شناسه خبر : 62437
دوشنبه 12 آذر 1397 , 08:47
اشتراک گذاری در :
عکس روز

این لکه به دامن مرجعیت نمی‌چسبد

 
حسین صفارهرندی وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی به نقل قول یکی از اعضای دفتر آیت‌الله منتظری درباره کمک‌های او به خانواده‌های منافقین و بهائیان واکنش نشان داده است.
این لکه به دامن مرجعیت نمی‌چسبد

متن کامل یادداشت حسین صفارهرندی که به صورت اختصاصی و با عنوان "این لکه به دامن مرجعیت نمی‌چسبد" در اختیار تسنیم قرار داده به شرح ذیل است:

براساس گزارش‌های انتشار یافته در رسانه‌ها، آقای مجتبی لطفی، یکی از اعضای دفتر مرحوم آیت‌الله منتظری -که از او به عنوان مسئول اطلاع‌رسانی آن دفتر یاد می‌شود- اخیراً طی مناظره‌ای گفته است "مرحوم آقای منتظری قبل و بعد از انقلاب به خانواده‌های زندانیان اعم از مسلمان، بهایی، توده‌ای و منافقین کمک مالی می‌کرد".

از سیاق سایر مطالب بیان شده از سوی این مرید آقای منتظری، روشن است که وی این ادعا را در مقام تمجید از احساسات انسانی مخدوم خود بیان کرده و قاعدتاً قصد ضربه زدن به باقی‌مانده اعتبار مخدوش شده مرحوم منتظری را نداشته است، چه اینکه در سال‌های اخیر، بارها در قامت وکیل مدافع بی‌چون‌وچرا و مروّج دیدگاه‌های او ظاهر شده است.

اکنون دست آقای منتظری از دنیا کوتاه است و او عاجز از اینکه چنین ادعاهایی را تکذیب کند و یا احیاناً با قبول انتساب آن به خود در مقام توجیه این اقدام برآید. اما آیا سکوت در قبال چنین ادعا و شبهات مترتّب بر آن جایز است؟ آیا این شبهه که چگونه می‌شود سهم مبارک امام زمان(عج) را تقدیم کسانی کرد که به جنگ مستقیم امام زمان برخاسته‌اند (بهایی‌ها و دیگر دشمنان خدا) نباید پاسخ درخوری، آن هم از سوی متولیان و بزرگان ساحت دین پیدا کند؟

از آنجا که محکومان فرقه ضالّه بهائیت و خانواده‌هایشان مستقیماً تحت‌الحمایه شبکه جهانی این فرقه استعماری و اسرائیلی قرار دارند، نگرانی درباره سرنوشت‌ خانواده‌های ایشان بی‌مورد و نشانه ساده‌لوحی است، همچنان که این نگرانی در خصوص خانواده منافقین به دلیل اقدامات سازمانی تشکیلات نفاق، بیجاست و تازه اگر مسئولیتی هم متوجه جایی باشد، مربوط به نهادهای مسئول حکومتی است و نه دستگاه مرجعیت.

از آنجا که مرحوم منتظری در مقام یک مجتهد و تکیه‌زده بر جایگاه مرجعیت دینی، به گفت نزدیکانش، مرتکب چنین اقدامی در یک دوره مستمر و طولانی می‌شده است، اکنون ساحت پاک مرجعیت شیعه را در مظانّ این اتهام قرار داده که نستجیربالله می‌توان سهم امام را علیه امام و علیه خدا به کار گرفت! بنابراین با خاکساری و تواضع به مقام شامخ مراجع عظام تقلید، و استجازه از ناحیه آن بزرگان، باید به مردم مسلمان و دارای غیرت دینی و انقلابی اطمینان داد که هیچ یک از سکانداران واقعی فقاهت و اجتهاد، قبول ندارند که می‌توان سهم مبارک امام زمان(عج) را برای پشتیبانی و تقویت جبهه کفر و انحراف هزینه کرد بلکه آنچه را مردم مومن برای یاری و تحکیم دین خدا و رونق حوزه‌های علمیه می‌پردازند در مسیر تنویر افکار و مبارزه با دشمنان خدا و منحرفان از مسیر نورانی امام عصر(عج) هزینه می‌شود.

در پایان با یادآوری جمله‌ای از حضرت امام خطاب به آقای منتظری در نامه معروف 68.01.06 که برای اصلاح مسیر به اعوجاج رفته شاگرد خود او را از خطای بزرگ حمایت از منحرفان برحذر داشتند، به ساحت آن حکیم الهی -روح خدا- عرض ادب می‌کنیم: "سعی کنید افراد بیت خود را عوض کنید تا سهم مبارک امام، بر حلقوم منافقین و گروه مهدی هاشمی و لیبرال‌ها نریزد."

به نقل از جهان نیوز

اینستاگرام
سلام چقدر مسئولان مربوط به اینگونه موارد بیکار هستند در حالیکه موضوعات بسیاری بر علیه معیشت مردم جریان دارد که هیچکس توجه نمیکند.
برای مثال ضد انقلاب میگوید که دولت قصد دارد بنزین را 5 هزار تومن اعلام کند و پس از اغتراض مردم به 3 هزار تومن کاهش دهد آنوقت مردم بگویند بنزین از 5 هزار تومن به 3 هزار تومن کاهش یافت.
این حقه قدیمی شده و نشانه انحراف فکری مردم از اصل موضع است زیرا طبق سنوات گذشته پس از سهمیه بندی ناچیز بنزین عده زیادی از مردم به سهمیه بنزین بازار سیاه نیاز پیدا میکنند و خلاصه دولت میتواند بنزین را در بازار سیاه به هر قیمت دلخواه بفروشد همانطور که بنزین را از 100 تومن به 1000 تومن افزایش داد و آب از آب تکان نخورد.
راستی چرا فاش نیوز دچار کاهش فعالیت شده آیا ایثارگران آنقدر گرفتار شدند که توانایی ارسال یک کامنت را ندارند؟
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi