شناسه خبر : 62671
دوشنبه 26 آذر 1397 , 15:51
اشتراک گذاری در :
عکس روز

سقز میزبان کنگره ۵۴۰۰ شهید استان کردستان

معاون استاندار کردستان و فرماندار ویژه شهرستان سقز از برگزاری اجلاسیه ۶۱۱ شهید این شهرستان و پیش کنگره ۵۴۰۰ شهید استان کردستان در شهر سقز خبر داد.

فاش نیوز - معاون استاندار کردستان و فرماندار ویژه شهرستان سقز گفت: سقز 29 آذرماه میزبان اجلاسیه 611 شهید شهرستان سقز و پیش کنگره 5400 شهید استان کردستان خواهد بود.

کامیل کریمیان با بیان اینکه، این برنامه ارزشمند با حضور مسئولان کشوری و استانی برگزار می‌شود، عنوان کرد: تجلیل از هفت خانواده شهید سقز به نیابت از 611 شهید شهرستان، رونمایی از یادمان حماسه و ایثار و رونمایی از کتاب نقش سقز در دوران دفاع مقدس از برنامه های این اجلاسیه خواهد بود.


کریمیان ادامه داد: این برنامه ارزشی و معنوی با مشارکت تمام ادارات، نهادها وسازمانهای سقز، با حضور یک هزار نفر در سالن آموزشکده فنی و مهندسی این شهرستان برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: در این مراسم معنوی، آیت ا..محمدحسینی شاهرودی، نماینده ولی فقیه در استان کردستان و سرتیپ پاسدار دو حسین رجبی، فرمانده سپاه پاسداران استان کردستان به ایراد سخن خواهند پرداخت.



کامیل کریمیان با گرامیداشت یادوخاطره شهدا،  اظهار کرد: همه ما مدیون ایثارگری شهدا از صدر تاکنون هستیم و افتخارات امروز ما در عرصه های مختلف مرهون خون پاک شهداست.
کریمیان با عنوان اینکه خانواده شهدا یکی از وفادارترین اقشار به نظام و انقلاب ایران اسلامی هستند بیان کرد: تا زمانی که خانواده شهدا هستند آسیبی به انقلاب نمی رسد.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری یادواره های شهدا، تصریح کرد:بایستی دلاورمردی‌های شهیدان که در راه حفظ و حراست از این کشور پهناور خون پاک خود را تقدیم کرده‌اند به نسل کنونی جامعه انتقال داده شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان سقز با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت برگزاری یادواره شهدا، گفت: زنده نگهداشتن نام و یاد شهدا کمتر از شهادت نیست و مهمترین دغدغه مدیران و مسوولان در این عرصه، زنده نگهداشتن نام و یاد آنان باشد.

این مسئول با بیان اینکه، برگزاری یادواره شهدا نکوداشت خاطره آنان است، افزود: برگزاری این برنامه‌ها نشان می‌دهد مردم با تاسی از شهدا در برابر هجمه‌های دشمنان ایستاده‌اند.

گفت‌وگو از سحر مرادی

کد خبرنگار: 23
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi