شناسه خبر : 62655
دوشنبه 26 آذر 1397 , 11:08
اشتراک گذاری در :
عکس روز

جلسه‌ نمایندگان جانبازان با مسئولین سازمان بسیج

مقرر گردید نتیجه اقدامات و پیگیری های سازمان بسیج درباره موارد ذکر شده در این نشست در جلسه آینده مورد بررسی قرار گیرد و ملاقات و جلسه ای نیز با "سردار غیب پرور" رییس سازمان بسیج ترتیب داده شود، ضمن اینکه در مراسمی با دعوت از خانواده جانبازان بسیجی، از مقاومت، صبر و ایثارگر این عزیزان توسط سازمان بسیج قدردانی گردد.

فاش نیوز - جمعی از نمایندگان تشکل های جانبازی با حضور در سازمان بسیج مستضعفین، با مسئولین این سازمان دیدار  کردند.

در این نشست که سرهنگ مسکر به عنوان معاون ایثارگران کل سپاه، بابا احمدی رییس معاونت انسانی سازمان بسیج، آل آلوییان مسئول ایثارگران سازمان بسیج حضور داشتند، نمایندگان تشکل های جانبازی با ارائه مشکلات جانبازان بسیجی خواستار توجه ویژه به آنها و رفع مشکلاتشان شدند.

بنا براین گزارش، جانبازان بهرامی، نم نم و استوار از تشکل انجمن جانبازان راست قامتان، باغبانی، چیت ساز و افشار از موسسه رهپویان طریق نور، ابوطالبی، گل محمدی و ساقی نیز از طرف انجمن جانبازان نخاعی با بیان نقطه نظرات خود و مشکلات عمده ای که جانبازان بسیجی با آن درگیر هستند خواستار توجه جدی سازمان بسیج به جانبازان بسیجی شدند.

از جمله مواردی که در این نشست توسط نمایندگان تشکل های جانبازی بیان شد، بررسی مواد 38، 39 و 40 قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران بود که به گفته آنان متاسفانه هنوز بخش اعظم احکام حقوقی جانبازان بسیجی از سوی سازمان بسیج صادر نشده و بنیاد شهید و امور ایثارگران هم برای اندک جانبازان که حکم حقوقی آنها از سوی بسیج صادر شده و بصورت ناقص اجرا می شود، مشکلات کسری بودجه را بهانه عدم اجرایی شدن این موارد اعلام می کند، ضمن اینکه متولی رسیدگی به وضعیت جانبازان بسیجی سازمان بسیج است که باید برای پیگیری رفع مشکلات حقوق و معوقات جانبازان اهتمام ویژه ای داشته باشد، چرا که بانی و حامی جانبازان بسیجی سازمان بسیج است و نه بنیاد شهید!

از دیگر موضوعات مطرح شده در این نشست، برگزاری اردوهای زیارتی سیاحتی، رسیدگی جدی به وضعیت جانبازان نخاعی خاص، سرکشی به جانبازانی که به علل مختلف در منازل خود بستری هستند، حل مشکل هزینه داندانپزشکی جانبازان بسیجی بود که هر یک از جانبازان با طرح آن، دیدگاه های خود را بیان کردند.

در پایان مقرر گردید نتیجه اقدامات و پیگیری های سازمان بسیج در باره موارد ذکر شده در این نشست در جلسه آینده مورد بررسی قرار گیرد و ملاقات و جلسه ای نیز با "سردار غیب پرور" رییس سازمان بسیج ترتیب داده شود، ضمن اینکه در مراسمی با دعوت از خانواده جانبازان بسیجی، از مقاومت، صبر و ایثارگر این عزیزان توسط سازمان بسیج قدردانی گردد.

 

کد خبرنگار: 23
اینستاگرام
جانباز زیر 25درصد هستم با دو سال جبهه بدون هیچگونه درامدی بیماری شدید قادر به کار نیستم حدود شصت سال سن دارم نفس های اخر را میکشم از مسولین خیری ندیدیم هر کس میتواند لطفا صدای فریادم را به رهبر عزیزمان برسانید جانم فدای رهبر
فاش نیوز از مسیر درست خارج شدی و دیگر برنخواهی گشت. بوی مقام به مشامت رسیده است و دیگر سیر نخواهی شد. هوای اعتراض های توخالی سرت را گرم کرده است و دیگر سر به زیر نخواهی شد. سلاح دروغ بدست گرفتی و دیگر ان را نخواهی گذاشت. منافق دورت جمع شده است و خلوت نخواهی کرد. جانبازان ازت رویگردان شده اند و دیگر روی نخواهند کرد. از دست رفتی و دیگر برنخواهی گشت.
بنام خدا
با سلام وعرض ادب واحترام
دوستان زحمت کش سایت فاش نیوز ایدهم الله تعالی
سردار شریفی در روزهای اخیر مطلبی عنوان فرمودند که در سال 98 حدود 30 هزار جانباز بسیجی بازنشست میشوند واحتمالا جانبازان حالت اشتغال بنیاد منظور ایشان است . میدونید تا انموقع چه استرس واظطرابی این عزیزان را میگیرد از همکنون همه در طلاطم هستند که چه کسانی هستند این 30 هزار من یه پیشنهاد دارم بعنوان برادر کوچکتر از همه اسامی بر اساس استانها اعلام کنند که هرکسی اسمش هست خوب راحت میشه و کسی که اسمش نیست میمونه برای سال بعد دیگه هیچ استرسی وارد نمیشه به کسی خوب این حق ما است که بدونیم چرا اینقدر ازار میرسونند خوب یه کار خوب صورت گرفته اگه اعلام شود هیچ ضرری به کسی نمیرساند بلکه رامش خطری به همه هدیه میدهند اگر اعلام کنند اسامی را . عزیزان فاش نیوز اگه پیگیر این قضیه باشید بخدا ثواب وافری نصیبتان میشود همه از نگرانی رهائی می یابند . خداوند جزای خیر دنیا وآخرت نصیبتان فرماید ..... ؟
با تشکر جانباز 50 درصد حالت اشتغال بنیاد بسیج
باسلام به همه برادران بسیج خودم عزیزان مسوول بسیج آیا شنید گفتن رزمندگان متولی نداشتن که از حقوق آنها دفا کند آیا این حرف دورس است یا نه ولی حقیقت دارد من خجالت کشیدم میدانید چرا چون اگر راست باشد که هست چون شما بلد هستید ما را ببرید بدید دست دشمن و برگردید مگر آقایان سرپرست ما نبودید حالا منکه مجروح شدم مرا ول کردید من متولی نداشته باشم آفرین به مردانگی شما همهچی کنار وجدانکه دارید اگر انسان کسیرا ببیند در راه مانده براش کمک میکنه در حالیکه منرا شما برید جبهه شما مرا آموزش دادید مسولیت من به گردن شما بود پس جرا میگوی رزمندگان متولی نداشتن از حقوقشان دفا کند نگوید تمام مملکت را زیر صوال میبرید یعنی اگر فردای خدا نکند جنگی بشه کسی به جبهه نخواهد رفت چون بداز مجروح شدن طرف را ول میکنید به امان خودش آیا این دورس است بخدا اونکس که این حرف را زده باید دادگاهی بشه چرا چنین حرفهای را زداست به کهنه سربا زان شیطان بزوگ بداز 100 سال مدال میدن به جانبازان ما که مجروح شدن یک دفترچه درمان نمیدن درمان بشن بابا ماشاالا به این مسوولین مملکت خومان که بلد هستن سرماه حقوق خود را بگیرند برن دمبال کاسبی خود آخه مرا بتو سپردن آیا وجدان داری آیا انسانیت همین است من در راه این مملکت رفتم مجروح شدم دست دادم پادادم شیمیای شدم من هم مثله شما انسان سالم بودم بداز مجروح شدنم مارا به امان خود ول کردید که اگر قانون باشد باید شما را محکمه کرد که چرا با جانباز این مملکت اینکارا کردی دردم زیاد است ببخشید کوتا میایم خدا نگهدار
باسلام وآرزوی سلامتی برای مقام معظم رهبری(مدظله العالی)
دوستانی که با عزیزان سازمان بسیج دانشجویی نشست برگزارمیکنند درد دل ایثارگران را به آنهابگویندبه نظرم ازوضعیت ایثارگران وجانبازان خبرندارند .
بنده با 14 ماه سابقه جبهه وپانزده درصد جانبازی مدتی ازطرف بسیج مبلغ ناچیزی بعنوان مستمری به بنده وامثال بنده میدادند ولی حدود یکسال است این مستمری قطع شده است وبه هرکجا مراجعه میکنیم جواب سربالا میدهند وپاسخ قانع کننده ای نمیدهندآیا روش برخورد باایثارگران این است
خواهشا درد دل ما را به مسیولین بالایی برسانید
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi