شناسه خبر : 62544
دوشنبه 19 آذر 1397 , 09:37
اشتراک گذاری در :
عکس روز

پیام حزب‌الله لبنان به رژیم صهیونیستی:

از رگ گردن به شما نزدیک‌تریم

ستاد تبلیغات جنگ حزب‌الله لبنان تصاویری خاص از سربازان صهیونیست را که از فاصله نزدیک تهیه شده، به نمایش گذاشته و کاربران شبکه‌های اجتماعی زیرآن نوشته‌اند: از رگ گردن به شما نزدیکتریم.

ستاد تبلیغات جنگ حزب‌الله لبنان تصاویری از تجهیزات نظامی و سربازان صهیونیست را هنگام اجرای عملیات به اصطلاح «سپر شمال» ضد تونل‌های حزب‌الله، به نمایش گذاشته به نحوی که جزئیات سلاح‌ها و اطلاعات افراد به گونه‌ای شناسایی شده که صهیونیست‌ها را شوکه و غافلگیر کرده است.
کاربران اینترنتی در شبکه‌های اجتماعی ذیل این خبر خطاب به صهیونیست‌ها نوشته‌اند «حزب‌الله راست می‌گوید که از رگ گردن به شما نزدیک‌تر است.»
به گزارش خبرگزاری قدس، تصاویر دوربین‌های حزب‌الله تعدادی از نظامیان صهیونیست رانشان می‌دهد که اقدام به کار گذاشتن سنسورهای حساس در مقابل شهر لبنانی «میس جبل» واقع در مرز لبنان با فلسطین ‌اشغالی هستند تا تحرکات را بیشتر کنترل کنند. این در حالی است که نه تنها سربازان بلکه جزئیات کامل مختصات سلاح‌های آنها در معرض این دوربین‌ها قرار دارد.
اتاق من هم امن نیست
 از سوی دیگر رادیو رژیم صهیونیستی به نقل از بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر این رژیم گزارش داد که حزب‌الله دارای ده‌ها موشک دقیق است که می‌تواند اتاقی را که من الان در آن سخن می‌گویم را هدف قرار دهد. عاموس یادلین رئیس‌ سابق سازمان اطلاعات ارتش صهیونیستی نیز گفته که حزب‌الله دارای ویژگی عظیم و مهمی است که قدرت آتش آن می‌باشد و فقط تونل‌هایش نیست.در همین رابطه شیخ نعیم قاسم، معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان هم به تهدیدهای اخیر رژیم صهیونیستی و سناریوسازی این رژیم درباره تونل‌های حزب‌الله واکنش نشان داد. وی گفت: «هیچ نقطه‌ای در سرزمین‌های ‌اشغالی وجود ندارد که در تیررس موشک‌های حزب‌الله لبنان نباشد.»

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi