شناسه خبر : 62540
یکشنبه 18 آذر 1397 , 14:40
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بیانیه هیئت فرزندان شهدای اسلام در خصوص یک خبر شبهه انگیز

ضمن برائت جستن از تمامی منافقین و فتنه گران سال ۸۸ و تمامی جریانات انحرافی، متذکر می گردد این هیئت برای جذب حداکثری خانواده های شهدا و جانبازان و تکریم و تجلیل از مقام شامخ شهدا و نیز ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بنا بر فرمایش امام خامنه ای، فارغ از هرگونه دسته بندی سیاسی و جناحی، بصورت لایه ای در اقشار ملت شریف ایران فعالیت می نماید.

فاش نیوز -  پس از انتشار خبری مبنی بر دیدار گروهی از اعضای «هیئت فرزندان شهدای اسلام» با یکی از سران فتنه88، این هیئت بیانیه ای در این خصوص صادر کرد که متن آن به این شرح است:


بسم الله الرحمن الرحیم
واعتصموا بحبل الله جمیعاً و لا تفرقوا

ضمن تشکر از دلسوزی نویسنده محترم خبر تحلیلی "توطئه انگلیسی" اعلام میدارد، استراتژی راهبردی هیئت فرزندان شهدای اسلام حفظ وحدت بین وارثان خون شهدا و پاسداری از اندیشه ها و آرمانهای امام راحل و رهبر عزیزمان - امام خامنه ای مد ظله العالی بوده و هست.
بنابراین ضمن برائت جستن از تمامی منافقین و فتنه گران سال ۸۸ و تمامی جریانات انحرافی، متذکر میگردد این هیئت برای جذب حداکثری خانواده های شهدا و جانبازان و تکریم و تجلیل از مقام شامخ شهدا و نیز ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بنا بر فرمایش امام خامنه ای، فارغ از هرگونه دسته بندی سیاسی و جناحی، بصورت لایه ای در اقشار ملت شریف ایران فعالیت می نماید. ضمناً بدیهی است هرگونه دیدار گروهی ایثارگران با چهره های احتمالی، به معنی تایید و همراهی ایشان نیست و قطعا بمنظور انتقاد به وضع موجود بوده است.
دیدار با مراجع عالیقدر تقلید، سرکشی به خانواده های محروم توسط فرزندان شهدا، انتشار بیانیه های تصویری درخصوص اعلام موضع فرزندان شهدا با  مفسدین اقتصادی، حضور بیش از ده هزار خانواده شهدای دفاع مقدس، مدافعین حرم . . . و دهها فعالیت انقلابی که گزارشات این اقدامات به دفتر محترم مقام معظم رهبری تقدیم میگردد، تنها گوشه ای از فعالیت های سربازان حضرت آقا در هیئت فرزندان شهدا می باشد. مجددا ضمن قدردانی از دغدغه مندی نویسنده محترم خبر
اعتقاد دارد ادامه این حاشیه سازی ها توسط همسنگران عزیزمان در رسانه مزین به نام زیبای "شهید" قلب ملت و خانواده های شهدا را بیشتر از این بدرد خواهد آورد.


وَالسَّلَامُ عَلَى مَنِ اتَّبَعَ الْهُدَى

 هیئت فرزندان شهدای اسلام
 

کد خبرنگار: 23
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi