شناسه خبر : 62698
چهارشنبه 28 آذر 1397 , 10:03
اشتراک گذاری در :
عکس روز

شناسایی تعدادی از شهدای تازه تفحص شده

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح گفت: تعدادی از شهدای تازه تفحص شده تاکنون شناسایی شده‌اند ولی کار تایید نهایی نیز باید انجام و تطبیق داده شود تا پس از اطمینان کامل امورات بعدی انجام گیرد.
تعدادی از شهدای تازه تفحص شده شناسایی شده‌اند
سردار «سید محمد باقرزاده» فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیرو‌های مسلح اظهار داشت: پیکر‌های مطهر ۴۶ شهید تازه تفحص شده که صبح امروز از مرز مهران وارد کشور شدند، در مناطق عملیاتی مندلی، زرباطیه و چنگوله شناسایی و تفخص شده‌اند. این شهدا در عملیات‌های مختلفی همچون کربلای ۶، والفجر ۳ و نیز عاشورای ۲ حضور داشته‌اند.

وی افزود: همچنین از میان این شهدا در یگان‌های مختلفی از جمله ۸۸ زاهدان، ۱۶زرهی قزوین، نیروی زمینی ارتش و نیز لشکر ۵ نصر، ۲۱ امام رضا (ع)، لشکر ۱۷ علی ابن ابی طالب (ع) و لشکر ۴۱ ثارلله از سپاه بوده است. پیکر‌های مطهر امشب مهمان مردم شریف و عزیز ایلام هستند و پس از وداع به منظور استمرار کار شناسایی و در نهایت تشییع و تدفین به تهران منتقل خواهند شد.

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیرو‌های مسلح خاطرنشان کرد: البته تعدادی از این شهدا تاکنون شناسایی شده‌اند، ولی کار تأیید نهایی نیز باید انجام و تطبیق داده شود تا پس از اطمینان کامل امورات بعدی انجام گیرد.

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi