شناسه خبر : 62638
شنبه 24 آذر 1397 , 13:22
اشتراک گذاری در :
عکس روز

جشن تولد فرزندان شهدای فاطمیون

جشن تولد فرزندان شهدای فاطمیون متولدین ماه‌های آبان و آذر به همت بسیج شهدای فاطمیون برگزار شد.

جشن تولد فرزندان شهدای فاطمیون+ تصاویر

چندی است که رسم برگزاری جشن تولد مشترک برای فرزندان شهدای مدافع حرم از سوی گروه‌های فرهنگی و مردمی در شهرهای مختلف از جمله تهران، قم و مشهد شکل گرفته و هر از چندگاهی تصاویری از لبخند این کودکان در چنین مراسم‌های مفرحی منتشر می‌شود. 

جشن تولد فرزندان شهدای مدافع حرم فاطمیون متولدین آبان و آذر ماه روز گذشته جمعه 23 آذرماه 97 برگزار شد. مراسم جشن تولد فرزندان شهدای فاطمیون، به همت پایگاه بسیج شهدای فاطمیون و هیئت رزمندگان مدافع حرم فاطمیون، به صورت ماهانه در مشهد مقدس برگزار می‌شود.

بچه‌های شهدای مدافع حرم از لشکر فاطمیون در فرهنگسرای انقلاب واقع در شهر مشهد، تولد خود را جشن گرفته و در کنار یکدیگر عکس‌های یادگاری گرفتند. پیش از این نیز فرزندان شهدای مدافع حرم متولد هر ماه در یک جشن مشترک، یاد شهدای خود را زنده می‌کردند.

گزارش تصویری مرکز رسانه‌ای فاطمیون از مراسم باشکوه جشن تولد فرزندان آبان و آذر ماهی شهدای فاطمیون در مشهد در ادامه قابل مشاهده است:

انتهای پیام/

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi