شناسه خبر : 62609
شنبه 24 آذر 1397 , 13:13
اشتراک گذاری در :
عکس روز

متخصصان کنار گود و چاپلوسان میان گود!

نمایندگان در حوزه های انتخابیه خود این مشکلات را لمس می کنند و می بینند ولی متاسفانه در تلویزیون، لبخند رضایت از وضعیت موجود بر لب دارند.

معلم جانباز - ما که یک معلم بازنشسته و در شهرستانی دور زندگی می کنیم اخبار و اقدامات سازمان برنامه و بودجه را رصد می کنیم، رشته تحصیلیم اقتصاد است و یقین پیدا کردم آقای نوبخت این کاره نیست و روحیه ی ضد ایثارگران دارد. مدرک آن هم همین بیمه تکمیلی است که تا حالا خیلی کوشش کرده مشکل ایجاد کند که بالاخره موفق هم شد. دو سال پیش هم این اقدام را کرد که جناب رئیس جمهوری وارد شدند و حلش کردند، اما امسال با بی خبری و عدم توجیه دیگران زهر خودش را ریخت! شما اگر اعتبارات وکمک معیشت ایثارگران و... را ملاحظه بفرمایید متوجه می شوید جناب نوبخت تا آنجا که از دستش برآمده، مشکل درست کرده و کمکی نکرده است.

 حالا سوال این است تفکر نئولیبرالی این آقا و اقدامات و بخشنامه های نحومی او و همفکرانش را کنار مصوبات ایثارگران بگذارید و تطبیق بدهید، خواهید فهمید ایشان اعتقادی به جانباز و ایثارگر ندارد و اصلا گروه های ضعیف جامعه در دایره تفکراتش جایی ندارند. از حقوق بازنشستگان گرفته تا اعلام دروغین تورم، خزانه خالی، مصیبت عظمای یارانه و همه و همه نشان از یک کلمه است و آن تفکر لیبرالی و اشرافی است.

 متاسفانه همه ملت ایران دل خوشی از اقداماتش ندارند ولی چرا جناب رئیس جمهور محترم اصرار بر ماندن این شخص در جای حساسی مثل سازمان برنامه بودجه دارند، خدا می داند! ما که متخصصین متعهد در این رشته کم نداریم و خوشبختانه از همفکران دولت تدبیر و امید هم هستند، پس چرا به کارگیری نمی شوند؟ ظاهرا عده ای نفوذی در دولت هستند که با کمال قدرت با اعمال و کردار خود برای نارضایتی اجتماعی به شدت کار می کنند و هدف این افراد کشاندن مردم به خیابان ها و اعتراض صنفی و ... آنان است. نمونه های آن قیمت ارز در بازار است که رها شده و قیمت های متفاوت اجناس در فروشگاه های یک محله و گران کردن ارزاق عمومی که تورم سرسام آوری ایجاد کرده و نقدینگی کاذب و ورشکستگی کارخانجات و هزاران مورد دیگر را رقم زده است.

 جالب تر این است که نمایندگان در حوزه های انتخابیه خود این مشکلات را لمس می کنند و می بینند که داد مردم درآمده، ولی متاسفانه همان نمایندگان در تلویزیون، لبخند رضایت از وضعیت موجود بر لب دارند. جناب مسئولین! به کجا می روید؟ تا کی همین مسیر معیوب را طی می کنید؟ آیا وقتش نشده تلنگری به خود بزنید و تا رمقی در مردم هست به صورت امدادی وارد عمل شوید؟ انگار عمدی در کار هست چون هرکس برای خودش تصمیم می گیرد!
پس این همه حقوق بگیر در سازمان های نظارتی چه کاره هستند؟ جناب نوبخت و همفکرانش به جای جانباز و ایثارگر آزاری به وضعیت معیشتی مردم و ثبات بازار برسند.

 برخی ازمدیران و تولید کننده های کشور آنقدر جری شده اند که در مقابل تلویزیون می گویند جریمه کنند، باز هم گرانترش می کنیم!
این دولت افسار خدمت و کشورداری از دستش رها شده و متخصصین در کنار گود نظاره گر و چاپلوسان غیر متخصص منصب دار. اخیرا استاندار یک استان مرزی، بنده خدایی که معلم ادبیات است را به عنوان مدیرکل امورمالی واقتصادی منصوب کرده و همراه خودش به استان محل صدارتش برده! بنظر شما این آقا با لیسانس ادبیات، می تواند برای یک استان برنامه اقتصادی تدارک ببیند؟ متاسفانه درد جامعه زیاد است، ولی چه کسی گوش می کند و چه کسی عمل می کند؟ باند و باندبازی و قوم و خویش گرایی دارد بنیان های کشور ما را بهم می ریزد!

خدایا امام عصر (عج) ما را برسان

آمین

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
آقای نوبخت به فکر ایثارگران نیست آیا در این کابینه کسی از اهالی جبهه وجنگ نیست تشری به این مرففهین بی درد بزند رییس جمهور هم وظیفه خودش در قبال ایثارگران را فراموش کرده است این واقعا مصیبت بزرگی است
دلیل حمایت " اقای روحانی از آقای نوبخت " ، همانند حمایت آقای احمدی نژاد از آقایان رحیمی ، مشایی ، جوانفکر هست برای پایان دوره ریاست جمهوریش ، تا ایشان پاسخگوی
باشند./
قابل توجه نوبخت چرا هزینه بیمه مکمل ایثارگران را مثل گوشت قربونی بین وزارتخانه ها تقسیم میکنی ؟ این باعث میشود وزارت خانه ها بین ایثارگران تبعیض قائل شوند . چرا هزینه بیمه مکمل ایثارگران را یکجا به بنیاد شهید نمی پردازید ؟ حتما که کاسه ای زیر نیم کاسه است !!! برای دولت چه فرقی دارد ؟ چرا بین ایثارگران فرق می گذارید ؟
نوبخت و شهیدی و هیئت دولت ( روحانی ) باعث وجود مشکلات بیمه مکمل برای ایثارگران شده اند و با وجود اعتراضات ایثارگران و نماینده گان مجلس کسی گوش شنوایی ندارد ( نگذارید این مملکت به دست نااهلان بیفتد ) امام راحل
40 سال از انقلاب و جنگ میگذرد. چرا در این دولت بیمه تکمیلی ایثارگران قطع شده است ؟ چرا نوبخت با ایثارگران مشکل دارد ؟ چرا روحانی با خانواده ایثارگران دیدار میکند ؟ ایثارگران چشم و چراغ این مملکتند - امام روحت شاد .
این نوبخت از اولین روزی که به روی کار آمده فقط بلده بگه --- نداریم - نمیشه - کسری بودجه است - از کجا بیاورم و و و از اول هم با ایثارگران مشکل داشتند .
یاد این سخن امام (ره) من در میان شما باشم یا نباشم نگذارید انقلاب بدست نامحرمانه بیفتد روح شاد امام الان نوبخت...........
نوبخت استعفاء استعفاء استعفاء
نوبخت فرزندانت کجایند
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi