شناسه خبر : 62722
پنجشنبه 01 آذر 1397 , 10:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

صندوق همیاری رزمندگان و ایثارگران افتتاح شد

"صندوق همیاری رزمندگان و ایثارگران" برای جذب کمک های داوطلبانه و خیرانه به همرزمان نیازمند افتتاح شد.

فاش نیوز - "صندوق همیاری رزمندگان وایثارگران" برای جذب کمک های داوطلبانه و خیرانه به همرزمان نیازمند افتتاح شد.

سرانجام پس از مدت ها تأمل و بررسی و برای این که پاسخی به پیشنهادها و توصیه ها و درخواست های خیرخواهانه مکرر ومصرانه عده ای از ایثارگران و هم رزمان داده باشیم، برآن شدیم که حساب مشترکی را در بانک ملی به منظور جذب کمک های نقدی دوستان از اقشار مختلف ایثارگران و دیگران، به منظور کمک به همرزمان نیازمندمان که احیانا"به دلایل مختلف دچار مشکل و گرفتاری هایی شده اند یا می شوند افتتاح و دراین ایام که متبرک است به نام ویاد مولای متقیان و دادرس بی پناهان و درماندگان، اعلام عمومی کنیم. 

علت تأخیری هم که باوجود اصرار عده ای از کاربران سایت و همرزمان و جانبازان، ایجاد شد این بود که بعضی اظهار نگرانی و توصیه می کردند که چون بحث مالی و اینطور چیزهاست باید صندوق مورد نظر پس از طی مراحل قانونی به ثبت برسد تا بعدا" مشکل وگرفتاری و سوء تفاهمی برای کسی پیش نیاید؛ که این کار نیازمند ایجاد تشکیلات و دفتر دستک و طی مراحل اداری و دوندگی های زیاد بود.

به هرحال به این نتیجه رسیدیم که چون این کار با اعتماد متقابل کسانی که خیرخواهانه و بی چشمداشت، قصد کمک به هم رزمان خود را دارند صورت خواهد گرفت و اجباری برای این نوع کمک ها نیست و کاملا" خالصانه و بی اسم ورسم صورت می گیرد، پس نیازی هم به اینطور تمهیدات دست وپا گیر و هزینه بر که معمولا" اصل کار را تحت الشعاع قرار می دهد نیست. بنابر این از همین حالا با توکل به خدا و قدردانی از اعتماد دوستان خیر، "صندوق همیاری رزمندگان و ایثارگران"، با هدف کمک به هم رزمانمان افتتاح می شود. "تا چه قبول افتد وچه درنظر آید"

هیئت امنای این صندوق، فعلاًجانبازان هفتاد درصد ویلچری، محمدرضا عسکری و بهروز ساقی هستند که کمک های انجام گرفته با صلاحدید وتشخیص این دو نفر در اختیار همرزمان نیازمند قرار خواهد گرفت.

گفتنی است این صندوق صرفاً برای جذب کمک های نقدی نیست و یک صندوق مجازی نیز هست که درحقیقت می تواند مرکزی برای هماهنگی و تبادل اطلاعات دوسویه میان کمک گیرنده و کمک دهندگان باشد. دوستان خیر و دلسوز می توانند همه نوع کمک و همیاری حتی از قبیل کمک و مشاوره برای رفع مشکلات اداری و قانونی و ....را در آن به ودیعت بگذارند تا به مقصد خیر خود برسد. همچنین کمک های دوستان خیر به افرادی که واقعا" نیازمند ومشکل دار هستند و درحد رفع مشکل و نیاز ضروری انجام خواهد شد. ان‌شاءالله

شماره حساب: 0221161235007

شماره کارت: 6037991746807449

به نام آقایان بهروز ساقی و محمدرضا عسکری (بانک ملی)

شماره تماس: 22882522

ایمیل:  fashnews@gmail.com    و     info@fashnews.ir

کد خبرنگار: 17
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi