شناسه خبر : 62597
چهارشنبه 21 آذر 1397 , 16:36
اشتراک گذاری در :
عکس روز

گزارش تصویری از تشییع پیکر جانباز تبریزی

مراسم ترحیم جانباز شهید «احد متین جاوید» با حضور نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، مسئولان کشوری و لشکری، اقشار مختلف ایثارگران و عموم مردم در مسجد طوبای تبریز برگزار شد.

فاش نیوز - مراسم ترحیم جانباز شهید «احد متین جاوید» با حضور نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، مسئولان کشوری و لشکری، اقشار مختلف ایثارگران و عموم مردم در مسجد طوبای تبریز برگزار شد.



پس از تحمل سال هارنج و درد و صبوری و حضور مستمر در صحنه، سرانجام برادر جانباز حاج احد متین‌جاوید نماینده "انجمن راست قامتان جانباز " در استان اذربایجان شرقی به لقاالله پیوست.
پیکر آن شهید بزرگوار روز دوشنبه باحضور جمع کثیری ازمردم شهر تبریز جانباران و مقام های نظامی و استانی و فرماندهان سپاه پاسداران و ارتش جمهوری اسلامی تشییع و حضرت حجت الاسلام آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان، بر پیکر آن شهید نماز میت خواند و سرانجام پیکر آن عزیز بردوش امت شهیدپرور تا گلزار شهدای وادی رحمت تشییع و به خاک سپرده شد.


گفتنی است مراسم باشکوه شام غریبان آن شهید نیز عصردوشنبه با حضور انبوه ایثارگران و مردم در مسجد منا برگزار شد.
انجمن راست قامتان جانباز  مجددا عروج ملکوتی آن عزیز را تهنیت و فقدان فرزند رشید آذربایجان شرقی را به خانواده، بستگان و جامعه ایثارگری تسلیت عرض می کند..

 

کد خبرنگار: 23
اینستاگرام
سلام
ساقی جبهه سبو بر لب هر مست نداد
نوبت ما که رسید میکده را بست نداد
حال خوش بود کنار شهدا آه دریغ
بعد یاران شهید حال خوشی دست نداد
احد جان شهادت مبارک.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi