شناسه خبر : 62666
دوشنبه 26 آذر 1397 , 09:08
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مسائل مادی مرا برای دفاع از حرم به سوریه نکشاند

شهید احمد جلالی نسب از نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است که برای دفاع از حریم اهل بیت (ع) به سوریه رفت و در 20 آذر سال 95 در نبرد با تروریست های داعشی در شهر تدمر سوریه به شهادت رسید و جاویدالاثر شد. در ادامه وصیت نامه این شهید آمده است.

با شهادت به وحدانیت خداوند متعال و نبوت نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) و امامت ائمه اطهار که اولین آنان مولای متقیان علی ابن ابی طالب علیه السلام بوده و 11 فرزند ایشان که حضرت ولی عصر ارواحنا فداه آخرین آنان از پس پرده غیبت بوده و روزی ظهور خواهد نمود و زمین را از لوث مفسدان و کفار پاک خواهند نمود.

و با سلام و درود به ارواح طیبه شهدا و امام شهدا حضرت امام خمینی رحمه الله که دین اسلام را در این عصر زنده نمود و زمینه سازی برای ظهور حضرت ولی عصر را آغاز نمود و با سلام و درود به نائب بر حق خمینی کبیر حضرت امام خامنه ای که به حق می توان گفت جانشین صالحی برای حضرت حجت علیه السلام در زمان غیبت آن امام همام بوده و انشالله پرچم این انقلاب را در زمان ظهور به دست حضرت ولی عصر (عج) خواهند داد.

اما بعد؛ این بنده سراپا تقصیر احمد جلالی نسب فرزند علی اصغر در کمال صحت بدن و عقل چند کلمه ای را به عنوان وصیت به رشته تحریر درآمده، امید دارم که خداوند متعال با لطف و کرم و رحمت خود از سر گناهان و معاصی انجام شده در گذرد و با ما با مهر و محبت و نه عدل و داد رفتار کند که عملی در خورد خداوند ندارم.

اینجانب دفاع از حرم اهل بیت سلام الله علیها را با علم و آگاهی به اینکه وظیفه هر مسلمانی دفاع از اهل بیت (ع) که همان اجر و مزد رسالت نبی اکرم است و در قران کریم آمده است انتخاب کردم و خدا را شاهد و ناظر می گیرم که مسائل مادی و هیچ اجباری در این راه نبوده است و به همسر و فرزندانم توصیه می کنم که همیشه و در همه حال پیرو ولایت ائمه اطهار و ولی فقیه زمان حضرت امام خامنه ای باشند و خود را مدیون دین مبین اسلام و رهبری و انقلاب بدانند.

از هیچ کوششی برای دفاع از حریم ولایت دریغ نکنند و به پسران ارجمندم توصیه می کنم که ضمن مواظبت از مادر و خواهر خود هر لحظه و زمان آماده جان فشانی در راه اسلام و ولایت باشند.

و به همسر و دخترم وصیت می کنم که با حفظ حجاب خود و تشویق پسرانم به دفاع از اسلام پاسدار خون شهیدان باشند و هرگونه کوتاهی و قصوری از من را ببخشند و حلالم کنند.

در شهادتم صبر نموده و خدای را شاکر باشند و از مادرم به خاطر تمام زحماتی که کشیده اند و تمام کوتاهی هایی که در حق ایشان کرده ام طلب بخشش و حلالیت دارم، از تمام دوستان و همکاران و آشنایان نیز طلب عفو و گذشت دارم.

در باب مسائل مادی بابت مسجد جوادالائمه حدود 50 هزار تومان به مسعود پاکدامن بدهکارم که باید به مسجد بپردازند، برادرم را همه می شناسند. از صندوق شم آبادی ها وامی از حقوقم کسر می شود. بدهی دیگر در ذهن ندارم اگر کسی مطالبه نمود حتما راضی نمایید و مبلغی از حاج محمد برادر خانمم طلب دارم که به اضافه پولی که در حساب رضا است را بخشیده ام.

 جهت خرید خانه در مشهد، منزل مسکونی که در آن زندگی می کنیم طبق تعهد شرعی و اخلاقی سه دانگ آن را به همسرم بابت همراهی و همدلی ایشان بخشیده ام ولی سند رسمی در میان نبوده که امیدوارم فرزندانم تعهد اخلاقی و شرعی مرا رعایت و به ایشان بدهند. خمس سهام و بانک ثامن و ودیعه حج عمره را نپرداخته ام بپردازید.

برایم یک سال روزه و نماز قضا بخوانید. از موجودی حساب صندوق شم آبادی ها حدود 200 هزار تومان برای دایی است که با ایشان صحبت کنید. از همه طلب عفو و بخشش دارم.  به امید روزی که با ظهور حضرت حجت زمین پر از عدل و داد شود.

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi