شناسه خبر : 62478
یکشنبه 25 آذر 1397 , 15:52
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مشاور رئیس مجلس در امور ایثارگران:

برای رفع مشکل ایثارگران، به بودجه ۹۸ ورود جدی می‌کنیم

مجلس شورای اسلامی با نگاه ویژه به ایثارگران، با تمام تمام وجود به لایحه بودجه سال آینده ورود خواهد کرد.

فاش نیوز - مشاور رئیس مجلس در امور ایثارگران، از نگاه ویژه مجلس به ایثارگران در لایحه بودجه سال 98 به منظور بهبود شرایط درمانی و معیشت آنان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی فاش نیوز، «کوروش کرم پور»، نماینده ایثارگر مردم فیروزآباد در مجلس شورای اسلامی، در خصوص تدابیر مجلس برای بهبود شرایط معیشتی و درمانی ایثارگران اظهار داشت:

من معتقدم که دولت باید به آنچه که قانون گذار برای او تکلیف کرده است، مو به مو عمل کند؛ به خصوص وقتی که برای ایثارگران باشد.

نماینده فیروزآباد افزود: اگر ما دولتمردان و مسئولین نسبت به اجرای قانون، مخصوصا قانونی که مربوط به ایثارگران است کوتاهی داشته باشیم، فردا چه پاسخی به وجدان خود و شهدا خواهیم داد.

مشاور امور ایثارگران مجلس شورای اسلامی ادامه داد: من می خواهم این را بگویم که امروز ما مسئولین باید بدانیم که اگر نماینده، وزیر، رئیس جمهور و ... شده ایم از صدقه سر همین ایثارگران است و این بی وجدانی، نا مردی و ناجوانمردی است که در حق جامعه بزرگ ایثارگری کم لطفی کنیم. همچنین نمک نشناسی و نمکدان شکستن و قدرنشناسی است که پشت به ایثارگران کنیم.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون انرژی مجلس در توضیح اقدامات صورت گرفته در حوزه ایثارگری مجلس شورای اسلامی یادآور شد: در این چارچوب تلاش کرده ایم مشکلاتی که ایثارگران به ما ارجاع داده اند را بر اساس قوانین مربوط به استحضار رئیس مجلس رسانده و ایشان هم بر اساس جایگاهی که دارد به مسئولین مربوطه اعلام کرده است؛ آنجایی که نیاز بوده، توصیه کرده و در جایی دیگر، آنها را ارشاد کرده است و در برخی مواقع نیز تذکر لازم را داده است، که مکاتبات آن موجود است.

کرم پور تاکید کرد: در این زمینه کوتاهی از سوی مجلس صورت نگرفته است، ما قانون مدون شفاف داریم و در زمینه قوانین ایثارگری به هیچ وجه ابهام وجود ندارد اما نمی دانم چرا اجرا نمی کنند.

مشاور امور ایثارگران مجلس در پاسخ به سوال خبرنگار ما در خصوص ابهامات قانونی متذکر شد: دولت می گوید که من اعتبارات مورد نیاز دستگاه های مربوطه را در اختیار ندارم، اما ما می گوییم که آقای دولت، شما آیا پیشنهادی در این زمینه بر اساس وضع موجود دارید که مجلس در این زمینه با شما همکاری نکرده باشد؟ کدام لایحه را دولت داده است که ما آن را برای ایثارگران تصویب نکرده ایم؟ کجا شما اصلاحیه دادید که ما آن را مورد توجه قرار نداده ایم.

نماینده ایثارگر مجلس دهم خاطرنشان کرد: ما می گوییم آنچه که از نظر قانون مورد نیاز ایثارگران است و به آنان تعلق می گیرد، از سوی سازمان مربوطه در اختیار دولت قرار می گیرد، دولت در اختیار ما قرار بدهد تا ما آن را تصویب کنیم، تا کنون هم آنها در این زمینه آنچه را که به مجلس پیشنهاد داده اند، تصویب کرده ایم.

عضو فراکسیون ایثارگران مجلس در خصوص اتخاذ تدابیر قانونی و تامین اعتبارات مالی بیمه مکمل ایثارگران در لایحه بودجه 98 یادآور شد: مجلس شورای اسلامی با تمام وجود به لایحه بودجه سال آینده ورود خواهد کرد و نگاه به ایثارگران، نگاه ویژه ای خواهد بود. عزم ما بر این استوار است که به محض ارائه لایحه بودجه به مجلس، پیشنهاداتی را برای بهبود شرایط و معیشت ایثارگران ارائه کنیم.

کد خبرنگار: 17
اینستاگرام
با تشکر از نماینده محترم که پیگیری بیمه تکمیلی ایثارگران شاغل و بازنشسته به بنیاد هستند
اگراین دولت بع داد مظلومان نرسد....وخودش نجومی حقوق بگیرد ..هرلقمع ای که عزیزانش میخورن درد بشود برایشان...
با سلام در قانون برنامه ششم توسعه سه چهارم خدمت سربازی بعنوان داوطلبانه محسوب میشود ولی گوش کسی شنوایی این جور قانون را ندارد نماینده محترم ایثارگران اگر قانون شفاف باشد فرار از ان سخت هست چون قانون دو پهلو هست راه فرار هموار هست ۲۴ماه جبهه دارم کسانی که ۶ماه حضور داوطلبانه داشتند بچاهش کنکور سهمیه داشند ولی سه چهارم ما میشه ۱۸ ماه ولی شامل بچه ما نشد چرا چرا کی باید پاسخ بده بقیه قوانین ایثارگران همین جوری هست کسی انجام نمی دهد چون نظارتی نیست خدایا خودت به داد این جور ایثارگربرس چون انگار زن بچه هستند و صغیر و بی کس
سلام ممنون از لطفه شما جناب نماینده محترم من 36 ماه جبهه دارم تا به امروز ریالی دریافت نکردم من در روز پسرم کارگری میکند پول داروی مرا پرداخت میکند آخه خدارا خوش میاید منکه این درد را در جبهه پیدا کردم مگر امکان دارد 36 ماه جبهه باشی و مشگل نداشتباشی دریق از یک دفترچه درمان ممنون از زحمت شما
سلام..مجلس مصوبات خوبی تصویب میکندولی دولت اجرانمیکند..مجلس بایدکمیته ای تشکیل دهدکه براجرای دقیق مصوبات ازطرف دولت نظارت کندوهرجادولت مصوبات رااجرانکرد..چرایی آن راازدولت بخواهد..وگرنه سال دیگه هم اگرمصوبه جدیدتصویب کنیدودولت اجرانکنه فایده اش چیست.؟؟.دولت بایدپاسگوباشدکه چراایثارگران راناراضی نگه داشته وهرروزبراین نارضایتی می افزاید..
آفتابه لگن هفت دست،شام وناهارهیچی!
با عرض سلام و خسته نباشید ۱۴ ماه است بازنشسته اختیاری شده ام چه راهی وجود دارد که برای پیگیری پاداش بازنشستگی اقدام کنم . لطفا راهنمایی بفرمایید .
سلام لطفا بسیاری ازایثارگران منتظراجرای بندالف ماده 87 هستند
با سلام جواب معلومه .چرادولت قوانین مربوط به ایثارگران را اجرا نمی کند؟جواب:زیرا دولت ضد رزمنده و ضد ایثارگر است دنبال جواب دیگری نکردید.
رزمندگان هم که در ذهن این نماینده عزیز جایگاهی ندارد.اصلا رزمندگان از اول متولی نداشت !!!
با سلام درسال 66دراثر موج انفجار دچار ناشنوایی شدم که تنها مدرک من یک نوار گوش بود که با پیگیری زیاد درسال 95 ببعد ازکمیسیون پژشکی دربنیاد اعلام کردند بدلیل نبود اعتبار مشمول جانبازی نمی باشم درحالیکه ارتش برایم 15 درصد جانبازی لحاظ نموده ولی طبق برنامه ششم توسعه افرادی مثل من نیز مشمول هستند.پرونده بنده با کد ملی 3872142232 دربنیاد جانبازان استان همدان خاک می خورد.واقعا چه کسی باید به داد امثال من برسد وآیا عدم اجرای برنامه ششم تخطی محسوب نمی شودواین حق الناس نیست.لطفا بنده راتوجیه نمائید علی شهبازی همت
نماینده محترم لطفا هرچه سریعترپاداش بازنشستگی جانبازان حالت اشتغال را که ازبنیادحقوق می گیرنداجرایی کنیدچون بیش ازده سال ازتاریخ بازنشستگی شان گذشته مگراین بندگان خداچندسال دیگردرقیدحیاة هستندبیشترشان به رحمت خدارفته اندوتعدادانگشت شماری ازآنها زنده اند
خدایا خدایا از عمر نمایندگان مجلس بکاه و بر عمر جانبازان حالت اشتغال بیافزای تا عمرمان به پاداش بازنشستگی مان برسد !
لطفا" جواب بديد
خدا خیرت بده لطفا به ایثارگران ارتش منظورم رزمندگان دفاع مقدس هم رسیدگی کنید چون بنیاد فقط رزمندگان سپاه را در نظر دارد و رزمندگان ارتش را به ارتش ارجاع می دهد لطفا حذف هزینه بیمه درمان و تکمیلی رزمندگان و ایثارگران و همچنین اجرای یک مقطع تحصیلی بالاتر را به ادارات و وزارتخانه ها ابلاغ فرمایید چه برای شاغلین چه برای بازنشستگان ممنون از اینکه به یاد ایثارگران هستید و فرقی بین آنها نمی گذارید که سپاه هستند یا ارتش
باز نزدیک انتخابات است و سخنان داغ !!!

از ما گذشت
دیگر چه کار بکنید چه نکنید
چه بگویید چه نگویید

حالا که جوانی ما بدرد گذشت در بیکفایتی و بی منظوری شمایانی که جنابتان عالی نبود و سالها از گرده زخمی ما بالا نشین شدید

باید بدانید که انسانهای کوچک و حقیری بودید که اکنون این وضعیت ماست !
باید بدانید خسران آخرت نصیب هستید گر چه میدانم که نمیفهمید چون دلهایتان سخت و گوشهایتان سنگین شده !

این هم شده بازی های شما که نزدیک انتخابات بیایید و بگویید باید چنین شود و چنان کنیم و بعد هم هیچ !!
در آرشیوها تصاویر شماها و سخنانتان هست که هرگز عملی نشد !
بخودتان نهیب بزنید !
خودتان متهم هستید ! با این مصاحبه و عکس خوشکلتان دارید فرار رو بجلو میکنید !
آفرین . احسنت
عاااالی لایک داری
اگرراست میگوید چرا اجرا نمی کنید
چرا یک مقطع تحصیلی بالاتر که توسط خود نمایندگان محترم به تصویب رسیده است اجرا نمی شود قانون است برنامه ششم سال 96 است . از نمایندگان محترم تقاضا داریم فقط برای رضای خدا اعتبار لازم به دستگاهای مربوطه ابلاغ نمایند چونکه این قانون هنوز اجرایی نشده است .
سلام مدیر محترم فاش نیوز لطفا بخاطر اینکه وضع مجلس ودولت به نفع ایثارگران نیست .تنها تا دولت ومجلس بعدی لطفا نگذارید قوانین ایثارگری را محدود کند.چون بخاطر 5 درصد جامعه هدف نابود می شوند و5 درصد ه هم به جایی نمی رسند. وضمنا تمامی گروه های ونمایندگان ایثارگر را متحد کنید.
با سلام لطفا وام مسکن و درمان پایه و درمان تکمیلی رزمنده ها را جدی بگیرید و بگذارید رزمنده ها نیز زیرسقف خانه خودشان زندگی کنند .
حق رزمنده ها را بدهید و حداقل در سال 98 همان5% جانبازی رزمنده های فاقد مدارک بالینی را بدون تبعیض و به تناسب مدت حضور در جبهه اجرا کنید .
نمایندگان محترم همت مضاعف کنید
و 24000 پرونده تکمیل شده طی چهار سال گذشته برای کمک معیشت را در بودجه لحاظ کنید و بگذارید ایثارگران وطن از حداقل معیشت بهره مند باشند .
اجرتان با خدا .
با سلام و احترام ،
با توجه به تعیین سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح به عنوان متولی امور رزمندگان ، تقاضا داریم با هماهنگی سازمانهای ذیربط ترتیبی اتخاذ شود که به موجب آن همه رزمندگان واجد شرایط که امنیت کل ایران مان مرهون همان ایثارشان است، به ترتیب اولویت و مدت حضور در جبهه ها ، با اعطاء وام مسکن، صاحب خانه مناسب شوند و این موضوع بسیار مهم در سال 97 اجرا و در قوانین بودجه سال 1398 نیز پیش بینی شود.
همچنین در جهت تحکیم خانواده های ایثارگران و ضرورت ایجاد زمینه های لازم جهت ازدواج فرزندان رزمندگان ، پیشنهاد می گردد در قانون بودجه سال 98 وام ازدواج دو برابری و پرداخت کمک هزینه های ضروری ازدواج فرزندان رزمندگان نیز در دستور کار قرارداده شود تا همه فرزندانمان بتوانند در سن مناسب تشکیل خانواده بدهند .
باسلام به عزیزان نماینده ایثارگر مجلس ممنون که در راه کمک به ایثارگران زحمت میکشی جناب نماینده اول در مورد اینکه یک قانون به تصویب براسانید که همه ایثارگران را دربر بگیرد مثل درصد هرماه جبهه من تا به امروز 36 ماه جبهه دارم دریق از یک دفترچه درمان دوم هرچه میتوانید در اجرای قانون کمک بکنید چون آقایان اجرا نمیکنند هیتی برای این کار انتخاب بفرماید سوم یک قانون اجرای کنید که از بالا شروع کند ببینید آیا کسی 40 ماه جبهه دارد اول به اون رسیدگی بد به 30 ماه همینتور به پاین چهارم تکلیف رزمندگان را با ایثارگران معلوم بشه ماشدیم کار شترمرغ یا بار یا مرغ از یکطرف به شش ماه امتیاز میدن ولی قانون را چوری نوشتن منکه 36 ماه جبهه دارم چیزی نمیدن نسبت به زیاد ه جبهه امتیاز هم زیاد بشه و از بالا به پاین در مورد متولی رزمندگان قانونی تصویب کنید معلوم بشه متولی رزمندگان کیه دوباره چند سال دیگه نگن رزمندگان متولی نواشتن اگر وزارت دفااست پس چرا از حقوق رزمندگان دفاع نمیکند کو اگر دفاع کرده پنجم درمورد مسکن درمان و بازنشستگی همه ایثارگران قانون تسویب شود چون امروزه ایثارگران همه بالای 50 سال هستن خود و خانوادهایشان نمیدانند آینده چه خواهد شد در آخر خواهشمندیم در اجرای قانون بیشتر تلاش بفرماید
سلام همانگونه که دوستان محترم پاسخ مناسب و هوشمندانه به اظهارات نماینده مجلس دادند باید بگوییم مشکلات ایثارگران محترم از تعیین بودجه و تصویب قانون نیست بلکه مشکلات پس از تصویب قانون و بودجه در نحوه هزینه بودجه و اجرای قانون است.
همانگونه که امام راحل (ره) فرمودند که مجلس در راس امور است میدانیم مهمترین وظیفه نمایندگان مجلس پس از تعیین بودجه و تصویب قوانین، نظارت بر حسن اجرای قوانین و هزینه صحیح بودجه در راستای اهداف نظام اسلامی میباشد لذا لازم است تمرکز نمایندگان پس از ارائه رهنمودها و ریل گذاری عملکرد مجریان قانون در ادامه تکالیف و وظایف نمایندگی توجه ایشان به نظارت کامل و دقیق معطوف گردد.
در حال حال حاضر قوانین و بودجه لازم و کافی در اختیار مجریان قرار دارد لیکن وظایف نمایندگان برای کنترل عملکرد مجریان کافی و دقیق نیست لذا میبایست نمایندگان مجلس باور کنند که وظیفه آنان به تصویب قوانین و تعیین بودجه ختم نمیشود از این رو نسبت به تقویت دستگاههای نظارتی تا حصول نتیجه اقدام نمایند. ابراز نارضایتی شدید ایثارگران که از وفادارترین و دلسوزترین اقشار مردم نسبت به نظام اسلامی میباشند بیانگر وجود نقص و انحرافات وسیع از مصوبات قانونی و هزینه غلط بودجه است.
دیوان محاسبات ، دیوان عدالت اداری ، سازمان بازرسی و سایر دستگاههای نظارتی در بدترین شرایط و موضع ضعف در برابر قدرت مجریان قانون و بودجه قرار دارند بنابراین چطور انتظار داشته باشیم که دستگاههای نظارتی در موضع ضعف و کمبود شدید بودجه و فقدان نیروهای متعهد و متخصص و با تجربه بتوانند در مقابل مجریانی دارای بودجه هنگفت و موضع قدرتمند و کثرت نیروهای نامحدود موفق باشند؟
گوشمون پر شده از این شعارها ... یه وقت فقط نکشیدشون !!!! مسئولین گناه دارند ... دامادهاشون یه وقت بی پدر زن نشوند!!!!
حداقل حقوق جانبازان بایدبرابرخط فقرباشد! 12میلیون تومان به نرخ سال97.....!!!!!آیامیدانستید؟!
ایا کسی که۶۳ ماه خدمت کرده و۱۵ درصد جانباز باشد و بیکار واقعان ۶۰۰ هزار حقش هست مردانه کاری کنید که خدا ازهمتان رازی باشد ما که دیکر اینقد انظار کشیدیم که پیر شدیم
تا شما ورود و خروج و عروج کنید کار ما ایثارگران تمام شده است ... این که استخاره نمیخواهد . بیمه ایثارگران را در یک جلسه 3 سوته قطع کرده اند حالا نزدیک سه ماه است کسی جرات بازگشت به روال قبلی را نمیکنید .
سلام .نماینده های محترم مجلس.قانون تصویب میکنند ولی دولت اجرا نمی کند.پس نمایندگان محترم مجلس بفکرمشکل اجراباشید حرف وتصویب مشکل ایثارگران را حل نمی کند شما باید قانونی که تصویب می نمایید هیئتی باید برای اجرا آن را پیگیری نمایند. تصویب بدون اجرا وحرف زدن فایده ای ندارد ومردم فکر می کنند بخاطر رآی آینده است چنین حرف بدون اجرا می زنید
درود و سپاس به نماینده نسل زحمت کش انقلاب و دفاع مقدس و فرزند بزرگ مرد این دیار جناب حاج اسماعیل کرم پور خدایش بیامرزد ش برادر عزیز همانطور که در جریان ایثارگری من هستید من درسال ۶۶ و۶۷ بمدت ۲۳ ماه در خطهای غرب کشور در مناطق در گیر با ارتش متجاوز عراق مصدوم شیمیائی شدم که از نیروی ژاندارمری سابق۱۰ درصد جانبازی دارم که متاسفانه بنیاد شهید استان فارس تابحال تحت پوشش نشده ام و فاقد هرگونه بیمه مستمری مسکن و مزایای دیگر خداوند پشت و پناه تمام زحمت کشان این کشور باشد خیر پیش
سلام آیا در سال ۹۸ حقوق رزمندگان ایثارگر افزایش می یابد یا باز هم ظلم می کنند مرگ بر مسئولین فاسد که در حق ما ظلم می کنند!
من فرزندرزمنده هستم چرا ب رزمندگان معسر بيمه نميديد؟حتي يه دفترچه نداريم بريم دکتر.چرا فکري به حال مانميکنيد؟.فکري ب حال ماکنيدبخداقسم ماحتي توان خريد چيزهاي ساده وضروري زندگي رونداريم پولي نداريم که باآن امرارمعاش کنيم. پتو و قالي هايمان کلا پاره هستنديک گازدست دوم و يک يخچال قديمي دست دوم داريم که هردوخرابن. لباسي به تن نداريم ولباس کهنه هاي مردم رو ميپوشيم.خانه اي که درآن زندگي ميکنيم اجاره اي وسقف ان چکه ميکند. چندين سال است آرزوي خريدن يک کيلويانيم کيلو گوشت گوسفندبه دل خودم وخانواده ام مونده. دندان هايمان خراب شدن پول نداريم درستشون کنيم وقتي مريض ميشيم نميتونيم دکتربريم بخاطربي پولي.ازاقاي روحاني خواهش ميکنم خودش بيايد وازنزديک وضع مارانظاره کند.
عزیزان دل .مطالبه ومطالبه گری یک مجموعه نیرو وتوان ،عزم جدی،پیگیری مداوم و......فاکتورای زیاد دیگری میخواد که میدونید.حالا با این کندی ،فرتوتی،بی انگیزه بودن،کی میخواد به دنبال مطالبات ایثارگری باشد که فقط به دردتبلیغات و......تاریخ مصرف گذشته است.به قول این نماینده کی گفته نون وما بهش ندادیم.هر چی سرما میاد از مدیریت بد بنیاد است.
مرگ بر مسئولین دزد اختلاسگر که در حق ما رزمندگان ایثارگر ظلم می کنند خیلی بی عدالتی کرده اید خیلی ظلم کده اید مرگ بر شما مسئولین فاسد!؟؟؟
اینجوری نمیشه سردار کرم پور
30سال از جنگ میگزرد بیشتر جانبازان به هم رزمان شهیدشان پیوسته اند تا یادمان هست مجلس در حال تصویب قانون برای ایثارگران است ولی کو گوش شنوا میگن سنگ بزرگ نشانه نزدن است قانونی که به ان عمل نشود چه فایده دارد مثل عالم بی عمل است اگر بگویم من یک جانباز بسیجی با دو سال سابقه جبهه ریالی بابت جانبازی نمیگیرم هیچ کس باور نمیکند چون ازبس قانون تصویب شده تو بوق و کرنا کردن ولی عمل نشده مردم عادی را هم بد بین کرده اند کاش میدادن حل مشکلات جانبازان را به بخش خصوصی و خیرین جانبازان بسیجی فقط شکایتشان از مسولین را به امام راحل که پیش بینی هم کرده بود خیانت مسولین به جانبازان را میتوانند بکنند ان هم در ان دنیا اون موقه که دولت سالی 100ملیارد دلار درامد داشت کاری نکردن پس الان که کاسه گدایی دست گرفته الکی زحمت نکشید سردار جون
من دختر جانباز متوفی هستم از بیچارگی به خودم میپیچم دست خودم نیست چون پدرم مارااز دست داد که خدا را بدست بیاره ولی کاش مارا هم با خودش میبرد
فکر میکنم رزمندگان هم که در ذهن این نماینده عزیز جایگاهی ندارد.اصلا رزمندگان از اول متولی نداشت !!! 24 ماه روبروی دشمن بعثی و حافظ مال و جان و ناموس و نظام ، دست تان طلا نماینده ی مجلس و دولت عدالت محور
سلام شما را به خدا به فریاد ما که سرپرستمون رو از دست دادیم برسید من دوتا پسر بیکار دارم یکی از پسرام ام اس داره هر دوشون متاهلن و بچه دارن یه دختر ۲۰ ساله دارم به خدا همه خاستگارهاشو رد میکنم چون پول ندارم که جهیزیه بخرم براش
توروخدا به فکر ما همسران جانباز متوفا باشید من با ماهی ۱۶۰۰ با این همه بدبختی چکار کنم باید خرج پسرم که ام اس داره رو بدم تو رو خدا یه فکری به حالمون کنید
بسمه تعالی .
سلام علیکم .
بااحترام. برادرجانباز 30%اعصاب روان 5سال سابقه درجهبه هابوده ومستاجر از مجروح شدن وبیماری سالها درد رنج آورده وحال حاصرسن که بالاترفته ناراحتی قلب که سه بار انژیوگرافی کرده ودیابت قندخون شدید بالا وحتی همسرش بیماری اعصاب ودیسک کمرودیابت قندخون و20سال ورحم روده ریه کبدچرب که خوشبختانه خوشخیم هست و... بدتروگرفتاری که از5فرزند 3فرزند پی درپی جداگانه تصادف کردندکه شدیدا مجروح شدندو2فرزند معلول صعب العلاج شدندو بخاطر مقصر بودم پرداخت سیصدمیلیون تومان دیه که به سه زخمی ویک نفرفوتی مقابل داده و برای تعمین مالی مجبورگرفتن وام ازچندبانکها گرفتندوپس از چندسال پرداخت اقساط هنوز بالای سیصدمیلیون تومان بدهی به بانک هاهستند وازطرفی خانه کلنگی که تنهاسرپناهشان بوده بخاطر ضمانت بانک تصرف کردندحدود8سال باداشتن دوفرزند معلول مستاجرهستند ودوفرزند هم عقدشدنداما 7سال توان خریدجهیزیه عروسی راندارندکه حتی بچه هاچندبار خودکشی کردند بامتوجه شدن همسایگانش نجات پیداکردند اما همیشه دررسانه هانوشته میشود کمک به جانبازان گرفتار این جانباز که هیچ درآمدی ویادلخوشی ویاآبروی نداردهنوز کمکی نشده که یکسال ازدست طلبکاران وبانکها آرامش خودش وخانواده داشته باشه که حتی یک روز یاشب آرامش نداشتند
بااینکه ازدوران دکتر صمیمی مدیرکل تاامروز پیشترین مسولان عالیرتبه از نزدیک خانواده راو فرزندان معلول وزندگی نکبت بار که دزشن هیچ مسلمانی نیست تمامی مسولان دیدن وقول دادند کاری نکردند نکردند نکردند نکردند و جانباز بایدهرروز شرمنده خانواده و طلبکاران وهمسایگان باشد اگر بنیاد شهید ازاین جانباز مغروز گرفتار حمایت نکند پس از چه کسی باید
کمک گرفت تازه باورکنید از هزار حرف یکدانه رانوشته شد شمارابخداقسم یک راکاری نشان بدهید حتی مرک جانباز اگرنجات خانواده اش میدهدبگوهید چون دیگرغیرقابل تحمل شده است فریادرس بداداین جانباز و خانواده اش برس یا آه حسین دیگرخسته شده آدرس مازندران شهرستان بابل بنیادشهید گرچنکی
سلام پدر من ۵۶ ماه جبهه داره ولی ماهی ۶۰۰ تومن بهش میدن بدون هیچ خدماتی این ۶۰۰ تومنم از اول نبوده چند ساله دارن میدن واقعا ۵۶ ماه جبهه این حقشونه مثل پدر من زیاده همشونم دیگ پیر شدن خدایی حقشونو خوردن خیلیم خوردن درامدشون همین ۶۰۰ تومنه پیر شدن خدا حقشونو از اون کسی که کارشونو درست نمیکنه بگیره
سلام ببخشیدمن پدرم چند ماهی برای این حقوق ثبت نام کرده بنظرتون بعد چند وقت درست میشه ممنون
با سلام به جناب اکبری
برادر عزیز بسیار خوب من
در عین درک مشکلات سخت شما اما
ردر شرایط سخت باید تدبیر کرد برادر!
همه ما ایده ال را دوست داریم. اینکه دخترمان با بهترین جهاز به خانه خود برود اما
پذیرش واقعیت های زندگی هم چیز دیگری ست
حال که شما نوشتید من برادرانه به خود اجازه می دهم نظری بدهم
برادر من
7 سال عقدکرده واقعا یعنی چی؟
آیا فکر کردن به عمر و جوانی دخترانتان مهم تر از جهاز نیست؟
برادر
سعی کنید واقعیت را بپذیرید و دختراتان و دامادهایتان را تشویق کنید که با این وضعیت درآمد و بی پولی و گرانی ها، خودشان بروند با عشق زندگی خود را بسازند.
چند سال دیگر می خواهند منتظر فرجی بشوند؟!
بگویید بروند و در کنار همسرانشان باشند. این هدف اصلی و اول ازدواج است
نه اینکه دور از هم، منتظر چهار تکه اقلام دنیایی که شاید هیچ وقت تامین نشود!
به دخترهای گلتان بگویید زندگی کردن و هدر نرفتن جوانی شان و بودن کنار مرد زندگیشان مهم تر است.
این یک توصیه از طرف یک دوست است.
فکر می کنم این به احساس خوشبختی نزدیک تر باشد
جهاز حس خوشبختی نمی دهد و. معنی عزت نفس نیست!
انسان ها باید کنار هم خوش باشند حتی با نان خشک!
پذیرش حقیقت زندگی به شما کمک می کند عمر را تلف نکرده و با همان امکان موجود به زندگی خود برسید!
امیدوارم آقایان داماد و خانواده شان هم معرفت به خرج دهند و بخاطر خود دخترهای گلتان از آنها تنتظار نداشته باشند. چون ارزش همسرشان به جهاز نیست!
(( بنام خدا ))
با سلام وعرض ادب
برادران عزیزم این چه حرفیه که میزنید مقصر اصلی مجلس است حتما میپرسین ؟ یک مدیر . یک فرمانده . یک مسئول . وقتی دستوری صادر میکند در محل کارش اون دستور میشه قانون اگر کسی اجرا نکرد یک بار برخورد کفایت میکند که دیگران حساب کار دستشان بیاد مجلس قانون تصویب میکند بنا به پیشنهاد بنیاد اما کو پیگیری ونظارت اگر مجلس نظارت کند کسی جرآت عدم اجرا ندارد اما ول میکنند به امان خدا . از عزیزان ما ونمایندگان ما عاجزانه درخواست داریم چند موضوع پیگیر باشند که اجرا شود چون تمام ایثارگران به آن شدیدا نیازمندن 1 - موضوع پاداش پایان خدمت جانبازان حالت اشتغال بنیاد که قانون گفته حد اکثر 2 سال اول برنامه ششم همین موضوع که گفتم نظارت ندارن 2 - ماده 38 که هنوز اجرا نشده که حقوق جانبازان در طی ماه باید قطره چکان از آن استفاده کنیم 3 - موضوع رتبه جانبازان که بر اساس آن حقوق ومزایای جانباز تعیین میشود . والسلام علیکم ورحمت الله وبرکاته ..
کوچک همه جانبازان عزیز وصبور جانباز 50 درصد حالت اشتغال بنیاد
آیا این مسئولین مسلمان هستند که این هم ظلم در حق ما رزمندگان می کنند چرا هنوز حقوق ناچیز ما رزمندگان ایثارگر افزایش نیافت شما مسئولین خیانت کار دوزد اختلاس گر حقوق های نجومی ووو خداوند لعنت کند شما مسئولین را یک روز باید جواب این هم خیانت ها را بدهید راه حسین راه حق و عدالت است نه شعار نه دروغ مرگ بر مسئولین فاسد
باسلام جانبازی که محصل بوده و درمنطقه شیمیایی شده واز تعاون لشکر به بنیاد شهید وبسیج وسپاه واموزش پرورش ومدرسه محصل وبیمارستان وگلنیک مختص شیمیاییها ابلاغ شده واین مجروح صورت صانحه وفرم تحت پوشش وطول درمان داره وشما بگوعید چرا این جانباز شیمیایی 24سال سنوات خدمت بدون حقوق داره وتنها فرزندم دردانشگاه فقط سه ماه ازطرف بنیاد حمایت شده والان هم بیکاره وازخانواده ای که پنج برادر جانباز هستیم ویکبار مفقودی وشهادت بنده را درعملیات خیبر اعلام کردند ودفعه بع دروالفجر هشت کل مدارس وادارات را تعطیل کردند برای دیدن جنایات صدام و20 ساله کسی درخانه راهم نزده ویکسری جانباز ثابت هرسال دعوت وحمایت میشوند وچند ساله بنده حالت اشتغال 25درصد هستم وبافوت دودخترم دربیمارستان ساسان وسرطان ثعب العلاج همسرم که الان هم دربیمارستان بوده وفوت تنها دامادم با مدرک مهندسی عمران که بیکاربود وبجای خانه بخت بعد پنج سال راهی بهشت زهرا شد والان همسرش بامدارک عالی همراه مادرش دربیمارستانه ویکی بکه کجای مدارک بنده ایراد داره والان با این سن مستاجرهستم وچرا
واقعا شرم آوره دسگاه های دیگه امسال۴۰۰ هزارتومن بعلاوه ۱۰درصد به حقوق اضافه کرده بعد به من که جانباز ۵۰ درصد هم هستم ۲۱۵۰۰۰۰ حقوق میگرفتم الان با اضافه شدن ۴۰۰و ۲درصد شده ۲۶۰۰۰۰۰تومن!!!!!!
واقعا آقایون خجالت بکشن
سلام من جانباز ۲۰درصد بنیادو۲۵درصدارتش درحال پاکسازی میادین مین بعثی درمحورقصرشیرین به خسروی مجروح شدم دوانگشتم قطع شد ولی ازاون مدت به بعد فقط ۶باردربیمارستان اعصاب وروان بستری بودم ودرصورت صانحه ام اعصاب وروان قید شده ولکنت زبان شدید گرفتم ولی باتوجه به صورت صانحه قیدشده ولی بنیاد قبول نمیکنم ومدرکمم فوق دیپلم هستم کسی به دادم برسه
واژه امانت خیلی وسیع است-از مسئولیت .ساده ترین تعریف از امانت این است-که-چیزی رابه کسی بسپرند واو را امین دانند امانت گویند-امروزه دیگر تمامی جانبازان دردهه شصت عمرشان قرار دارند هنوز ازقوانین جاری درمورد خویش نا اگاهند دربنیاد اینقدر کارمند هست که اگر روزی نباشند -بود ونبودشان هیچ اسیبی به زندگی جانباز نمی زند-
ایا میشود درهر اداره بنیاد دو نفر کارشناس مومن باشد وراهنمای جانباز باشد
باسلام
باسلام خدایااین مسئولین فقط خودشان به فکرخودشان هستند به فکر جانبازمعسرنیستندحقوق کلان بالا میگیرند وچون مادسترسی به جایی نداریم کاری برای مانمی کنند انشاالله حق ماراخودت ازشان بگیردیگه عابرویی ندارندچون چندسال فقط حقوق600 هست درصورتی که همه اجناس 10 برابر شده
سلام قانون که اجرا نمیشه چرا خودتان را خسته و ایثارگران ناامید میکنید
باسلام ایثارگری هستم که بزای گرفتن مستمری ازطرف بیمه همراه ۵۰۰نفر خوزستانی سال ۱/۶/۹۶ معرفی شده بودیم ووتاامروز هبڃ خلری نیست
قانون گذاران پارتی شما که برایمان کارت ایثار داده بودین حال ماده 87 اومد مارا زیر پا گذاشتین وبنده 50 درصد خسارت جانی در ارتش 68 دیده وکمسیون هم شدم ترتیب اثر نداده اند اعلام کردند که بعد از قطعنامه هستید . حال بهتر است بنده برم وبا همان کردستان که دمکرات به مردم حمله میکرد وما میجنگیدیم ملحق بشویم... شما قانون گذاران هستید که پاکی مارا ناپاد وانقلابی مان را ضد انقلاب میکنید وای بر حال شما که حقوق مان را در نظر نمیگیرین
باسلام من مادر شهید هستم محبت کنیداین همه دروغ دنبال خانواده شهید وایثارگران نگویید مردم فکر میکنند این حرفها راست هست .خواهش میکنم دروغها راکمتر کنید
آقا به ما هم همون 26000هزار بدید خدا را شکر میکنیم پدرم 2سال جنگ کرده روبروی ارتش صدام وایساده 67درصد هم جانبازی داره شیمیایی شده هیچی نمیدن ..مگه انصافه خدا شما را بگیره
شما مسئولین لطف کنید با کسانیکه بقول خودتان قدرت و جایگاه تان مدیون آنها هستید دشمنی نکنید امتیاز دادن پیشکش متاسفانه دولت به رزمندگان بعنوان دشمن نگاه میکند آنچه برای دیگران حلال است برای ما حرام کردند هرجا متوجه شدند ایثارگری بجای تقدیر دشمنی کردند خیلی جالب است این مسئولین کی هستند و از کجا خط میگیرند این نهایت پستی است که کسانیکه به شما همه چیز داده اند ریاست و موقعیت اجتماعی و ثروت و اعتبار و آبرو و هرچه که قبلا نداشتید اما فقط برای ایشان تکبر کنید و در حقشان جفا کنید این هیج توجیهی ندارد مگر نهایت پستی و رذالت چنین مسئولینی، ما در موقعیت های برابر با دیگران در هر عرصه ای رقابت کردیم و هیج توقع توجه ویژه نداشتیم فقط توقع برابری و نگاه یکسان داشتیم اما این ملعون های بدتر از یزید با ما دشمنی کردند با کمال تکبر در حقمان جفا کردند و مطمئن باشند دست انتقام خدا بزودی خوار و ذلیل شان خواهد کرد و این وعده خداوند است که کسیکه به تو خوبی کرد اگر جواب خوبیش را به بدی دادی علاوه بر قیامت در همین دنیا منتظر عقوبت عملت باش
سلام چی بگم ک۲۸۸۸
یکی میره کشورخارج توپ میزنه ۳۰ملیون میگیره مادفاع کردیم ازجانمان گذشتیم تابعضیها بهاین راهتی درتمام پستها همه چیزدرزندگی داشته باشه ولی منی که ۲۴ ماه درمنطقه بودم نه خانه ونه کار وحتی یک لقمه نان راحت نداشته باشم این چه عدالت وچه اسلامی است ماراسرکارمیگذارند امروز فردا میکنند من ازخدا میخام انتقام ماراازکسانی که نمگذارند به ایثارگران کمک کنند بگیرد ومطمعا" باشید این حق خوری ها بزودی به پایان خاهد رسید مگر ماچه چیزبزرگی از شما خاستیم بچه هایمان بیکار خودمان همیشه گرفتار یک لقمه نان چرا چرا۷خ
اگر دین ندارید حداقل آزاده باشید من بعداز یک سال وچند ماه که دنبال مدارک جانبازی ماده۸۷ بودم حالا که همه کارها انجام شده و همه تایید کرده اند نامه را به بنیاد نمی فرستند یکی میگه بخاطر بودجه است یکی میگه باید فرم جدید تهیه بشه یکی می گه دوستل دیگر طول می کشه هرکس یه حرف میزنه ترا بهر که ایمان دارید تکلیف مارا روشن کنید
همش شعار همش شعار آلان 30 ساله جنگ تمام شده؟؟؟؟؟در این مدت زمان 30 ساله چه گلی سر قشر ایثارگران زده شده؟؟؟فرزند کدامیک از مقامات ارشد نظام رییس جمهور و رییس قوه قضاییه و رییس مجلس کدامشان فرزندانشان در نبرد 8 ساله شهید یا جانباز و.. شده اند؟؟کدامیک از فرزندان سران حکومت بعنوان مدافع حرم شهید یا جانباز شده اند؟؟
باسلام دوساله برایحقوقه معسیرین ثبت نام کردم هنوزهیچ خبری نیست من۵۵سال ام مگر چند سال دیگر فرست زندگی تاکی باید ضبرکنیم لطفا۵۸۲۷
سلام من ایثارگر معسر ارتش هستم هیچ حقوقی دریافت نمیکنم چکار کنم کجا بروم
ب اسلام من جابز 25 درصد هستیم تا حالا کمک معشیتی میدهد به من چرا آنها که جنگ نرفتید جناباز خدا ودر صد شما را به خدا فردا مردنیز داری حقوق 1560 هزار تومان فروخته برای دکتر خوندن چه بابا شما را به خدا جناباز بدبختی است شمارا به این کمک معشیتی آنها را زیاد کنی یا بیش حضرت علی شکایت میکنم تو آن دنیا جواب پس بده هر شب بین دو رکین به شما بیش خدا شکایت میکنی
من الان یک سال واسه ایثارگران سنت نام کردم هیچ جوابی برای آدم نمیدن الان باید چکار کنم
ایا منه جانبازان ۲۵ درصد حالت اشغال ک بنیاد در مورد اطلاع رسانی ماده ۳٨ کم لطفی کرده واین حقیر تازه اعمال شده بعد از تشکیل پرونده سوالم اینه ایا از مدت زمان تصویب این ٱییین نامه تا ب امروز حقوق نگرفته من ب حسابم واری میشود یا خیر لطفا جوابمو بدهید یا علی




ایثارگرفاقدهرگونه درامد بعد از چندین سال اقدام به پرونده جانبازیم رفتم هیچگونه ناقص پرونده نداشتم مستاجرم مریضیم اعصاب روان صورت صانحه دارم ۲۳ماه حضور در جبهه دارم چرا درصد جانبازی تعلق تعلق نمیگیره
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi