شناسه خبر : 62518
یکشنبه 18 آذر 1397 , 09:50
اشتراک گذاری در :
عکس روز

سردار فضلی:

تفکر بسیجی کشور را از تحریم‌ با قوت عبور خواهد داد

فرمانده دانشگاه افسری سپاه گفت: تقویت نگاه و تفکر ارزشمند بسیجی، ما را از مراحل مختلف تحریم‌ها با قوت عبور خواهد داد.

تفکر بسیجی کشور را از مراحل مختلف تحریم‌ با قوت عبور خواهد داد

سردار علی فضلی فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع) سپاه در حاشیه نمایشگاه دستاوردهای علمی اقشار بسیج که صبح امروز (یکشنبه) برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در این نمایشگاه پیشرفت‌های علمی، پژوهشی و اقدامات بسیار پر خیر و برکتی از اقشار مختلف بسیج را شاهد هستیم.

وی افزود: این نمایشگاه پیشرفت‌های چشمگیر اقشار بسیج نسبت به گذشته را نشان می‌دهد. بسیجیان دریادل به دلیل احساس وظیفه و تکلیف، همواره و همه‌ساله همت و تلاش وافِرتری را نسبت به آرمان‌های انقلاب اسلامی در پیش دارند و ما به تمام آنها خداقوت می‌گوییم.

فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع) با بیان اینکه اگر بسیج نبود حتما تحریم‌ها موثر واقع می شد، تاکید کرد: با حضور بسیج و تفکر و اندیشه بسیجی، تحریم‌ها اثر حداقلی داشته و دارند و خواهند داشت.

سردار فضلی در پایان گفت: ما باید بعد از عنایت خدا، دست بر زانوان خود گذاشته و بایستیم. تقویت نگاه و تفکر ارزشمند بسیجی، ما را از مراحل مختلف تحریم‌ها با قوت عبور خواهد داد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi