شناسه خبر : 62721
چهارشنبه 28 آذر 1397 , 15:19
اشتراک گذاری در :
عکس روز

عذرخواهی نماینده مجلس از کوتاهی دولت درباره‌ بیمه درمان ایثارگران

نماینده ایثارگر مردم بناب در مجلس شورای اسلامی از ایثارگران به دلیل مشکلات بوجود آمده درباره بیمه تکمیلی عذرخواهی کرد.

فاش نیوز - نماینده ایثارگر مردم بناب در مجلس شورای اسلامی از ایثارگران به دلیل مشکلات بوجود آمده درباره بیمه تکمیلی عذرخواهی کرد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی فاش نیوز، ضیاءالله اعزازی نماینده جانباز مردم بناب در مجلس شورای اسلامی در حاشیه جلسه علنی مجلس با اشاره به نارضایتی جامعه ایثارگری از مسائل اخیر بیمه مکمل اظهار داشت: به عنوان یک نماینده مجلس از کوتاهی دولت در رسیدگی به بیمه مکمل ایثارگران عذرخواهی می کنم.

وی گفت: باید بگویم به عنوان یک نماینده، خود ما هم شرمنده مردم هستیم، چرا که دولت کاری کرده است که بسیاری از ایثارگران عزیز با مشکلات عدیده ای، به خصوص در زمینه بهداشت، درمان و بیمه مواجه شده اند و متاسفانه صدای آنها در جایی هم شنیده نمی شود، از طرف دولت من از ایثارگران عذرخواهی می کنم.

نماینده ایثاگر مجلس دهم ادامه داد: تلاش ما در مجلس این است که بلکه در لایحه بودجه 98 یک مقدار از مشکلات این عزیزان را ان شاالله حل کنیم.

این نماینده ایثارگر که یک دست خود را در جبهه های نبرد حق علیه باطل از دست داده است به مراجعات عدیده ایثارگران به نمایندگان اشاره کرد و افزود: جامعه ایثارگری دارای مشکلات گوناگونی است و متاسفانه برای برطرف شدن این مشکلات از سوی دولتمردان اقدام موثری صورت نمی گیرد و بعد از چهاردهه از پیروزی انقلاب اسلامی همچنان شاهد دست و پنجه نرم کردن آنها با مسائلی از قبیل دارو، درمان، بهداشت، مسکن، معیشت و ... هستیم.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به فرمایشات بنیانگذار جمهوری اسلامی در خصوص یادگاران جنگ و جهاد یادآور شد: با این حال ما شاهد هستیم که بسیاری به فراموشی سپرده شده اند و با مشکلات معیشتی و غیره دست به گریبان هستند.

نماینده مردم بناب با اشاره به مراجعات مردمی ایثارگران خاطرنشان کرد: به عنوان یک نماینده هنگامی که نمی توانیم حتی برخی از مشکلات معمولی معیشتی و درمانی ایثارگران را پاسخ دهیم، احساس شرمندگی می کنیم.

کد خبرنگار: 17
اینستاگرام
چه سود ؟؟؟؟؟؟؟؟؟!
به نظرم سایت های خبری ایثار گران رو هم بکنید قیمت سکه و ارز
سود اش خوبه
شهدا شرمنده ایم
شدمنده انهایی باشند که هیچ احساس انسانیت در انها وجود ندارد
اقای نماینده جانباز متاسفانه اگر قاطعیت جنابعالی تو مجلس بود جانبازان به این روز نمی افتادند
یا شما ها نماینده نیستید ویا دولت قولدوری میکند !!!!!!!!!!!ولی اگر دولت قولدوری کند سخت در اشتباه است چون اگر این ایثارگران نبودند دولتمردان در پشت میز نبودند .
اقای نماینده،شماچراعذرخواهی میکنید؟!مگه خودشون لال اند؟!حتی لیاقت عذرخواهی هم ندارند!!!و.....
سلام بخدا ما که کم آوردیم از دست بنیاد ولی ماشاالا بنیاد نه کاربنیاد از این چیزها گذشته خود را زده به خواب اینگار سفارت عربستان در ترکیه هست که میگفت خاشقچی خارج شده روی مردم چفکر کردن اینها
ای کاش سایر مسئولین نیز مثل شما که با جانفشانی ایثارگران بی مدعا افتخار خدمت به اسلام ومسلیمین برایشان فراهم شده قدر این نعمت ونظام را می دانستند وبرای حفظ این نظام که با خون هزاران شهید بنا نهاده شده تلاش می کردند وتیشه به ریشه نظام نمی زدند چرا که خدایی نکرده اگر اتفاقی بیفتد دیگر هیچ مفامی نخواهند داشت وذشمن به هیچ کس رحم نخواهد کرد وبرای او اصلاح طلب واصول گرا فرقی ندارد وآنها با تحقیر این ایثارگران ودلسرد کردن آنها راه دشمنان را برای تسلط بیشتر هموار می کنند
ازنماینده دلسوزتشکرداریم اماعذرخواهی دردی رادوانمی کندالان2ماه است هزینه دکترودرمان راباهزاران بدبختی پرداخت می کنیم اگرقانونی نبودناراحت نمی شدیم اماماایثارگران باوجودقانون ظلم راتحمل می کنیم آنهم فقط مشکل تامین اعتبارو.....آخه بابادراین مملکت به همه چیزاعتبارهست چرابایثارگران نباشدبنظرم اینهاهمه بهانه ایی بیش نیست اگردولت نوبخت وشهیدی بخواهنداعتبارموردنیازدستگاههای اجرایی رابطورمتمرکزدراختیاربنیادبگذارندتامشکل برای همیشگی حل شودهمه بتیدبداننداین امنیت کشورمدیون خون شهداوایثارگریهای جانبازان ورزمندگان است.
با تشکر چطور به خاطر هر چپرشخصی وجناحی دادو بیداد میکنند وبه خاطر عملکرد بد یک نماینده به خاطر مسائل شخصی جلسه فوق العاده وغیر علنی تشکیل می دهند که چرا به او بی احترامی شده است اما به خاطر هزاران ایثارگر که بودنشان در نظام اسلامی مدیون آنهاس فقط یک عده معدود اطهار تاسف و.. می کنند در عرض دو ماه هزاران ماده وتبصره داخلی وبین المللی مصوب شده ولی ما از تصویب بیمه ایثارگران عاجزیم وانتظار داریم مشکلات تحریم و..حل شود
سلام تشکر می کنم از این گونه نمایندگان که صدای جانبازان و ایثارگران را به گوش مسولین می رسانند . ای کاش نمایندگان مدافع ایثارگران به حرفی که زده بودند عمل می کردند و رئیس جمهور را جهت پاسخگویی نسبت به قطع بیمه تکمیلی ایثارگران به مجلس می کشاندند. و از او راجع به قطع بیمه تکمیلی جانبازان سوال می کردند. شاید ملحمی بود بر زخم های کهنه ایثارگران و جانبازان.
عذر خواهي نماينده محترم چه دردي از ايثارگران را دوا ميكند . اينگار ايشان زخم كهنه ي ايثارگران را بازكرده در لابلاي آن نمك مي پاشند تا سوزشش بيشتر شود
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi