شناسه خبر : 62727
چهارشنبه 28 آذر 1397 , 19:06
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مادر جانباز نخاعی اردبیلی به رحمت ایزدی پیوست

حاجیه خانم «سیده طیبه موسوی» مادر برادرمان «جواد غایب زاده»، از جانبازان نخاعی دفاع مقدس، پس از حدود دو هفته بستری بودن در بیمارستان خاتم الانبیای تهران، در اولین دقایق بامداد روز سه شنبه دارفانی را وداع گفته و به رحمت ایزدی پیوسته است.

فاش نیوز -  حاجیه خانم «سیده طیبه موسوی» مادر برادرمان «جواد غایب زاده»، از جانبازان نخاعی دفاع مقدس، پس از حدود دو هفته بستری بودن در بیمارستان خاتم الانبیای تهران، در اولین دقایق بامداد روز سه شنبه  دارفانی را وداع گفته و به رحمت ایزدی پیوسته است.

برپایه این گزارش، پیکر این بانوی مومنه و مادر گرانقدر جانباز، روز سه شنبه در شهر اردبیل به خاک سپرده شده و امروز نیز مراسم ختمی  در این شهر برای آن مرحومه برگزار گردیده است.

در تماسی که با فرزند جانباز این مادر فداکار داشتیم مطلع شدیم که قرار است مراسم بزرگداشتی نیز برای ایشان در تهران برگزار گردد که تاریخ و زمان دقیق آن متعاقبا" به اطلاع خواهد رسید. 

گفتنی است جانباز جواد غایب زاده از رزمندگان اهل اردبیل لشکر 31 عاشورا در عملیات والفجر هشت به درجه جانبازی نایل شده است.

فاش نیوز درگذشت این مادر جانباز و ذریه حضرت زهرا را به جانباز جواد غایب زاده، پدر و خانواده ایشان تسلیت می گوید و از خداوند منان برای آن مرحون بهشت جاودان و برای بازماندگانش صبر مسئلت دارد.

شادی روح همه درگذشتگان به ویژه مرحومه منظوره رحم الله من یقرا فاتحة مع الصلوات

کد خبرنگار: 19
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi