شناسه خبر : 62706
چهارشنبه 28 آذر 1397 , 10:15
اشتراک گذاری در :
عکس روز

حل مشکل بیمه تکمیلی ایثارگران

رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس از حل مشکل قطع بیمه تکمیلی ایثارگران خبر داد و گفت: هر دستگاهی موظف به اختصاص اعتبار بیمه تکمیلی شاغلان خود شد.

حسن نوروزی در گفت‌ وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت درباره قطع بیمه تکمیلی ایثارگران، اظهار کرد: با پیگیری‎های صورت گرفته مشکل بیمه تکمیلی ایثارگران حل و مقرر شد هر دستگاهی برای بیمه تکمیلی ایثارگران خود اعتباری را به منظور برقراری مجدد بیمه شاغلان خود اختصاص دهد.
پیش از این پرداخت بیمه تکمیلی ایثارگران با بنیاد شهید و امور ایثارگران بود که پس از اینکه بنیاد شهید دچار کمبود اعتبارات شد این وظیفه در حال حاضر به وزارتخانه‌ها واگذار شد

نماینده مردم رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هر وزارتخانه به تناسب شاغلانش، خود اقدام خواهد کرد، افزود: پیش از این پرداخت بیمه تکمیلی ایثارگران با بنیاد شهید و امور ایثارگران بود که پس از اینکه بنیاد شهید دچار کمبود اعتبارات شد این وظیفه در حال حاضر به وزارتخانه‌ها واگذار شد.

وی ادامه داد: پرداخت بیمه تکمیلی ایثارگران بر اساس قانون خدمات جامع ایثارگران به عهده‌ دستگاه‌ها و وزارتخانه‌ها است و از این پس نیز قانون باید به درستی توسط دستگاه‌ها در خصوص ایثارگران اجرایی شود.

رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس تصریح کرد: با تأمین اعتبار توسط سازمان برنامه ‌و بودجه ایثارگران این بیمه برقرار خواهد شد و شرایط پوشش این بیمه در وزارتخانه‌‎ها و دستگاه‌ها مانند بیمه تکمیلی درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران خواهد است./

اینستاگرام
بیمه تکمیلی بازنشستگان فرهنگی جانباز به عهده چه دستگاهی است؟
مگر بیمه اتیه سازان ا.پ مانند بیمه بنیا د از نظر کیقیت وسقف پرداختی ,خدمات یکسان می دهد که جانبازان را تفکیک وکارمندان جانباز را به دستگاه خودشان واگذار نمو ده اند.
جانباز بازنشسته که قریب به 60سال دارد با جراحی های عدیده که با ریسک بالا ی بیماری ودرد زندگی می کند با کارمند عادی از بیمه اداره اش در یک سطح خدمات بگیرد عادلانه نیست .


این جدا سازی نوعی تبعیض است بعلاوه همه جانباز ان ,جه کارمند ,چه جانباز بنییاد ,جانبازند ودر بنیاد پرونده دارند .
بهداشت در مان بنیاد , بیشتر وبهتر قادر به رسیدگی امور درمان وجراحات جانبازان را دارند .
اگر این واگذاری به شر ط خدمات یکسان وبهتر باشد خوب است وگرنه نوعی تبعیض می باشد .
لطفا جانبازان بازنشسته و شاغل با بیماری های متعدد را به حال ن خود نگذارید و فراموششان نکنید ومانند قبل چه بیمه شان ضعیف ویا قوی باشد به بنیاد باز گردانید .
تشکر معلم بازنشسته کار افتاده کلی
به عهده ی خود فرد
به عهده خود جانباز !!! نه صندوق بازنشستگی زیر بار میره ونه امورش وپرورش!!! مثل سال 90 تا 92 مگه اون هزینه ها را تا کنون دستگاهی پرداخت کرده؟ مبلغ بیمه از حقوق جانباز کسر میشه و به دردش هم نمی خوره !!! چون دارو و ازمایش و لوازم پزشکی را شامل نمی شه!!! فقط چون دولت خجالت کشید بگه قطع بیمه درمانی جانبازان گفت: واگذاری به دستگاهها؟!!!!!!
بازنشستگان جانباز بلا تکلیف
چرا فقط به شاغلان جانباز توجه می شود پس بازنشستگان جانباز وایثارگر کجا بروند بهتر است ما از این کشور تبعید شویم تا خیال اقایان راحت باشد
این نماینده در خواب اصحاب کهف بسر می بره !!! یکی بیدارش کنه.
بعضی ادارات و ارگانها ی کوچک بودجه خوبی دارند و می توانند به ایثارگران خود خدمات خوبی بدهند ولی وزارت خانه هایی بزرگ مثل آموزش و پرورش همیشه بودجه کم دارند و قادر به تامین هزینه بیمه مکمل ایثارگران خودشان نمی باشند و این کار باعث تبعیض بین ایثارگران دستگاه ها خواهد شد پس باید بیمه ایثارگران فقط زیر نظر خود بنیاد شهید باشد .
خواب دیدی خیر باشه سی ساله می گن مشکل حل شده ولی کو انشاا.... سال های بعد که باز اگه دشمن هوس قلدری کند به یاد ایثار گران می افتند
با سلام .لطفا مشکل بیمه تکمیلی ما بازنشستگان آموزش و پرورش را هم پیگیری نمایید. بنیاد شهید ان را از آبان ماه قطع نموده و بلاتکلیف هستیم.
جانباز شاغل در استانداری تهران هستم بیمه تکمیلی جانبازان بر قرار نشده و خبر های حاکی از این است که بیمه مورد نظر آنها با بیمارستانهای مورد نیاز جانبازان طرف قرارداد نیست امید است مسئولین دستور فرمایند با بیمه دی قرار داد ببندند
با سلام لطفا به اطلاع مسئولین محترم رسانده شود که بیمه تکمیلی ما ایثارگران بازنشسته آموزش وپرورش به عهده چه دستگاهی است تا ما نیز از این نگرانی رهایی یابیم .
ای بابا سه ماه شد چند تا فاکتور ویزیت و دارو تحویل پست دادم پس کی واریز میشه؟این خر تو خریا برای چیه؟ کمی به فکر مردم باشین
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi