شناسه خبر : 62476
چهارشنبه 14 آذر 1397 , 12:26
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بازدید از مجتمع فرهنگی ورزشی توانبخشی ایثار

افتتاح مجتمع فرهنگی ورزشی ایثار نیازهای توانبخشی ایثارگران را برطرف می کند
 
شهیدخبر: مدیرکل بنیاد مرکزی تاکید کرد: افتتاح و راه اندازی موسسه ایثار نه تنها می تواند نیازهای ورزشی و توانبخشی جانبازان معظم را برطرف کند بلکه کمک شایانی در بالا بردن سرانه ورزشی منطقه تحت پوشش را خواهد داشت.
  

به گزارش« شهید نیوز » به نقل از «ایثار»، مرتضی انصاری فر به همراه معاون توسعه بنیاد ظهر امروز سه شنبه 13 آذر ماه 97 از پروژه بزرگ مجتمع فرهنگی ورزشی توانبخشی ایثار مرکزی بازدید کرد و روند اجرای عملیات عمرانی مجتمع فرهنگی، ورزشی و توان‌بخشی ایثار استان مرکزی را مطلوب ارزیابی و بر افتتاح سریع آن تأکید کرد و گفت: مجتمع ایثار می‌تواند خدمات مؤثری را به خانواده‌های شهدا و ایثارگران ارائه دهد و به همین دلیل باید موانع و مشکلات جذب اعتبار آن برطرف و در کوتاه‌ترین زمان به بهره‌برداری برسد.
انصاری فر گفت: باید در اتمام پروژه ایثار در جهت ارج نهادن به مقام و جایگاه والای شهدا و خانواده های ایثارگران جدیت داشت. مجتمع ایثار فضای خوبی دارد و در استان مرکزی بی‌نظیر است و می‌تواند خدمات خوبی را به ایثارگران و آحاد مردم ارایه دهد.
مدیرکل بنیاد مرکزی گفت: موسسه ایثار سعی در بهبود وضعیت روحی ایثارگران و به روزآوری امکانات و تجهیزات مراکز خود و تطابق آنها با استاندارهای معین شده دارد به طوری که امسال تلاش مضاعف خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم سطح خدمات خود را ارتقا داده و در این زمینه مدیریت جهادی را سرلوحه کار خود قرار دهیم.
وی تاکید کرد: افتتاح و راه اندازی موسسه ایثار نه تنها می تواند نیازهای ورزشی و توانبخشی جانبازان معظم را برطرف کند بلکه کمک شایانی در بالا بردن سرانه ورزشی منطقه تحت پوشش را خواهد داشت.
در ادامه معاون توسعه بنیاد مرکزی تصریح کرد: دنبال درآمدزایی نیستیم و هدف اصلی که خدمت رسانی به ایثارگران است را با جدیت دنبال و هر کاری در این راستا بتوانیم انجام می دهیم.
قربانعلی جدیدی یکی از مهمترین اهداف این مجتمع را افزایش رضایتمندی جامعه شاهد و ایثارگری دانست و ابراز امیدواری کرد با بهره برداری کامل از این مجتمع گام مهمی در جهت تامین نیازهای جانبازان و خانواده های معظم شهدا و ایثارگران استان برداشته خواهد شد.

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi