شناسه خبر : 62767
سه شنبه 18 دي 1397 , 11:11
اشتراک گذاری در :
عکس روز

درباره کمیسیون، سنوات ارفاقی، مامور به کار، تحصیل

فاش نیوز- من جانباز 15 درصد هستم. مشاوره رفتم، گفتن باید بستری شوید و به کمیسیون مراجعه کنید برای افزایش درصد. اگه بستری شوم آیا تاثیری دارد؟ باتشکر. درضمن موج انفجار اعصاب و روان هستم. منتظر جواب هستم.

- سلام اگر بستری و ادامه درمان شما ناشی از تشدید ضایعات باشد، می تواند در تعیین درصد شما موثر واقع شود.

 

جانباز 65 درصد و شاغل در بنیاد بودم. در سال 90/11 با سنوات ارفاقی بازنشسته شدم و تامین اجتماعی با میانگین 2 سال آخر برایم مستمری برقرار کرده. لذا با توجه به اینکه جانبازانی که با سنوات ارفاقی بازنشسته می شوند، باید با آخرین حقوق و مزایا (آخرین فیش حقوقی) بازنشسته شوند، 2 سوال دارم.
 1.به کدام بند قانون جامع در شکایت خود اشاره کنم
2.از طریق دیوان عدالت پیگیری کنم یا کمیسیون ماده 16؟
ممنون از راهنماییتون.


- سلام
1- در عبارت پایانی قانون نحوه بازنشستگی جانبازان آمده است: در تعیین حقوق بازنشستگی آنان آخرین حقوق قبل از بازنشستگی مبنای محاسبه قرار می گیرد . این متن در خود قانون است.
2-کمیسیون ماده 16 خود را صالح به رسیدگی به این قانون نمی داند، از طریق دیوان عدالت پیگیری کنید.

 

 من جانباز ۵ درصد بنیادجانبازان هستم و ده درصد جانبازی ارتش دارم و۶ماه حضور درجبهه بسیجی دارم. به جز جبهه ارتش و یک مقطع تحصیلی بهم دادن. آیا باید دو مقطع تحصیلی بدن یا یکی؟

- خیر. فقط یک مقطع تحصیلی اعمال می شود.

 

در شرکت های زیرمجموعه اصل 44 هستم. در پست کارشناسی از محل کار مامور شده ام. به خاطر دور شدن ازمحل اصلی کار  1-کلی از مزایای اینجانب کسر شده که عنوان می کنند طبق قاعده هر کس به جای دیگری مامور شود، این مزایا قطع می شود. آیا قانون اجازه این کار را می دهد یا نه؟
2-پست همتراز به افراد حالت اشتغال تعلق می گیرد یا به افراد شاغل هم می تواند تعلق بگیرد؟ چگونه و طبق کدام قانون؟ ممنون


- به وضعیت ایثارگری خود اشاره نکرده اید تا پاسخ کامل داده شود. ضمنا"‌تقاضای ماموریت به خواست خودتان بوده یا اجباری انجام شده است؟ این موارد در پاسخ موثر است. پست همتراز فقط شامل حالت اشتغالی ها نیست. به موارد دیگر هم تعلق می گیرد که باید در سوال وضعیت خودتان را شرح دهید.

کد خبرنگار: 23
اینستاگرام
با سلام و خسته نباشید
آیا قانون احتساب تعدیل مدرک تحصیلی حین خدمت برای ایثارگران و فرزندان شهدا لغو شده یا شرکت نفت و هلدینگ خلیج فارس به صورت خود سرانه آن را لغو کرده اند؟
در صورت لغو خود سرانه چنین مصوباتی آیا امکان شکایت می باشد از چه طریقی ؟
لطفاً راهنمایی بفرمایید
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi