شناسه خبر : 62642
شنبه 24 آذر 1397 , 15:38
اشتراک گذاری در :
عکس روز

نادانان صبر مردم را لبریز کرده اند!

ناشناس- ایثارگران دفاع مقدس با وجود شناخت کامل اینطور در عسرت و مشکلات گرفتار هستند و کسی به دادمان نمی رسد. هفته بسیج مسئولان بنیاد زحمت کشیدند به منزل ما تشریف آوردند و از نزدیک شاهد گرفتاری ما بودند از جمله شرایط مستاجری و خانه به دوشی و ماهی یک و نیم اجاره و بیکاری فرزند کارشناس ارشد و مشکلات مهمانی فرزند رتبه 430 در دانشگاه و مشکلات فرزندان شهید که حضانت همسرم با داغ چند شهید و خلاصه درد و رنج چند مجروحیت خودم را فراموش کردم اما با وجود قوانین و راهکارهای موجود متعجب شدند که چرا مشکلات ما لاینحل باقیمانده و از ابتدای مجروحیت یک ریال تسهیلات نداشتیم.

اینها را بارها عرض کردیم اما خواستم بگویم وای به حال خانواده معظم شهدای حرم که در فضای مجازی عده ای شیطان صفت تلاش کردند ایثار شهیدان را مادی و دنیوی جلوه بدهند اگر عشق ولایت نبود چطور میتوانستیم از این قصه ها دق نکنیم و درد و رنج عزیزان را با دشمنی عده ای غرب پرست و نوکر اجنبی که در پست های حساس جا خوش کردند تحمل کنیم. همین که حضرت آقا اینطور صبر و تقوا را با نگاه مهربان و کلام نورانی منتقل کردند انرژی بسیاری دارد که میتوان درد و رنج های بی شمار را التیام بخشید.

  امیدواریم هرچه زودتر گشایشی از حق تعالی برسد که واقعا کارد به استخوان رسیده و بیشتر از این نمی توانیم افراد ناپاک و بی لیاقت و بی مسئولیت و عدم پاسخ گویی و غرب پرستی را در چهل سالگی انقلاب بر مسندهای نظام اسلامی و دستاوردهای هزاران شهید و جانباز را تحمل کنیم که آنها با گستاخی تمام و سوء استفاده از شرایط و موقعیت و جایگاه بسیار حساس نظام اسلامی در جهان که چشم امید تمام ملت های جهان به پیروزی های الهی در مبارزه و مقاومت نظام اسلامی با استکبار و صهیونیسم دوخته شده، هر روز بازی دیگری برای لبریز کردن صبر ملت دارند.
جناب حافظ فرمود:
دوست گو یار شو و هر دو جهان دشمن باش
بخت گو یار شو و روی زمین لشکر گیر

با امید و استعانت به معجزات و امدادهای غیبی خداوند متعال کمی صبر و تحمل تا نیمه دیماه لازم است تا خانه عنکبوت بطور کلی ویران و نابود شود زیرا استکبار با ناامیدی و روسیاهی نفسهای آخر را میکشد و هر تیری در چنته داشته پرتاب کرده و تمام سیاستمداران و رسانه های مزدور استکبار و صهیونیسم نیز به شکست های پی در پی شیاطین در جنگ های سخت و نرم و مستقیم و نیابتی و پیروزی های عظیم ملتهای مسلمان اعتراف کردند.

همانگونه که امام راحل (ره) فرمودند که آمریکا هیچ غلطی نمیتواند بکند امروز پس از گذشت چهل سال از انقلاب اسلامی شاهد هستیم که قول امام راحل (ره) از مغیبات خبر داده و در پرتو رهبری معظم انقلاب و اهتمام شهیدان و جانبازان و صبر و شکیبایی انقلابی امت مسلمان و مجاهدت سپاه پاسداران در امنیت کامل برای ظهور منجی عالم بشریت (عج) و برگزاری جشن بزرگ چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و شکست و اضمحلال دشمنان اسلام لحظه شماری می کنیم.

ان شاالله

اینستاگرام
همین هم جبهه وجانبازی جرم نشده جای شکرش باقیه
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi