شناسه خبر : 62608
پنجشنبه 22 آذر 1397 , 14:18
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مشکلات ایثارگران صنایع پتروشیمی خلیج فارس

سید احمد محمدی- مشکلات عمده و اساسی ایثارگران صنایع پتروشیمی خلیج فارس و شرکت های تابعه.

مشکل اول: مشکل ارتقاء شغلی کارمندان ایثارگر است که با توجه به سوابق و تجربیات ارزشمند کاری که در صنایع حلال بسیاری از مشکلات کاری بوده است و با توجه به گذراندن کلیه دوره‌های آموزشی در جهت ارتقا شغلی، سال هاست که روی سمت دوازده هستند و هیچ گونه ارتقاء شغلی نداشته‌اند. بعضی از همکاران بیش از 28 سال سوابق معتبر و ارزشمند دارند که بیش از پانزده سال هست که هیچگونه ارتقاء شغلی نداشتند و تعهدکاری و لیاقت و شایستگی این عزیزان که از کارمندان رسمی و ایثارگر هستند.برای همگان روشن است.

مشکل دوم: بی عدالتی و تبعیض درقوانین ومقررات بین ایثارگران می باشد. به طوری که مظلوم ترین کلمه، کلمه رزمنده می باشد و تمامی ایثارگران خواهان امتیازات و مزایای مشابه برای ایثارگران رزمنده هستند. عدم یکسان سازی قوانین و مقررات ایثارگران صنایع پتروشیمی وکلیه شرکت های تابعه.

مشکل سوم: عدم اجرایی کامل بخشنامه 2727 و عدم اجرایی افزایش دو پایه تشویقی و عدم محاسبه مدت حضور داوطلبانه درجبهه ها بعنوان کارهای سخت و زیان آور برای کارمندان رسمی ایثارگرطبق بخشنامه و عدم اجرای سند راهبردی رزمندگان.

مشکل چهارم: عدم تعدیل مدرک تحصیلی ایثارگران. با توجه به اینکه از نظر قوانین و مقررات باید ایثارگران فورا" تعدیل مدرک شوند. ولی متاسفانه همش درحد حرف و شعار است در پتروشیمی بندرامام هیچگونه توجهی به ایثارگران ندارند. بیش از 15سال هست که هیچ گونه ارتقاء شغلی ندارند. تعدیل مدرک تحصیلی ایثارگران انجام نمی شود. برای رزمندگان هیچ ارزشی قائل نیستند.به این عزیزان توهین و هتاکی می شود.قوانین رزمندگان اجرا نمیشود. 

نامه‌های مختلفی به تمامی مسئولین نوشته شده. مسئولین فقط در شعار قول رسیدگی داده‌اند و در عمل هیچ‌ خبری نیست. امیدواریم رسیدگی و پیگیری نمائید و اقدامات عملی صورت گیرد.

با ادب واحترام وتشکرفراوان به نمایندگی ازطرف کلیه ایثارگران صنایع پتروشیمی خلیج فارس وشرکت های تابعه.اجرکم عندالله.

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi