شناسه خبر : 62541
یکشنبه 18 آذر 1397 , 14:47
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دکتر نصیرزاده تشریح کرد

جزئیات ثبت نام نقل و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد

مدیرکل امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی گفت: ثبت نام نقل و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه برای نیمسال دوم تحصیلی ۹۸-۹۷ از 15 آذر آغاز شده است.

دکتر حسین نصیرزاده مدیر کل امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: دانشجویان شاهد و ایثارگر می‌توانند از 15 آذر تا یکم دی۹۷ برای ثبت درخواست نقل و انتقال یا میهمانی خود در نیمسال دوم تحصیلی ۹۸-۹۷، به سامانه نقل و انتقالات دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی منادا به نشانی www.monada.iau.ir مراجعه و پس از مطالعه شیوه‌نامه نقل و انتقالات نسبت به ثبت درخواست خود اقدام و از طریق همان سامانه نتیجه درخواست خود را پیگیری کنند.
وی با اشاره به جزئیات نقل و انتقال یا میهمانی دانشجویان دارای سهمیه شاهد و ایثارگر گفت: از جمله اهداف اداره کل امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی، خدمات رسانی به خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران است که در این خصوص انتقال یا میهمانی این عزیزان به محل سکونت و زندگی خودشان براساس ماده ۶۲ قانون خدمات رسانی به ایثارگران بعنوان یکی از اولویت‌ها محسوب می‌شود.

مدیر کل امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی خاطر نشان کرد: دستورالعمل نقل و انتقال و تغییر رشته/گرایش دانشجویان شاهد و ایثارگر از طریق سایت اداره کل امور شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد اسلامی به آدرسhttps://esargaran.iau.ir قابل مشاهده است.

منبع: فرهیختگان آنلاین
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi