شناسه خبر : 62550
دوشنبه 19 آذر 1397 , 13:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

خطاب به سردار شریفی

با ۴ داغ تحمل بی پولی را ندارم!

مصیبت های بنده با داشتن پنج برادر جانباز و فوت دو دخترم و همچنین فوت همسرم (بیماری صعب العلاج سرطان) و اخیرا هم تنها دخترم که مهندسی عمران را تمام کرده بود و در تصادف دلخراش به رحمت خدا رفت، تمام شدنی نیست!

نادرزمانی - جانباز شیمیایی 25 درصد حالت اشتغال و ازکارافتاده هستم.

آقای شریفی! من در تمام کلینیک های شیمیایی و بیمارستان ها و کمیسیون ها پرونده دارم و با کامل ترین پرونده 24 سال معوقه طلب دارم و تنها حقوقم (چند سال است) از بنیاد جانبازان هست و تنها فرزندم با مدرک کارشناس تربیت بدنی بیکار است!

فقط از طریق بنیاد به بانک ملت برای وام مسکن 72 میلیونی با بهره کم معرفی شدم.

مصیبت های بنده با داشتن پنج برادر جانباز و فوت دو دخترم و همچنین فوت همسرم (بیماری صعب العلاج سرطان) و اخیرا" هم تنها دخترم که مهندسی عمران را تمام کرده بود و در تصادف دلخراش به رحمت خدا رفت، تمام شدنی نیست!

الان در سن 52 سالکی مستاجر و بیکار هستم و تنها دخترِ بازمانده از خانواده داغ دیده ام بیکار می باشد.

من الان با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کنم، بعد از فوت من اگر یک تن طلا هم بدهند به چه دردم می خورد؟ چرا معوقه بنده را نمی دهند؟

در سال 72 کمیسیون هم شدم و در جزیره مجنون، عملیات خیبر و در جزیره فاو، والفجر هشت شیمیایی شدم و از همان لحظه مجروحیت تا به الان زجر می کشم. غم و درد بنده را تریلی هم نمی تواند یدک بکشد.

گوش سردار شریفی این حرف ها را نمی شنود آخر چرا؟

بیکارم و با هزاران مشکل در رنجم.

آقای شریفی به حساب من یا به خاطر همرزمی، یک تماسی بگیرید تا شرمنده تنها فرزندم که دلش خون است نشوم.

اکر مسلمانی و به حلالیت اعتقاد دارید، لطفا یک زنگ ایثار کنید!

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
سلام به برادر همرزم فعقت میتوانم بگویم برادرجان خدا برات صبر وبه این مسوولین
باید گفت آفرین به این مسولیتتان که انقلاب به دستتان داده ما زمان جنگ گفتیم حالا در جنگ هستیم حل میشه ولی بداز 30 سال نشد که نشد نه اینها دورس شدن نه مسوولین بالا همین شده که درید میبینید کی آمد نظرسنجی کند از ایثارگران ببیند مشگل کجاس واسلام
اموزش و پرورش معمولا همیشه دچار کمبود معلم ورزش است
فرزندتان می بایست ابتدا در سایت بنیاد شهید ثبت نام به عنوان بیکار شود
و سپس از سهیمه های استخدامی بهره مند شوند
سلام مجلس تمام قوانین و بودجه کشور را در اختیار دارد و میتواند با توجه به اهداف متعالی انقلاب اسلامی هرگونه قانون و بودجه مورد نیاز را تصویب کند اما نمایندگان مجلس کلید خزانه و اختیارات خودشان را به مجری قانون تقدیم کردند که اینطور در جهت معکوس حرکت میکنند بنابراین نتیجه همین بلبشوی موجود است که امور اقتصادی کشور را در بدترین وضعیت تاریخ قرار داده است.
بنابر فرمایشات رهبر معظم انقلاب که مجلس عصاره فضایل مردم ایران است لذا انتظار داریم با عنایت به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب از قاطع ترین و صالح ترین نمایندگان مجلس برخوردار باشیم لیکن بجز ارگانهای تحت مدیریت رهبر معظم انقلاب که در بهترین وضعیت خدمت به مردم و کشور قرار دارند متاسفانه سایر ارگانها در بی مسئولیتی هر یک مشکلات را به دیگری حواله میکنند.
چرا نمایندگان مجلس به وظایف و تکالیف محوله که براساس قانون اساسی به آنان واگذار شده عمل نکردند و اختیارات خودشان را بارها به دولت واگذار نمودند؟ مردم از نمایندگان مجلس گله دارند زیرا طبق قانون اساسی دولت تابع تصمیمات و اراده نمایندگان مجلس است و طوری نمایندگان مجلس را در خط مقدم مسئولیت و مدیریت کشور قرار داده که بهیچوجه نمیتوانند از مسئولیت نمایندگی و پاسخگویی به مردم و حکومت عدل الهی در مقابل دولت شانه خالی کنند.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi