شناسه خبر : 62720
چهارشنبه 28 آذر 1397 , 12:01
اشتراک گذاری در :
عکس روز

فرزندان معلول شهدا

از بنیاد رانده، از بهزیستی مانده!

محسن بابائی- فرزندان معلول شهدا از بنیاد رانده، از بهزیستی مانده

هیچ کس مسئولیت قبول نمی کند. فرزندان شهدای معلول را نه بنیاد خدمات لازم بهشون میده و نه بهزیستی قبول میکنه که اینا معلول هستند و باید به عنوان بخشی از جامعه باید خدمات بهشون بده.

وقتی به بنیاد مراجعه میکنی میگن شما هم عین سایر فرزندان شهدا فقط از مزایای ایجاد شده در قانون می توانید استفاده کنید و می گویند برای فرزندان معلول هیچ قانون دیگری نداریم و اگر هم باشد بودجه نداریم.

حال وقتی به بهزیستی مراجعه می کنیم و خواستار تحت پوشش قرار گرفتن خود در آن مجموعه هستیم می گویند شما خدمات راجبع به خود را باید از بنیاد بگیرید و به این نکته توجه نمی کنند که بنیاد فقط به جانبازان معلول خدمات می دهد و عملا" هیچ خدماتی به فرزندان معلول شهدا نمی دهد.

لطفا این مسئله از طریق بنیاد و بهزیستی پیگیری بشه ممنون

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
سلام .منهم جانبازم وفرزند معلول دارم بامراجعه به بهزیستی تشکیل پرونده براش دادن البته بنیاد چون ماهی ۵۰ تومان بهش میدهد بجای آن حق اولادش راقطع کردن مراجعه کردم گفتن این یک دستور است وبهزیستی وکمیته امداد برای کسی تشکیل پرونده بدهند از سایرسازمانها استعلام میگیرند .استعلام دادن بنیاد بخاطر اون ۵۰تومان استعلام منو امضائ نکرد حق اولاادش حدود۴۰ تومانه قطع کردن بخاطر اینکه۵۰ تومان می دهند یعنی ده تومان اضافه بعنوان کمک هزینه نگهداری می دهند واونهم استعلام و امضا نکردن تادربهزیستی تشکیل پرونده بدهند
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi