شناسه خبر : 62452
دوشنبه 12 آذر 1397 , 16:40
اشتراک گذاری در :
عکس روز

ره آورد سفر به عتبات

طالبی از همدان«ره آورد سفر به عتبات» در شب و روزهایی که به عنوان متبرع (خدمتگذار صلواتی) در نجف اشرف بودم باصحنه های جالب ودیدنی مواجه می شدم که ذکر آنها خالی از لطف نیست.

یک روز صبح بعد از نماز هوا کاملا به حالت گرگ ومیش بود که یک آقایی به محل کار ما مراجعه کردند و چون من شب کار می کردم، در آن موقع بیدار بودم و اصلا مگر در شهر امیرالمومنین و صبح های نجف اشرف خواب به چشم ما می آمد که آدم خواب باشد. لذا دیدم که او همراه خودش یک سکه آورده جهت هدیه برای ساخت صحن مطهر حضرت فاطمه زهر (س). پرسیدم؛ از راه دور آمده بود.

در یک مورد دیگر که خیلی جالب و دیدنی بود، یک شب از دور دیدم که یک آقایی لباس عربی به تن دارد یک ویلچر را که خانمی با پوشش ایرانی سوار آن بود نفس زنان می آورد. آمدند ونزدیک شدند. او با پای برهنه داشت ویلچر را حرکت می داد. اوفرمود از ایران وزائر هستیم و می خواهیم مقداری هدایا جهت ساخت صحن بدهیم.

راهنمایی شد وهدیه آنها را که پانصد دلار بود گرفتیم و رسید ارائه شد و بعد از تقدیم هدایا، با خاطری آسوده خانم ویلچر سوار را باپای برهنه به طرف حرم مولا امیرالمومنین به حرکت درآورد و گمنام رفتند وغرق در دریای زائران حرم علوی شدند.

اسفندماه سال ۹۶ ، عتبه مقدسه علوی، نجف اشرف

کد خبرنگار: 19
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi