شناسه خبر : 62694
چهارشنبه 28 آذر 1397 , 09:14
اشتراک گذاری در :
عکس روز

رزمنده جانباز دفاع مقدس به یاران شهیدش پیوست

 
سید اسدالله هاشمی رزمنده و جانباز دفاع مقدس به یاران شهیدش پیوست.

سید اسدالله هاشمی رزمنده و جانباز دفاع مقدس به یاران شهیدش پیوست.

سید اسدالله هاشمی با 53 ماه سابقه حضور در جبهه های نبرد حق علیه باطل شرکت در عملیات های والفجر 8، خیبر، کربلای 4 و جزیره مجنون را در کارنامه دارد.
فرماندهی پشتیبان ناوتیپ 14 کوثر، فرماندهی آماد و پشتیبانی تیپ 214 امیرالمومنین و فرماندهی پشتیبانی منطقه دوم نیروی دریایی سپاه از فعالیت های او در دوران خدمت است.
پیکر پاک این رزمنده سالهای شور و حماسه روز گذشته از فرودگاه بوشهر تشییع و پیکر وی تا گلزار شهدای روستای آبکش تشییع و خاکسپاری شد.
فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هم به همین مناسبت پیام تسلیتی صادر کرده است.
برپایه گزارش خبرگزاری فارس، در پیام سردار علیرضا تنگسیری آمده است: برادر معزز سید اسدالله هاشمی با تلاش مستمر و شبانه روزی در خدمت رسانی و انجام مسئولیت های مختلف با جدیت کوشید. وی با دلی آکنده از محبت اهل بیت دعوت حق را لبیک گفت و در جوار رحمت الهی آرام گرفت.  
 مردم بخش بردخون بویژه روستای آبکش با شنیدن خبر فوت این رزمنده دفاع مقدس در غم و اندوه فرو رفتند و خاطره رشادت و اخلاق نیکوی او برای همیشه در ذهن مردم این دیار ماندگار می شود.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi