شناسه خبر : 62774
شنبه 01 دي 1397 , 17:03
اشتراک گذاری در :
عکس روز

نمی دانید "نداری و مریضی" چیست!

بازنشسته فرهنگی - خدا را شکر حداقل در فضای مجازی حاج آقای نوروزی مسئله بیمه تکمیلی شاغلین را حلش کرد و انشاالله چند روز دیگر مشکل بازنشستگان هم حل خواهد شد!
اما جناب نوروزی، یا خیلی خوش بین هستی یا خودتان را به آن راه زدید. برادر من کجا حل شده، کدام اداره قبول کرده، و قرارداد امضا کرده؟
پس خبر ندارید که بیشتر دکترهای عمومی در چند استان بیمه دی راتحریم کردند، بخاطر مردم آزاری و بدقولی مسئولین بیمه دی.
بزرگوار، با حلوا حلوا دهن مردم که شیرین نمی شود، هروقت تصویر بخشنامه حل مشکل بیمه ایثارگران را در سایت گذاشتید آن زمان اعلام بفرمایند حلش کردیم!
جناب نوروزی، قریب به اتفاق جانبازان بازنشسته اند و تکلیف آنها هنوز روشن نیست.

مگر بخشنامه سازمان بازنشستگی را به سمع ونظرتان نرساندند که مسئولین فرمودند ایثارگران به "بیمه آینده سازان" بروند و مثل بقیه بازنشستگان بصورت عادی بیمه شوند؟
همین که سازمان بازنشستگی آب پاکی را روی دست ما ریخته ممنونیم، جرا که صادقانه عنوان کردند تا ما پرتوقع نباشیم تا دیگر دم از ایثارگری و جانبازی بزنیم!
اما شما مثل شکلاتی که در دهان بچه یک ساله می گذارند تا ساکت باشد حرفهایی می زنید که نه سندی دارد و نه مدرکی. لطفا دقت کنید، ما همه بالای ٥٥ سال سن داریم و می دانیم شما در حق ما چکار کردید و هدفتان از این مصاحبه ها و اعلام های الکی چیست؟ بجای عوام فریبی لطفا جدی وارد عمل شوید و یا اگر دولت نمی خواهد برنامه را اجرا کند و شماها هم تو مجلس نمی توانید چراغی روشن کنید لطفا صادقانه بفرمایند ایثارگری بی ایثارگری تا ما بلاتکلیف نباشیم!
جناب نماینده و رىیس فراکسیون ایثارگران مجلس، شما و مسئولین رده بالا ماشاالله میلیون ها تومان حقوق و مزایا دارید و نمی توانید درک کنید "نداری و مریضی" چه بلای سر انسان می آورد، بخصوص اگر مثل حقیر دانشجو و محصل داشته باشید و دو میلیون تومان ناقابل حقوق و دریافتی داشته باشید!
خلاصه این ننگ بر پیشانی دولت تدبیر و امید و برخی از نمایندگان ملت ثبت و تاریخ قضاوت خواهد کرد چگونه عده ای جانشان را نثار کشور کردند و چه افرادی با چه انگیزه ای آنها را از حق مسلم درمان محروم کردند و به بازی گرفتند.
جناب نماینده محترم، شما در کسوت روحانیت محترم و عالم دینی خوب تشخیص می دهید ظلم و ظالم نزد خدا با چه سرنوشتی مواجه خواهند شد.
البته عده ای در سازمان برنامه و بودجه، شاید هنوز به این نتیجه نرسیده اند جانبازان با چه  مشکلاتی درگیر هستند.
اگر جناب نوبخت ماهیانه به اندازه منِ جانباز و معلم بازنشسته، حقوق دریافت می کرد و جای ما عوض می شد مطمىن باشید پیراهن پاره می کرد.
حجب و حیا و ولایتمداری جامعه ایثارگران باعث شده الان دو ماه است که از جیبِ خالی خودمان مخارج درمان را بپردازیم و درم برنیاوریم.
کاش بجای کش دارکردن موضوع و انجام مصاحبه، ار ابزارهای قانونی استفاده می کردید و بخشنامه ظالمانه هیئت دولت را لغو می کردید تا این همه گرفتاری از جامعه ایثارگران دور می شد.  ومن الله التوفیق

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
سلام بابا اینها خیلی نامرد تر از این حرفها هستند که ما فکر می کردیم
ماهم دعا می کنیم خداوند دل مسئولین را رحم بیاید این بخشنامه را لغو کنند ایثارگران شاغل و بازنشسته بیمه تکمیلی بنیاد قرار گیرند و سرگردانی و استرس درمانی نجات یابند ایثار گر بازنشسته
سلام ، از قدیم گفتند سنگ را که برداری سگ و دزد خودشان را لو میدهند. ترامپ جنایتکار هنوز سنگی برنداشته که عده ای نفوذی و ریاکار که خودشان را به شکل مسلمان درآوردند و پشت پرده آن کار دیگر میکنند خیلی زود دستپاچه شدند و خودشان را لو دادند.
معلوم نیست اگر قشر ایثارگر در دوران جنگ حضور نداشتند امروز یا اینگونه ریاکاران که در مسند قدرت بودند چه بلایی بر سر مسلمانان جهان آورده بودند. البته تعدادی انگشت شمار در دوران جنگ در مسندهای نظام اسلامی حضور داشتند اما خیلی زود رسوای خاص و عام و گرفتار خشم و غضب الهی شدند. امروز همان افراد فریبکار و نفوذی در لفافه قدرت نظام اسلامی و مصونیت قضایی توانستند از چنگال قانون و خشم ملت فرار کنند اما همانگونه که تجربه اثبات کرده سخت ترین غضب الهی نصیب کسانی خواهد شد که دل مردان خدا را به درد آوردند.
بزودی همان زرنگهای ریاکار که دستشان برای خاص و عام رو شده همانطور گرفتار خشم و انتقام الهی خواهند شد. انشاالله
سلام به همرزمانم ببینید عزیزان تا بچه گریه نکند شیری نیست پس این کارهارا باید بنیاد انجام بده ماشاالا بنیاد هم که اطلا دا رید از ریشه خراب است پس باید خودمان حرکت کنیم مانده یک فراخوان بدهید منکه تهران نیستم باید شما بانشریه فاش نیوز یا یک نشریه دیگه اطلا رسانی کنید تمام ایثارگران از رزمنده تا جانباز 90 درصد همه در تهران جمع شوند برای همیشه از حقوق خودمان دفاع کنیم حق و حقوق و دفا باید انجام بشه اگر همان اول از حقوق خودمان دفاع کرده بودیم اینطور نمیشد اگر اینکار را نکنید بخود و خانواده ظم کردید ما که رفتیم از حق دفا کردیم نباید حقوق خودمان پایمال شود انسانهای بیدست وپا نیستیم داریم بخاطر انقلاب میسوزیم ولی آقایان از ما سواستفاده میکنند هر قانونی برای ایثارگران آمده گفتن بار مالی دارد آیا 84 هزار ملیار تومان که به بدهکاری بانکهای خصوصی دادید بار مالی نبودو هزاران چیز دیگر این ایثارگران انسانهای باشرفی هستند ولی پای ظم باشد تا آخر ایستادن شما که در تهران تشریف دارید لطف کنید یک فرا خوان بدهید تمام ایثارگران کشور در خدمت حاضر هستند بخدا اگر ظم قبول کنید به خود وخانوادها ظم کردید و باید روز قیامت جواب پس بدهید واسلام
سلام من جانباز 55 درصد ارتش هستم چرا برای من حق نگهداری نمیدهند
واقعا جای بسی تعجب است . جناب اقای نوبخت که در یک جلسه با اقای شهیدی ریاست محترم بنیاد کشور تصمیم میگیره بلافاصله بخشنامه به دستگاههای اجرایی انهم در وسط سال ابلغ کنند که بیمه ایثارگران از بنیاد قطع و دستگاههای اجرایی بپردازند . ایا چند سال پیش مگر همین کار با دستگاهها نبود ؟ مگر مشکلات ایجاد شده توسط همین دستگاههای اجرایی نبود؟ ولی پس از مدتی اظهار داشتند با توجه به تحقیقات بعمل آمده تصمیم بر این شده که بیمه ایثارگران با بنیاد است واکنون 4 سال است که دیگر ایثارگران با پزشکان - داروخانه ها و متخصصین بیماری خود در خصوص روند پیگیری درمان خود اشنا شده اند و مشکلاتی هم اگر بود خیلی کمتر از قبل بود. حال چی شده بخاطر ندادن پول توسط دستگاههای اجرایی به بنیاد دوباره آزموده را آزمون کردن خطاست را اجرا کردید و چه مشکلاتی برای ایثارگران در این برهه حساس بوجود اوردید . ایا نمی توانستید در همان هیات دولت فقط چند رقم بالا و پایین کرده و بحساب بنیاد واریز می شد ولی شماها دوست داشتید 400 هزار نفر از همان هایی که اگر نرفته بودند جلوی ارتش عراق و دهها کشور غربی و اروپایی و منطقه خودمان بایستند الان کشور ما هم مثل عراق و سوریه و افغانستان و یمن و ..... بود وهیچ امنیتی نداشت و شماها هم به این راحتی این بخشنامه ها و مصوبات و لایحه ها صادر نمی کردید ... این است جواب ما ، انهم در زمانی که اکثرایثارگران 50 ساله یا بالای 50 سال سن داریم . اگر این مشکل ایثارگران حل نکنید قطعا شکایتتان پیش خدا و ائمه و شهدا خواهیم برد و دیگر در انجا که بزودی همه مان خواهیم رفت هیچ کس فریاد رستان نخواهد بود .
از جناب نوروزی و مولائی هم بسیار تشکر می نمائیم .
سلام این ترفندها قدیمی شدند زیرا بیاد داریم سال 92 که همینطور بیمه تکمیلی را به ادارات واگذار کردند بعلت ناکارآمدی مسئولان بنیاد بود که فریاد ایثارگران را به آسمان بلند کردند خلاصه کاری کردند که ایثارگران با همین ترفند راضی شوند تا بیمه تکمیلی به بنیاد برگشت کند.
امسال ایثارگران از بیمه دی که زیر مجموعه بنیاد است فریادشان به آسمان بلند بود که همان ترفند را تکرار کردند تا ایثارگران راضی شوند بیمه تکمیلی به بنیاد بازگشت کند. اینها نمونه ای از سیاست بازی اصلاح طلبان است اما دود چنین بازیهای سیاسی چشم خودشان را کور کرده است.
مباداکه در دهر،دیرزیستی//مصیبت بود،پیری ونیستی..
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi