شناسه خبر : 62753
چهارشنبه 05 دي 1397 , 15:28
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بیمه ایثارگران (۱۹)

نشست مشترک مجلس، دولت وبنیاد درخصوص بیمه ایثارگران

رییس فراکسیون ایثارگران مجلس از برگزاری نشست سه جانبه مجلس، دولت و بنیاد شهید به منظور لحاظ کردن اعتبارات مالی برای بیمه تکمیلی ایثارگران خبر داد.

فاش نیوز -  رییس فراکسیون ایثارگران مجلس از برگزاری نشست سه جانبه مجلس، دولت و بنیاد شهید به منظور لحاظ کردن اعتبارات مالی برای بیمه تکمیلی ایثارگران خبر داد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی فاش نیوز، حجت الاسلام حسن نوروزی نماینده ایثارگر مردم رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به نشست نمایندگان ایثارگر مجلس با رییس سازمان برنامه و بودجه و بنیاد شهید اظهار داشت: در رابطه با بیمه مکمل، ما سه شنبه آینده جلسه ای سه جانبه با سازمان برنامه و بودجه و آقای شهیدی و معاونان ایشان در بنیاد شهید خواهیم داشت تا مبالغ مورد نیاز بیمه مکمل ایثارگران در لایحه بودجه سال 98 لحاظ شود.

وی در توضیح آخرین رایزنی ها در خصوص بیمه مکمل ایثارگران متذکر شد: بحث بیمه مکمل آموزش و پرورشی ها در حال مناقصه است و در خصوص بیمه مکمل بازنشستگان کشوری، طبق قولی که داده شده قرار است بودجه اش از طریق سازمان برنامه پرداخت شود که فکر می کنم بزودی انجام خواهد شد.

رییس فراکسیون ایثارگران در مورد وظایف بنیاد شهید و امور ایثارگران در بیمه مکمل خاطر نشان کرد: آنچه که مربوط به بنیاد است باید بنیاد انجام دهد و هر چه که مربوط به سازمان یا دستگاهای دیگر باشد به عهده آن دستگاه خواهد بود. به طور مثال اگر تعداد بیمه شدگان یک میلیون و یکصد هزار نفر باشد حدود چهارصد تا پانصد هزار نفر آنها مریوط به وزارتخانه هاست و مابقی را کما فی السابق باید بنیاد پرداخت کند.

حجت الاسلام نوروزی ادامه داد: اما بنیاد در این زمینه تساهل دارد و نسبت به افراد خودش نمی تواند برود از دولت پول بگیرد. بنابر این آقای شهیدی و سایر دوستان بنیاد شهید و امور ایثارگران هر طور که شده است باید پول آن را از دولت بگیرند و ان شاالله ما هم در فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی موضوع را مطرح خواهیم کرد تا با کمک نمایندگان ایثارگر به بنیاد کمک شود.

سخنگوی کمیسیون قضائی مجلس شورای اسلامی در خصوص آخرین رایزنی ها برای قانونمند کردن مصوبات ایثارگری تاکید کرد: در رابطه با اختصاص یک مقطع تحصیلی بالاتر به ایثارگران، این موضوع به عنوان استفساریه در کمیسیون اجتماعی عنوان  و اصلاحیه ای مطرح شد که ان شاالله در چند روز آینده به عنوان  یک طرح چاپ و به صحن علنی مجلس ارائه خواهد شد تا به خاطر ایثارگران خارج از نوبت رسیدگی شود.

نماینده ایثارگر رباط کریم و بهارستان در مجلس دهم یاد آور شد: در خصوص موضوع "ماموریت تحصیلی فرزندان جانبازان" بر اساس طرحی که نوشته بودیم در صحن علنی اعلام وصول شد و ان شاالله طی هفته جاری در کمیسیون صحبت می کنیم که هر چه زودتر در مورد آن رای گیری شود تا به صحن علنی مجلس ارائه شود.

پایان

کد خبرنگار: 18
اینستاگرام
سلام جناب نوروزی در مورد حقوق رزمندگان معسر و بیمه درمانی آنها هم زحمت بکشید بلکه حقوق کامل بشه ما که همه را به دارو میدهیم چون از600 چیزی دیگر نمیماند واسلام
زدوبند قاضی تجدید نظردرکرج روی رای قاطع بامدارک عالی وبرگرداندن رای به نفع دودکتر (جانباز70%وبرادرشهید هستم مقیم کرج کد جانبازی 0808000329)
حاج آقا نوروزی خداوند به شما و سایر نمایندگان ایثارگر خیر دهد که پیگیر مشکلات ایثارگران هستید.
اجرکم عندا....
بسم تعالی بنده جانباز ۲۵درصد شیمیایی هستم وتاکنون حتی یک ریال نه حقوق نه مستمری از بنیاد دریافت نکردم وشوهر بنده نیزبعلت کارگری دچاردیسک کمرشده ومستاجر هستیم وبه هیچ وجه توانایی مخارج من و فرزندم راندارد ومتاسفانه بنیاد میگویدتا زمانیکه شوهرداشته باشی هیچ چیز بهت تعلق نمیگیرد واین قانون بنیاد است واکنون درصدد طلاق هستم تا ازحق وحقوق خودم بهره مند شوم بنده انتظارداشتم بنیاد شوهرم را تشویق کند که سالهاست از یک زن مریض نگهداری میکند ولی متاسفانه باید طبق قانون بنیاد باید برخلاف میل باطنی از شوهرو بچه ام جدا شوم.
خداوند بر عذاب برای مسببان این مشکل ایجاد شده برای ایثارگران در این دنیا و ان دنیا بیفزاید و آنها را عاقبت به خیر نکند.
آقایان محترم تاتصویب واجرای قانون بودجه سال آینده جانبازانی که بیمه تکمیلی قطع شده است جه کارکننددوم اینکه خدمات رسانی به ایثارگران رامتولیش یعنی بنیاد قبول کنند وتمام اعتبارات بیمه تکمیلی جانبازان شاغل وبازنشسته به بنیادبدهندسوم اینکه دستگاههای اجرایی تمام کمال سلیقه ای عمل خواهندکرد.خداونداازاین ناعدالتیهامارانجات بده وهرشخص واشخاص که باجانبازان مخالفند محوکن.
سلام اقای نوروزی فعلا اینور سال هنوز سه ماه مونده اول تکلیف اینور سال را مشخص کنید تا ..........
شاغلان در دستگاه های دولتی 3 ماه است که قطع بیمه مکمل شده اند و تا سال بعد 3 ماه مانده است سما کی میخواهید این مشکل را حل کنید ؟ دیوانه ای سنگی را داخل چاه انداخت و 10 نفر عاقل نتوانستند آنرا بیرون بیاورند ---- هیئت نامحترم وزیران و نوبخت و شهیدی در عرض 3 سوت بیمه مکمل ایثارگران را قطع کردند ولی حالا مجلس و دولت نمی تواند درست کند !!! ما هرروز مشکل دکتر و دارو و بیمارستان داریم .
آفرین بر شما برادر . این مسئولین را از دستشان بکجا باید رویم
یه مشت افراد با کس و کارشان نشسته اند و مالک مملکت شده اند و ما مردم بیچاره را به مرگمان راضی کرده اند . یعنی می شود بعد از سی سال کار یه دفترچه بیمه نداشته باشه
بیمه مکمل شاغلان را به بیمه ایران یا بیمه آسیا یا بیمه سامان بدهید ولی بیمه آتیه سازان و دی بیشترین مشکلات را ایجاد میکنند .
سلام جناب نوروزی شماکه سالهادراسارت بودییدبهرحال بهترمیدانیدکه اسراءدراسارت حداقل تفاوت های داشتندآیایک اسیرمجروح یادربعضی ازاردوگاه هاکلی شیوه شکنجه واب وهوافرق میکردنندیاالان که به سن وسال پیری نزدیک شده اندانواع واقسام امراض رادچارشده اندکه خیلی ازاین بیماریهاباگذشت سن وسال آزادگان درگیرشده اتدازدست وپاوکمردردگرفته تاگوارش ومشکلات ادراروپرستات وسردردهاوامراض پوستی وغیره حداقل شماهاکه ازاوضاع اردوگاه هاوشیوع شکنجه های روحی وجسمی دشمن مطلع هستیدبهرحال ازشماهاانتظارداریم فقط حال روزخودتان رانگاه نکنیدآزادگانی هستتدکه حتی به دلیل شکنجه هاازداشتن فرزندمحروم شده اندیافرزندشان دچارمشکلات جسمی وروحی شده انددرکشورماقانون تصویب میشودولی دراجرای آن فقط شامل سازمانهادولتی میشودجالب هست درکشورهای بقول شماکفارقانون حمایت ازآسیب دیدگان جنگ خصوصاپیررزمندگان جنگ راکلی احترام وقانون کلی اجراگمیشودمتاسفانه کشوراسلامی ماتصویب وابلاغ قانون کلی دررسانه هاوصداوسیماابلاغ میشودولی دراجرای قانون بصورت چنددرصدی شامل میشودانهم سلیقه ای شده است دولت ومجلس ایران بامرزبندی ودرصدوتقسیم کردن فقط تفرقه بین رزمندگان اتداختندبایدامتیازات شامل تنام جبهه رفته هابشود
با سلام. فرزند جانباز 25درصد هستم. آیا در صورت استعفا از کارم مجددا در سازمانی دیگر با مدرک کارشناسی ارشد به کار گرفته می شوم. در حال حاضر مشغول به تحصیل کارشناسی ارشد هستم. در سازمان هیئت امنایی و به صورت شیفتی مشغول به کار هستم با حقوقی اندک و دور از دیار و خانواده.
با سلام
پیشنهاد می کنم تا زمانیکه در جایی دیگر در ازمون استخدامی قبول و مشغول نشده اید استعفا ندهید . چون اصلا به نفعتان نیست . برای ادامه تحصیل هم تا وقتی مشکل حل بشه از مرخصی بدون حقوق و یا استحقاقی استفاده کنید .
سلام جناب نوروزی چرا دولت قانونی که تصویب مزکنید اجرا نمیکند شما که در مجلس هستید از دولت بخواهید قانون را اجرا کند یا چند نماینده مخصوص اجرای قانون در مورد ایثارگران که شما مسول آنها هستید انتخاب بفرماید که یک به یک اجرا کند اگر نکرد یخه دولت را بگیرند که چرا اجرا نمیکنی ما هرچه برای ایثارگران قانون تصویب شده بقول احمدی همه کاغذ پاره بوده از شما تقاضا داریم در مورد اجرای قانون مجلس به دولت فشار بیارید تا جرا کند واسلام
نمایندگان محترم ایثارگران لطفا ما جانبازان زیر 25درصد را دریابید داداش قربانت گردم ما دیگه نفس های اخر را میکشیم بدون تعارف به پایان راه رسیده ایم شما از حقوق های 30و50و80میلیونی بدون اضافات وپاداش میگویید ما به خاطر 600تومان مستمری ایثارگری 4سال پیش پرونده تشکیل دادیم هفته ای یکبار مبرویم توهین میشنویم برمیگردیم من که عادت کردم به توهین
اقای نوروزی خدا اجرتان دهد از ته دل میگویم خدا عمرتان را زیاد کند که به فکر حل شدن ماموریت تحصیلی فرزندان جانباز و دیگر مشکلات ایثارگران هستید.
نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی :
با سلام و احترام
وزارت دفاع با تقدیم لایحه ایی به دولت قصد دارد ضمن انتقال حقوق وظیفه مشمولین تبصره ماده۳۸قانون جامع ایثارگران به صندوق های بازنشستگی ادارات تابعه وتجمیع حقوق بازنشستگی و وظیفه در یک فیش حقوقی ،آنان را از امتیازات و مزایای حقوق وظیفه از جمله پاداش سالانه، حق دو رتبه ومزایای ایثارگری و... محروم نماید و نظر به اینکه انتقال حقوق وظیفه جانبازان به اداراتی که در ان شاغل بوده اند مانند انتقال بیمه تکمیلی درمانی آنان طرح موفقی نخواهد بود و باعث بروز مشکلاتی برای جانبازان خواهد گردید از سوی دیگر ایجاد محدودیت در پرداخت مزایای حقوق وظیفه و کسر آن مزایابرابر قانون الحاق یک تبصره به قانون استخدام جانبازان قانونی نمیباشد زیرا برابر قانون فوق دریافت حقوق از بابت استخدام (‌رسمی یا غیر ان موجب قطع حقوق و دریافتی ها ی حقوق وظیفه نخواهد شد اما وزارت دفاع به بهانه صرفه جویی و جلوگیری از به اصطلاح دریافتی های مضاعف با تقدیم این لایحه قصد ایجاد محدودیت در پرداخت حقوق ومزایای وظیفه به مشمولین آن دارد که این امر موجب نارضایتی جانبازان گرددیده از نمایندگان محترم مجلس درخواست میگردد بمنطور دفاع از حقوق قانونی جانبازان انقلاب اسلامی وجلوگیری از بازتاب تجمع آنان ضمن رایزنی با مسئولین ذیربط تلاش گردد لایحه فوق از دستور کار هیات دولت خارج واز تصویب آن جلوگیری بعمل آید.
سلام بعد از سی سال که تازه یادشان افتاد جانبازی هست که از طرف سپاه وبسیج به جبهه رفته ومجروح شده باید برایش حقوقی تصویب شود وبعدا تبصره 38به سرانجام رسید حال میخواهند قطع کنند وباز باعث نگرانی وسردرگمی ما از کارافتادگان وجاتبازان جنگ شدند ومیخواهند باز مارابه خیابانها بکشانند اخر چراااا یعنی تو این مملکت ما اضافه هستیم که بعد از تجمعهای فراواان ورفت واند بالاخره توانستیم اندکی از حقمان رازنده کنیم باز دارند لغو میکنند اخر چرااا خواهشا شما ب گوش مسئولین برسانید بگوووید دست از سر این جانبازان هشت سال دفاع مقدس بردارید
با سلام مجدد بسیار بسیار بسیار خواهشمندم در حق ایثارگران لطف نموده وبا توجه زمان کمی که برای تصویب لایحه تجمیع حقوق وظیفه بگیران در دولت هست زوتر وبدون نوبت مطلب ارسالی حقیر(در پست قبلی) را در سایت درج فرمایید شاید به یاری پروردگار وزحمات ولطف شما موثر واقع گردد.
سلام تورا خدا تو این گرامی آیا می شود با ۶۰۰تومان زندگی کرد ما جانبازان به‌خاطر اینکه نمی توانیم کار کنیم و مستمری مان هم کم همسر آنم درخواست طلاق می کنند فقط دم از جانبازان نزنید کمک کنید یه حداقل حقوق به آنها بدید جون سن همه بالاتر ۵۰سال شد

با سلام
آقای نوروزی بنده طی چندین طرح موضوع و مشکل در خصوص روند درمانی ایثارگران را بحران پیش بینی کرده بودم که آن اتفاق افتاد مسامحه کار اصلی مجلس است چون طرح تفحص از عملکرد بنیاد را در قوه قضاییه پیگیری نکرده است .
بنیاد بانکی دارد بنامبانک دی و در زیر مجموعه آن بیمه دی بنیاد و بانک مشترکا اعتبارات بیمه تکمیلی را به دندان کشیده اند و حالیه از دولت که پول و اعتبار میخواهند اینها نمی توانند حساب پس دهند و از سویی نیز دولت نیز با توجه به معذوریت های سیاسی قصد برملا کردن اختلاس و رانت و بخور بخور در بنیاد و بانک دی و بیمه دی را ندارد و دولت برای فرافکنی امور درمان را به دستگاهها واگذار کرده است بهتر است مجلس از طریق کمسیون اصل 90 موضوع عدم اجرای قانون تامین هزینه های درمانی ایثارگران را که بر اساس قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت 2 به قوه قضائیه شکایت کند چون اختلاس در کار است پس چرا متوجه سکوت سنگین دولت و بنیاد نیستیم .
سلام . چند تا سئوال ممنون میشم اگه پاسخ بدین . قبل از مجروحیت شاغل اموزش و پرورش بودم / سال 87 بازنشسته شدم . ضمنا 70% جانباز هستم حدودا 4 سال حالت اشتغال بودم (سرکار نمیرفتم ) تا بازنشسته شدم با 30 سال سابقه . حکم بازنشستگی بر مبنای میانگین حقوق دوسال اخر و قطع کلیه مزایا تنظیم شد . سئوال اول . حقوق دریافتی من براساس این حکم درست بوده ؟ مورد بعدی فوق العاده ایثارگریه که هرگز نگرفته ام . ایا راهی وجود دارد که حق ایثارگری به بنده هم تعلق بگیرد ؟ من از بنیاد فقط حق پرستاری میگیرم قبلا مبلغی بعنوان ترمیم حقوق بود ولی خیلی وقته که قطع کردند .قرار بود سپاه برای جانبازان بسیجی شاغل حکم صادر کنه و حقوق ما بر اساس اون باشه ولی سپاه منطقه ما هیچ اطلاعی درین زمینه ندارد و کلا از بیخ منکرش هستند . اینم یه سئوال بود . کلا بگم دوستان حقوق اداره و حق پرستاری بنیاد روهم خیلی پائین تر از 70% غیر شاغل است با توجه باینکه شاغلین دارای مدرک تحصیلی هم هستند . ناگفته نماند حقوق غیر شاغلین زیاد نیست حقوق من کمه .معمولا مشکلات درمانی فراوانه اینکه خودم هزینه کنم بنیاد پولشو میده درست ولی باید پول باشه ؟ درسته !؟ باور کنید اگر این گرونی ها نبود هرگز بخودم زحمت نوشتن نمیدادم . متاسفانه مسئولین نالایق فعلی مردم را در تنگنا قرار دادند و نسبت به ارمان های شهدا و جانفشانیه جانبازان کاملا بی تفاوت هستند . درمان معیشت امید به اینده . برای قشر ما مورد بی توجهی قرار گرفته .
سلام.برادران.عزیز.رزمندگان..جانبازان.ازادگان.عزیزان.هیچ.کس.بفکرمانیست .ماباید.برای.خودمان.فکری .بکنیم.ببینید.بتمام .عزیزانی .که.حقشان. پایمال. شده .بریم. جلومجلس.تاحقمانوندادن.کسی.حق.ندارد .انجاراترک.کند.یاعلی.ازامروزشروع.کنید اطلاع.رسانی.کنید وقت.تعین.کنید زمانی.بایداونجابا.شیم.هوا.سردنباشد .لااقل .بتونیم .شب.بمانیم.بتمام.شهرستانها.
من طی این سی وپنج سال جانبازی البته بجز سالهای اولی شان و احترامی قائل بودند
الان عدهی زیاد جامعه تفکرشان نسبت به رسیدگی این قشر اغراق امیز است وفکرمیکنند بیش ازحد به زندگی ومعیشت انان رسیدگی می شود ولی صادقانه اینطور نیست سالانه درروز جانباز یک اس ام اس این روز راتبریک می گفتند امسال ازانهم دریغ کردن- ببین تفاوت دیدگاه ازکجاست تابه کجا-ت
با سلام و تقدیر و تشکر از مسئولینی که صادقانه جهت حل مشکل ما جانبازان تلاش بی شائبه ای دارند در خصوص مشکل بیمه تکمیلی و درمانی باید به این مسئولین دلسوز و بالخصوص خدمت برادر بزرگوار حاج اقا نوروزی عزیز باید شفاف عرض نماییم مشکل و تمام بدبختی ما در خصوص مسائل درمانی از روزی شروع شده که امورات درمانی و بیمه تکمیلی ما را به بیمه ای نا کار امد بنام بیمه دی سپردند اگر بودجه درمانی سه ساله را برای یکسال تامین درمانی ما اختصاص داده بشه با وجود بیمه بنام دی وضع درمانی ما بد تر از این خواهد بود زمانی که بیمه درمانی ما تحت پوشش بیمه ایران بود چرا این مشکلات را نداشتیم تمامی هزینه های درمانی ما تامین میشد حتی مجهزترین مراکز بهداشتی ودرمانی خصوصی با کمال احترام پذیرش مان میکردند نمیدانم چه کسی کدام مسئولی ما را در این بیمه دی گرفتار کرد پس اگر واقعا بفکر مشکل درمانی ما هستید که اکثرا باقیمانده عمرمان در گنج بیمارستانها سپری میگردد ، ما را از دست این بیمه بنام دی نجاتمان دهید
جناب اقای نوروزی ریس محترم فراکسیون ایثارگران فرمود بودند مشکلات ایثارگران را پیگیری ئ می نمایند 1 مرخصی جانبازان 2 اصلاحیه قانون منع بکارگیری بازنشتگان بحث جانبازان باهر درصد و درج رزمندگان ایثارگر در قانون 3 بحث مازد هزینه درمان بیمه مکمل تعیین تکلیف نشده بعهد دستگاه یا بنیاد مانند هزینه بیمارستانی و دانپزشکی میباشد بلاتکلیفی پرداخت هزینه های درمان وسایر موارد در اسرع وقت انتظار جامعه ایثارگری می باشد در مدت مانده به عمر مجلس به فراموشی سپرده نشود باتشکر
رزمندگان معسرتحت پوشش ساتاهستندچرادفترچه درمانی به رزمندگان پوشش نمیدهندرزمندازمیهن دفاع کردفاقدبیمه باشد5
باسلام و خدا قوت به همه دست اندرکاران جبهه ایثار و شهادت

انصاف نیست ک 58سال سن امروز رسوای خاص وعام بشم من علی محمد ترزفان جانباز 20 درصد اعصاب روان هستم که هر چند ماه یک بار باید بستری بشم در بیمارستان اعصاب روان یا همون تیمارستان
باتوجه به اینکه مسئولین بیمارستان با توجه به به پرونده زمان جنگ و وضعیت فعلی که دارم طی نامه ای اعلام داشتن ک از کار افتاده و نیاز به مراقبت شدید دارم
و این موضوع را به بنیاد مربوطه شهرستان تربت حیدریه اعلام داشتم..هیچ گونه کمکی از بنیاد دریافت نکردم و مسئولین بنیاد اعلام داشته اند که مادر شهیدی به بنیاد مراجعه کرده و تقاضای یک عصا کرده ما نداشتیم که بدیم سئوال اینست که اگر بودجه درکار نیست..چرا بنیاد را نمی بندین که هم خیال ما راحت شود و هم سرمایه بیت المال به افراد بیکار که هیچ گونه کارایی ندارند هزینه ای بر باد نرو د

پن که با ۵۸سال سن و هنوز مستاجر هستم و با 20درصد جانبازی اعصاب روان 855هزار تومان دریافت میکنم و امثال ما هم زیاد هستن که پول یک بسته‌قرص سرما خوردگی و خریدش برای ما ممکن نیست فقط و فقط شما مسئولین را بخدا واگذار میکنیم چون راهی دیگری نداریم..خدا از شما ها نگذارده ایشاالله
ملکه حرف من را میزنیم و ما جانبازان اعصاب روان که با دارو نفس می کشیم و همون دارو را هم از ما گرفتین بازم میگم فقط وفقط شمارا بخدا واگذار میکنیم چونکه هیچ کس پاسخ گو نبست و همه شعار میدین و گذارش کاری میدین
هر چه ما داد بزنیم یک عده بیشتر بریش ما میخندن
وکسی پاسخ گو نیست ...آنچه هرگز بجایی نرسد فریاد است
سهام عدالت جانبازان بالای 50% که باید یک میلیون تومان باشد، در سامانه پانصد هزار تومان
ثبت شده !!!؟؟؟ لطفا برای ضایع نشدن حق جانبازان تا مهلت مقرر خواهشمندم در سامانه سهام
عدالت اصلاح فرمایید، با تشکر حسین ردانی پور
سلام من60 ماه درکلیه جبهه‌ها خدمت کردم تو ارتش به علت بیماری بعداز14 سال خدمت اخراج شدم وریالی به من ندادن فقط یه کارت ایثار تکلیف من چه میشه کجا مراجعه کنم
سلام خسته نباشیدمنم یه ایثارگرم دوسه ماه مستمری بگیرم راجب بیمه تکمیلی برای ایثارگران بیمه کوثر کدام ایثارگرهمه به یه نحوی مشگلات دارن ادی موجی شمیایریه اساب کل عضو بدنشون فدای این مملکت کردن برای دارو ودرمان ازکجابیارن واقعا کمرشکنه بیمیه تکمیلی کوثری دادید به ایثارگران میگه شمابرید خرج کنید فاکتوربیاری تاما درصدی پرداخت کنیم اگه ایثارگری داشته باشه چرابیاد التماس کنه خداوکیلی ایه بیمه رادرست کنید که بیمارستان قبول کنه حتا بیمارستان بقیه الا که مال سپاه ایسارگران مربوط میشه اونم باید پول بدی بندبه خاطرتوان مالی چندساله نمیتونم برم یه دگتری فکری به حال ایه بیمه بکنید به چه دردی میخورکه دولت بابتش پول پرداخت میکنه لطفا جوابی بدید
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi