شناسه خبر : 62502
سه شنبه 27 آذر 1397 , 11:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

نمره مردود دیگری برای بنیاد!

جانبازقطع نخاع- رنجی که این فرزندان جانباز اعصاب و روان در این جامعه مع الاسف کنونی می کشد حاصل بی تدبیری بنیاد شهید و نبود حس مسئولیت در قبال بازماندگان جنگ و حمایت نه تنها مادی، بلکه حمایت های روحی و روانی و ارائه مشاوره های درست آن هم بعد از مجروحیت و مصدومیت جانباز می باشد که به نظر می رسد بنیاد مانند هر امور دیگرش نمره مردودی گرفته است.

آخر چرا نباید اتاق فکری برای درمان زخم های عمیق خانواده های جانبازان تشکیل شود تا نسبت به درمان جدی و حداقل پیشگیری از آن اقدام شود؟ نکته بعدی اینکه چه خوب بود اعضای کمیسیون پزشکی بنیاد که کار تعیین درصد برای جانبازان را بر عهده دارند، تعدادی روانشناس و روانکاو و مشاور در بینشان باشد تا درصد واقعی به جانبازان عزیزی که با ظاهری سالم، اما درونی متلاطم و بهم ریخته با زخم های بسیار عمیق داده شود؟ این ظلم آشکاری که بنیاد به جانبازان می کند، کمتر از جنایات حزب بعث نیست!

 من حقیر به عنوان جانباز نخاعی 70% از خودم خجالت می کشم که زنده هستم و این ناعدالتی و جنایت را در حق همسنگران و همرزمان دیروز و برادران جانباز امروزم مشاهده می کنم. این همه تبلیغات خواسته و یا ناخواسته ای که به خورد اذهان جامعه می دهند که ایثارگران و جانبازان و خانواده شهدا بردند و خوردند و ... کجا و واقعیت درونی جامعه ایثارگران کجا؟

 رفتار هر مسئول بی لیاقتی که مسبب این ناملایمات و دمیدن رنج بیشتر در روح و روان و کالبد ایثارگران و فرزندان و همسران آنها بوده را به خدا و روز قیامت واگذار می کنیم. امیدواریم در این دنیای وانفسا هم بسزای اعمال ننگین خود برسند.

کد خبرنگار: 23
اینستاگرام
بنام خدا
الهی که یک روزی برای بنیاد یک مسئول از جنس ایثارگران قرار دهند تا درد ایثارگری را بداند وبرای ایثارگران کار کند.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi