شناسه خبر : 62697
چهارشنبه 28 آذر 1397 , 10:01
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دشمن به دنبال حذف فرهنگ دفاع مقدس است

نشست صمیمانه سردار سرتیپ بسیجی بهمن کارگر رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس با همرزمان عرصه جنگ نرم در حوزه دفاع مقدس در سازمان حفظ آثار دفاع مقدس ارتش برگزار شد.

در این نشست که با حضور امیر سیفی رییس سازمان حفظ آثار ارتش، سرهنگ احدی جانشین سازمان حفظ آثار ارتش، سرهنگ رحیم رفیعی دبیر قرارگاه مرکزی راهیان نور آجا، سرهنگ میر احمدی معاون فرهنگی حفظ آثار ارتش، سرهنگ باقنبری معاون طرح و برنامه حفظ آثار برگزار شد مدیران گزارشات مبسوطی از عملکرد خود در حوزه های تخصصی ارائه کردند.

دشمن به دنبال حذف فرهنگ دفاع مقدس است

امیر سیفی رییس سازمان حفظ آثار ارتش در ابتدای این نشست ضمن خیر مقدم به حاضرین در جلسه عنوان کرد: سازمان حفظ آثار ارتش در حدود 9 ماه گذشته از سال 97 سعی داشته با حرکت جهادگونه قدم های خوبی را برای حفظ و نشر ارزش های دفاع مقدس بردارد که انشاءالله با هم افزایی و استفاده از توانمندی‌های بالقوه و بالفعل همه دلسوزان در ادامه این راه موفق خواهند بود.

حماسه ها باید نشر داده شود

در ادامه سردار کارگر رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس عنوان کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران در دفاع مقدس با تقدیم شهدای گرانقدر و حضور رزمندگان، حماسه هایی آفرید که مصداق بارز ارتش کلمه طیبه است. این حماسه ها باید نشر داده شود تا آیینه تمام نمایی برای مردم و جامعه برای نمایش آن جانفشانی ها باشد و بنیاد حفظ آثار و سازمان حفظ آثار ارتش این کار را با هنرمندی انجام می دهند.

وی تصریح کرد: ما باید تاریخ درخشان ارتش را در دفاع مقدس نمایش دهیم. دشمن می خواهد این فرهنگ نشر پیدا نکند و اختلاف افکنی کند، اما هر بار همین دفاع مقدس وحدت ایجاد کرده و عطر شهدای گمنام در جامعه دلها را آرام می کند، ما مدیون این فرهنگ هستیم.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گفت: راه ها برای نشر ارزش های دفاع مقدس از طریق هنر باید فراهم شود، صدای شهیدان را به گوش همه برسانیم و بدانیم برای قرار گرفتن در این مسیر پر نور انتخاب شده ایم.

دشمن به دنبال حذف فرهنگ دفاع مقدس است

انتهای پیام/

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi