شناسه خبر : 62473
چهارشنبه 14 آذر 1397 , 11:59
اشتراک گذاری در :
عکس روز

جهاد همسران شهدا و جانبازان

جهاد همسران شهدا و جانبازان در راه خدا کمتر از شهادت نیست

 

شهیدخبر: مدیرکل بنیاد البرز با تاکید بر اینکه که همسران شهدا و جانبازان در اجر جانبازی و شهادت شریک هستند، گفت: جهادی که همسران شهدا و جانبازان مجاهدانه در راه خدا انجام دادند کمتر از شهادت نیست.

 

به گزارش« شهید نیوز » به نقل از «ایثار»، ابراهیم طاهرنژاد در مراسم جشن چهلمین سال انقلاب در اردوی نشاط و سلامتی همسران شهدا و جانبازان 70، استان البرز را استانی راهبردی و اثرگذار از انقلاب اسلامی تا به امروز دانست و گفت: استان البرز با حضور تمامی ملیت ها و اقشار گوناگون طبق فرموده مقام معظم رهبری، «ایران کوچک» است و استانی است که در راه آرمان های انقلاب اسلامی مجاهدت های فروانی را ارزانی داشته است.

وی در ادامه با بیان اینکه خادمی خانواده های شهدا و ایثارگران افتخار است، تصریح کرد: برای ما خادمان شهدا و مسئولان برگزاری چنین مراسم هایی بهترین فرصت است تا بتوانیم ادای احترامی به پیشگاه شهدا، جانبازان و خانواده های محترم آنان داشته باشیم و بگوییم در کنار شما هستیم.

طاهرنژاد افزود: شهدا، ایثارگران و خانواده های معزز آنان را فراموش نکرده و نخواهیم کرد و این مراسم بیعت مجدد ما با شهدا و ایثارگران بوده و انقلاب اسلامی مدیون خانواده های شهدا و ایثارگران علی الخصوص همسران قهرمان و گمنام شهدا و جانبازان است.
مدیرکل بنیاد البرز در ادامه با تاکید بر اینکه همسران شهدا و جانبازان در اجر جانبازی و شهادت شریک هستند، گفت: جهادی که همسران شهدا و جانبازان مجاهدانه در راه خدا انجام دادند، کمتر از شهادت نیست.

طاهرنژاد خاطرنشان ساخت: امروز شهدا نظاره‌گر اعمال ما هستند و باید کاری کنیم تا روح مطهر شهدا از ما راضی و خشنود باشند و باید بدانیم زنده نگه داشتن یاد شهدا سبب خشنودی همسران گرانقدر شهدا خواهد شد.

 

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi