شناسه خبر : 62475
چهارشنبه 14 آذر 1397 , 12:24
اشتراک گذاری در :
عکس روز

برگزیده‌های ادبیات و تجسمی جشنواره شاهد و ایثارگر

برگزیده‌های ادبیات و تجسمی جشنواره شاهد و ایثارگر معرفی می‌شوند

 

 

 

 

سید مرتضی حسینی

 

دبیر جشنواره هنرهای ادبی و تجسمی شاهد و ایثارگر گفت: اختتامیه بخش‌های تجسمی و ادبی جشنواره ملی هنرمندان شاهد و ایثارگر روز چهارشنبه (۱۴ آذر ماه) در مشهد مقدس برگزار خواهد شد و بخش‌های هنرهای نمایشی و سرود نیز دی ماه برگزار می‌شود.

 

به گزارش ایسنا، سید مرتضی حسینی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا بیان کرد: هیات داوران جشنواره هنرهای ادبی و تجسمی شاهد و ایثارگر در دو بخش تجسمی و شعر و ادبیات کار قضاوت آثار در جشنواره ملی شاهد و ایثارگر را آغاز کرده‌اند و افراد برتر روز چهارشنبه، ۱۴ آذر در اختتامیه این جشنواره تقدیر خواهند شد.

 

وی افزود: هیات داوران جشنواره هنرهای ادبی و تجسمی شاهد و ایثارگر که شامل اساتید هنرهای تجسمی و ادبیات کشور هستند نفرات برتر این جشنواره را معرفی می‌کنند و محمد کاظم حسنوند، غلامرضا قلی پور و اردوان منظم داوری بخش تجسمی رشته نقاشی را عهده‌ دارند.

 

مدیرکل امور هنری بنیاد شهید و امور ایثارگران ادامه داد: داوری بخش شعر جشنواره نیز بر عهده داریوش ذوالفقاری، مصطفی محدثی خراسانی و رضا اسماعیلی است و داوری بخش داستان هم به عهده علیرضا مدنی، محمدعلی قربانی و حبیب یوسف زاده است. اختتامیه بخش‌های تجسمی و ادبی جشنواره ملی هنرمندان شاهد و ایثارگر روز چهارشنبه ۱۴ آذر در مشهد مقدس برگزار خواهد شد و بخش‌های هنرهای نمایشی و سرود نیز دی ماه برگزار می‌شود.
انتهای پیام

 

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi