشاغل دولت ازامتیاز یک مقطع تحصیلی بالاتر وگروه وحق ایثارگری وعدم پرداخت کسور بیمه ومالیات وبازنشستگی ومامورت تحصیلی و...برخورداراست ولی غیرشاغلین متاسفانه فقط باید عنوان معسر رو دارا باشند که باکلی منت آقایان دلشون به رحم بیاد و از یک کمک معیشت مختصر بدون بازنشستگی برخوردار شوند.شمارا به خدا این عدالت است
سلام. خسته نباشید.مسئولین و همه متولیان به امورایثارگری را بایدعرض کنم توان روحی جسمی خودرابابت قشرفراموش شده ایثارگرلازم نداریم. جامعه ای که تنهابرای زینت سخنرانی فرصت طلبان کارایی دارد برخودلزومی نمیبینداین دلسوزیهای بیجاوشعارگونه راانهم برای سه ماه باقیمانده اخرسال بکارگیرندزیراهیچ سودی جزضرردران نمیبینند.ایثارگرانی که صدقه سری بعضی معنویات پیشین باهرمشقتی قادربه تامین مخارج درمانی خودهستندکه هیچ وانانکه از تامین ان محرومندبالاخره خدایی دارند لذابه همه مقدسات قسمتان میدهیم ازعناوین ایثارگری برای صحبت ارایی خوددیگربهره نبریدوان اندک اعتبارمان رانزدجامعه محفوظ بدارید.زیرابه این باوررسیده ایم هرقانونی برای این قشروضع شده قبل ازفایده برای جامعه هدف .به بهره فرصت طلبان میرسد. همین چندی پیش بود که درجامعه ازعنوان جانبازسواستفاده ای نابخشودنی شد که همه دست اندرکاران چشم به ان تخلف بستند. جانبازی پنج درصدبا داشتن رابطه ویک زدوبندساده به55درصدافزایش جانبازی اقدام تا ازمزایای قانونی ان بتواندبهره ببرد.دراینباره ایثارگران واقعی شدیدامورد اعتراض وهجمه عموم واقع شدندبتصوراینکه تمام این قوانین بخواست ایثارگر وبارابطه هاوزدوبندمطابق باخواسته های جانباز قابل انجام است.انان متصورشدندهمه قوانین برای ایثارگران بهمین سهولت وبازدوبند قابل تغییراست.ازسهمیه تحصیلی بگیریدتاجزیی ترین موارد ایثارگری ؟ازهمین روی اعتباروابروی ایثارگرانی که به هیچ نمیاندیشیدند جز ابروی انقلاب موردخدشه واردشد. اگرقصدخدمت به جامعه ایثارگری دارید:لطفا این مباحث راکه منافع شخصی درپس ان نهفته است راتعطیل نمایید؟
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi