شناسه خبر : 62537
چهارشنبه 21 آذر 1397 , 16:30
اشتراک گذاری در :
عکس روز

واگذاری بیمه تکمیلی ایثارگران بدون اطلاع رئیس‌جمهور بوده است

نماینده ایثارگر مقصر اصلی را معرفی کرد

رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس از بی اطلاعی رئیس جمهور درباره واگذاری بیمه تکمیلی ایثارگران به دستگاه های مربوطه خبرداد و رئیس سازمان برنامه و بودجه را عامل اصلی این اقدام معرفی کرد.

فاش نیوز -  رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس از بی اطلاعی رئیس جمهور درباره واگذاری بیمه تکمیلی ایثارگران به دستگاه های مربوطه خبرداد و رئیس سازمان برنامه و بودجه را عامل اصلی این اقدام معرفی کرد.

رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس با بیان این مطلب به خبرنگار ما گفت: در قضیه واگذاری بیمه تکمیلی ایثارگران، رئیس‌جمهور بی اطلاع بوده و رئیس سازمان برنامه و بودجه راسا اقدام کرده است.
«امیر خجسته»، نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از سرگردان کردن ایثارگران و خانواده های آنان در بنیاد شهید و سایر دستگاه‌های دولتی یادآور شد: در خصوص مصوبه مجلس شورای اسلامی که بر اساس آن، 3 سال پیش درمان و بیمه تکمیلی ایثارگران به بنیاد شهید و امور ایثارگران واگذار شده بود باید بگویم، در دو سال اخیر، بنیاد باید تامین اعتبار می‌کرد اما متاسفانه تاکنون این کار را نکرده است.
 وی افزود: به عنوان نماینده ایثارگر مجلس شورای اسلامی از آقای نوبخت، معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه گله مند هستیم که چرا ایثارگران ما را باید رها کنند تا به آنها بی حرمتی می شود.


 

 نماینده ایثارگر استان همدان یادآور شد: آقای نوبخت به عنوان معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه باید جوابگوی این موضوع باشد و در این راستا ما به عنوان نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی موضوع را همچنان پیگیر هستم.
 خجسته با اشاره به نامه ارسالی به معاون رئیس جمهور تأکید کرد: نمی‌دانم آقای نوبخت چرا طی این سه سال تامین اعتبار نکرده است و  ایثارگران که با خون خود نظام را از تمامی خطرات بیمه کرده اند، امروز برای داشتن بیمه تکمیلی باید بین دستگاه‌های دولتی و بنیاد شهید پاسکاری شوند.

 نماینده آزاده مجلس دهم یادآور شد: متاسفانه با وجود گذشت سه ماه از بخشنامه دولت به دستگاه های دولتی، هنوز اقدامی صورت نگرفته است و جانبازان و ایثارگران همچنان بین دستگاه‌های دولتی سرگردان هستند.
 رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی خاطرنشان کرد: این حق ایثارگران نیست که با آنها به این نحو برخورد شود و خیلی زود است که ایثارگری‌های آنها را به بوته فراموشی بسپاریم!
 وی خواستار تعمیق و گسترش روحیه ایثارگری در بین مسئولان دولتی شد و افزود: به نظر من باید روحیه ایثارگری در بین مسئولان و آقای نوبخت که این دستور را صادر کرده است ایجاد شود و در خصوص بیمه ایثارگران باید این را متذکر شد که دستگاه‌های دولتی، بجز بنیاد شهید، با این مقوله آشنا نیستند.


 

 نماینده  ایثارگر مردم همدان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در مورد بهداشت و درمان و بیمه تکمیلی باید موضوع به روال  سابق برگردد و بنیاد شهید مکلف به آن شود تا با ارائه خدمات به ایثارگران، حداقل به آنها آسیبی وارد نشود.
 خجسته در پایان با اشاره به تذکرات خود به رئیس‌جمهور یادآور شد: من از آقای روحانی درخواست کردم که به این موضوع رسیدگی کند؛ گرچه در مجلس این آمادگی وجود دارد که از رئیس جمهور سوال شود، اما ما این موضوع را در حال حاضر  به صلاح کشور نمی‌دانیم.

 رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی در پایان متذکر شد: خواهش من به عنوان یک ایثارگر این است که آقای روحانی و معاون محترم ایشان حداقل به قول و وعده ای که داده اند عمل کنند؛ اگر چه من فکر نمی‌کنم آقای نوبخت در این خصوص اطلاعاتی را به آقای روحانی داده باشد و فکر می‌کنم ایشان در جریان نیستند، اما تعجب  من از از رئیس سازمان برنامه و بودجه است که چرا بدون اطلاع رییس جمهور محترم این نامه را به دستگاه‌های دولتی و وزارتخانه های ذیربط  ارسال کرده است.

پایان

کد خبرنگار: 23
اینستاگرام
سلام جناب نماینده در مورد بیمه رزمندگان معسر اقدام شود ولی از آقای نوبخت نمیخواهیم به ما کمک کند ایشان پرونداش سیاه است
سلام
جزتجمع ایثارگران علیه رییس سازمانبرنامه وبودجه درمقابل مجلس شورای اسلامی راهی نموده . الن دوماه قول دادن بنیاد شهید مسوولیت بیمه را بعهده بگیرن ولی متاسفانه خبری نیست
سلام شبتون بخیر بنده جانباز ۳۰درصد اعصاب وروان هستم وکارمند حالت اشتغال آموزش وپرورش چندین سال بیمه تکمیلی اداره مربوطه بودم .ولی مثل بنیاد ارایه درمان نمدهند چون بنده بغیراز مصرف داروهای اعصاب و روان .فشارخون بالادارم. بیماری تیرویید کم کار دارم چربی خون بالا دارم. آرتروز کمر گردن وپوکی استخوان دارم خصوصا درریه هایم شیمیایی دارم که همیشه تحت کنترل دکترهای متخصص هستم هیچ ارگانی نمتواند بغیر از بنیاد شهید و امورایثارگران برعهده بگیرد ازمسئولین بنیاد عاجزانه خواهش مکنم ما فرسودگان جنگ را مدتی تحمل کنید زیاد وقتتون رانمیگیریم شاید چند دقیقه یا چند ساعت یاچند روز یا چندماه ویاچندسال دیگر تحمل کنید ازنماینگان محترم ایثارگران خواهش مکنیم بیمه تکمیلی جانبازان و آزادگان و خوانوده ی شهدائ را به بنیاد شهید برگردانید دعا گویتان هستیم
با تشکر از زحمات و پیگیری های جناب خجسته و آرزوی سلامتی .
اقایان نوبخت و شهیدی ! لطف کنید و ریاست را تحویل دهید چون تاریخ مصرفتان تموم شده و بیش از این آبروی نظام را نبرید ---- ببینید در کشورهای دیگر با مجروحان جنگی چگونه برخورد میکنند؟
سلام چرا بنیاد شهید جانبازانی که از سپاه و ارتش به بنیاد معرفی میشوند طبق لایحه ایثارگران پنج در صد را اختصاص نمی دهد و این قانون را اجرا نمی کند
آقای نوبخت علاوه بر بحث بیمه تکمیلی اجازه اجرای تمام قوانین ایثارگران که در برنامه ششم به تصویب رسیده نمی دهد
با تشکر از پیگیری موضوع توسط بعضی از نمایندگان
سلام بگذارید هرچه کارشکنی و ضدیت میتوانند در حق ایثارگران و نیروهای انقلابی عمل کنند تا خواری و ذلت و نکبت تمام وجودشان را بگیرد آنوقت نوبت انتقام الهی میرسد که اکنون با بی تدبیری هرچه تلاش میکنند بیشتر از چشم مردم افتادند.
دلسوزان نظام همانطور که هوشیار میباشند میدانند آنها همگی دارای تابعیت دوگانه و آماده فرار هستند فقط کافیست اجازه ندهند سرمایه های کشور را با خود ببرند زیرا تمام اتکا و نیروی آنها به همین سرمایه های کشور است که سالهاست از گلوی ملت بریدند و با انواع ترفندها اندوخته و برای فرار آماده کردند اگر نتوانند از کشور فرار کنند پلان دوم آنها استفاده از سرمایه های کشور برای ایجاد جو سازی و اغتشاش و در نهایت ادامه ریاست با استفاده از فریبکاری با سرمایه های کشور خواهد بود. البته اینطور نخواهد شد زیرا مردم بخوبی از فتنه ها به سلامت عبور کردند و بسیار آگاه شدند.
سلام. آزاده جانباز ارتش هستم در سال۸۷ حقوقم برقرار شده و تاریخ بازنشستگی سال۶۹ ذکر شده در زمان اعزام مدرک دوم راهنمایی داشتم در حال حاضر دانشجوی دوره دکتری هستم چند سوال داشتم. ۱_ آیا حقوق معوقه از سال۶۹تا۸۷ به من تعلق میگیرد یا خیر البته دیوان عدالت در کمال بی عدالتی رای به رد شکایت داده است۲_ آیا مدرک تحصیلی فعلی بنده در حقوق دریافتی از ارتش تاثیر دارد. ۳_ پرداخت کنندگان حقوق ارتش میگویند فوق العاده ایثارگران در بطن حقوق شما پرداخت میشود در صورتی که همه دستگاهها آیتم جداگانه در فیش حقوقی بر رای مبلغ مذکور دارند و دو سال قبل هم گفته بودند کارت ایثار خود را به سازمان بازنشستگی تحویل دهید جهت برقراری فوق العاده ایثار گری ولی از زمان تحویل ندا و هیچ افزایشی اعمال نگردیده است. با تشکر و آرزوی توفیق روزافزون برای شما
بوروا آقایان وجمع? ریاست محترم جمهوری? معاونین رییس جمهور اینقدر با اعصاب وراوان ما جانبازان بازی نکنید به خداوندی خدا اگر حرمت رهبر عزیزمان نبود همانطور که ریشه صدام وداعش را گندیم بساط شماها که باقیمانده فتنه ۸۸ هستید جمع می کنیم پس تا فرصت دارید اینقدر با اعصاب و روان ما بازی نکنید ? ? جانبازان بازنشسته آموزش وپرورش
خدایاازاین همه کارهایی که وعده میدهند برای جانبازان بسیجی به سرانجام میرسانند خسته شدم خودت به دادجانبازان بسیجی برس جانباز۵۰٪هستم
خدایاازاین همه کارهایی که وعده میدهند برای جانبازان بسیجی به سرانجام میرسانند خسته شدم خودت به دادجانبازان بسیجی برس جانباز۵۰٪هستم
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi