شناسه خبر : 62788
یکشنبه 02 دي 1397 , 15:20
اشتراک گذاری در :
عکس روز

اقدام انقلابی و قابل تحسین در بنیاد شهید

حجت الاسلام شهیدی محلاتی نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهور و رییس بنیادشهید و امور ایثارگران، ضمن اعلام موافقت با تعیین سقف ده میلیون تومانی برای مدیران و موسسات وابسته، موضوع را جهت اجرا، ابلاغ کرد.

فاش نیوز - در اقدامی قابل تحسین و انقلابی، رییس بنیادشهید و امور ایثارگران با تعیین سقف حقوقی برای مدیران بنیاد و موسسات تحت پوشش موافقت کرد.

به گزارش فاش نیوز، در پی درخواست ایزدی، معاون حقوقی و پارلمانی بنیاد از رییس بنیادشهید و امور ایثارگران برای تعیین سقف حقوق دریافتی مدیران تابعه و زیرمجموعه های بنیاد، حجت الاسلام شهیدی محلاتی، نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهور و رییس بنیادشهید و امور ایثارگران، ضمن اعلام موافقت با تعیین سقف ده میلیون تومانی مدیران و موسسات وابسته، موضوع را جهت اجرا، ابلاغ کرد.

بنابراین با توجه به فاصله زیاد حقوق دریافتی خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران با حقوق و مزایای دریافتی توسط مدیران ارشد و میانی بنیاد، این اقدام انقلابی و قابل تحسین می تواند آلام ایثارگران را تا حدودی کاهش دهد.

امید است رییس بنیاد شهید و همینطور معاون پارلمانی بنیاد شهید در آستانه تقدیم لایحه بودجه سال 1398 کل کشور توسط رییس جمهور به مجلس و بررسی ردیف و بودجه ادارات و نهادهای مختلف، تلاش مضاعفی را در مجلس و بین نمایندگان خانه ملت انجام دهند تا شاهد افزایش کمی و کیفی حقوق و مزایای جامعه هدف و کاهش فاصله آنان با مدیران و... باشیم.

کد خبرنگار: 21
اینستاگرام
اين موضوع بايد توسط ايثارگران و كاركنان بنياد رصد بشه تا كلاه سر همه نره و واقعا اجرا بشه خصوصا" در بخشهاي اقتصادي بنياد كه مديران آن تا به حال غير از بخور بخور فايده اي براي ايثارگران نداشته اند.
فراموش کردید حقوق نجومی معاون توسعه بنیاد کنونی رو که لو رفت؟؟؟ حالا شما باور دارید ایشون حقوق خودشو به 10 میلیون کاهش بده؟؟
آیا مدیران موسسات وابسته به بنیاد که شده منبع درآمد تعدادی به 10 میلیون کاهش پیدا می کنه؟؟؟
ساده لوحانه است چون اگر هم اینطور شود مطمئن باشید در قالب پاداش و مزایای جانبی چند برابر می گیرند
چرا همیشه به اسم ایثارگران و جانبازان در بوق کرنا میکنن ولی....... مثل همین بخشنامه اخیر بسته حمایتی دولت ،که الویت پس از کمیته امداد و بهزیستی موکدا ایثارگران نام برده شده ولی امروز جمعه 7/10 دریغ از 1ریال ، گفتم شاید حقوقمان بالا بوده ولی هرچه فیش حقوقی حالت اشتغال بنیاد رو که کل دریافتی رو 1/800 و پس از کسورات جمع دریافتی 950/000هزارتومان بیشتر ندیدم. حداقل از دولت تدبیر وامید میخام ،آش نخورده و دهن سوخته نکنید ، عناد و دشمنی شما با این قشر در همه زمینه ها ،،بیمه ، مسکن ، معیشت ...بر همگان عیان هست .
10میلیون حقوق؟؟؟ عجب سهمی می برن!!! آیا این مردم و جانبازان زیر25درصد هیچ سهمی ندارند؟ واقعاً این انصافه؟
خدا را شكر كن ببين چقدر دريافتي داشتند كه به ده ميليون تومان راضي نيستند.
سلام . همچین قابل تحسینم نیست . ده میلیون ؟
مگه چکار می کنند ؟
ما که از جانمان برای انجام خدمات به جانباز و عیر جانباز مایه می ذاریم زیر سه میلیون حقوق می گیریم ... مثلا اونا چکار می کنن که ده میلیون می گیرن .... این روحانی بی شرفم که تازگی ها زده زیر پرداخت حقوق و مزایای ما برای بازنشستگی ... پس از چی تحسین می کنید ؟
مگه چقدر می گرفتن که ده میلیون شد دوق زده تان کرد ؟

اینا روولش کن آهای سایتی ها اینه رسم رفاقت یه حالی ازمون نپرسیدید ؟ باشه ؟
راست گفتند هر کی به فکر خویشه ... قیچی به فکر ریشه ...
راستی دکتر ساقی میشه بپرسم دور و برت چه خبره ؟ کینه و نفرت اینا خیلی مشکوکه بهت .... دارم شک می کنم به همه چی ؟ ... امدم سرتون داد زدم جلوشون میگن تو به منتقدین توهین کردی ... میگم عمو با دوستای خودمم یه چیزتون میشه ها ... میگن تو دو پهلو حرف زدی ...
خب راست میگن ادمی که سر و کارش بیفته به خاطرات اسرا به هر حال یاد می گیره چطور بنویسه ... دور از جون بچه ها عین افسرای بعثی میگن منطورت از این حرفا چی بود ... خب چکار کنم اسم ساقی یه باور تو فکر من بیرون نمی ره ... چطور باورمو خراب کنم وقتی چیزی که باید می دیدم دیدم ... خودم رحمت کشیدم تا ببینم . برای رسیدن به هدف باید زحمت کشید . بشینی تا دیگران برات ابی گرم کنند امدی نکردند ... مگه اون جانبازه برای من ابی گرم کرد که دلم خوش بشه به رفاقت شهدایی ... خودم سفت و محکم ایستادم و نرفتم مثل همیشه ... تا رفیق شهدا شدم .
اخر عمری دارم کار خطرناکی می کنم ... اما باید مثل همیشه برم تا ته تهش ... خب دلشون شکسته است ولی شایسته هم هستن . ببینم میشه یه کاری بکنم براتون ... اقای ساقی رومو زمین نذار . با تشکر
اقدام انقلابي تر به دليل كوتاهي هاي مديران بنياد در امر خدمات رساني به ايثارگران بايد همه حقوقي را كه تا به حال دريافت كرده اند برگردانند
مملکت قانون دارد و نظام هماهنگ پرداخت. مگر دست رئیس سیستم است که سقف تعیین کند. قانون همه چیز زا تعیین می کند.
آقای مسئول محترم سایت فاش نیوز
چون بنده از نزدیک در جریان هستم این موضوع را تکذیب میکنم
این نامه با پیشنهاد ... آقای ایزدی معاون امور مجلس فقط برای جلوگیری احتمالی اعتراض ایثارگران که فیش حقوقی مدیران بنیاد لو و افشا شده بود نوشته شده است و این نامه بدون ابلاغ و بدون شماره نوشته شده است و صرفا برای رسانه ای کردن و کلاه گذاشتن بر سر ایثارگران میباشد
البته در این نامه یک اشکال مهم هست و اینکه نوشته فقط حقوق نباید بالای10میلیون باشه
ولی برای مزایا هیچ تصمیمی گرفته نشده
معمولا هم مدیران مزایا زیاد می گیرند .
این چه ربطی به جانبازان دارد؟ قراره حقوق مدیران ده میلیون تومن بشه. اگر قرار بود که حقوق جانبازان زیاد بشه. اون هم حقوق جانبازان زیر هفتاددرصد. همین آقای ایزدی باهاش مخالفت میکرد. همونطورکه در این سالها بارها از امتیازات جانبازان کم کرده. مثل خودروی وارداتیکه طبق قانون اساسی و قانون شرع به تعدادی از جانبازان زیر هفتاددرصد دادند. تا به ما رسید. همین آقای ایزدی فرمودند. که طبق همین قانون اساسی و قانون شرع به جانبازان زیر هفتاددرصد تعلق نمیگیرد. آخر هم ما نفهمیدیم. که این چه قانون شرعی است که آن موقع به جانبازان زیر هفتاددرصد تعلق میگرفت؟ و بعداً طبق همان قانون اساسی و شرع توسط همین آقای ایزدی جانبازان زیر هفتاددرصد را از این حق صددرصدشان محروم کردند؟ و آقای شهیدیکه اصلاً فکر نکنم. قصد اضافه کردن حقوق جانبازان را داشته باشد؟ و اینطور هم که توزیح داده شده. قرار است. که فقط حقوق مدیران مظلوم بنیاد زیاد شود؟ آن هم در این روزهای تحریم و تورم و گرانی آنهم همش ده میلیون تومان؟ وگرنه که جانبازان که در این روزها در این تحریم و تورم و گرانیکه مشکلی ندارند که؟ خدا خیر بده به آقای ایزدی. که انقدر به فکر مدیران وهم رده های خودش هست؟ نوش جونتون؟؟؟؟؟؟؟؟؟
این نامه نه ابلاغ شده و نه در دبیرخانه به ثبت رسیده
در واقع دور زدن و کلاه گذاشتن بر افکار عمومی بالاخص ایثارگران میباشد
تا ایزدی و ایزدیها در بنیاد هستند ایثارگران آب خوش نخواهند خورد
شما فاش نیوزیها هم معامله گرید
بنام خدا
با سلام وعرض ادب واحترام
چند روز قبل فاش نیوز مطلبی از سردار شریفی منتر کردید مبنی بر اینکه در سال 98 حقوق جانبازان بسیجی تعدیل وبر اساس ماده 38 اعمال میشه و30 هزار جانباز که احکام آنها زده شده باز نشسته میشوند وبالطبع وقتی بازنشست میشوند سنواتشان هم دریافت خاهند کرد . چرا این مطلب جمع آوری کردید هرچی میگردم پیداش نمیکنم این مطلب به دستور کسی جمع شد یا خودتون جمع کردین ؟ یعنی این خبر در سال 98 اجرا نمیشه ؟
با تشکر جانباز 50 درصد حالت اشتغال بنیاد
به نام خدا/اقدام انقلابی یعنی جانبازاعصاب وروانیکه دریک اعزام نیروی عملیاتی 3مرحله ای درسال 64عملیات والفجر9کردستان علی رغم داشتن پرونده مستندومسجل شده بعدازگذشت سالیان بدلیل نداشتن کسی غیرازخداهنوزکه هنوزاست بلاتکلیف وسرگردان درپی احقاق حق روانمودررفتو امدوفعلا هیچ هیچ هیچ پناه برخدا/استان لرستان
سلام .عزیزان فاش نیوز،شما چرا مانند انقلاب ندیده ها شدید.آنکه نه بدار است نه ببار. تازه عملی هم شود چه فایده ای برای شما و فرضا جانبازان دارد غیر از ترکشهای جدید.سرنوشته را که دیدم بخودم گفتم: انقلاب چهارم شد و من در غفلت.
سلام..این حرکت انقلابی و قابل تحسین هست؟؟؟حرکت انقلابی وقابل تحسین این هست که حقوق جانبازان زیر25 روبدهندتابتوانندازدواج کنند..کسانی روداریم که هنوزنتونستن ازدواج کنندودراوج بیماری وهزاران مشکل بسرمیبرند...چراحق خودشان رابخودشان نمیدهید...افتخارمیکنیدکه حقوق ده میلیونی میگیرید؟؟واسمش راحرکت انقلابی میگزارید؟؟حرکت انقلابی آنست که دراوج نداری پایبندمنویات رهبرعزیزوانقلاب وکشورباشی..وگرنه دراوج نعمت وپول همه انقلابی هستند...
با سلام
بنیاد اگر بخواهد رضایت ایثارگران را کسب کند باید دهها کار انقلابی را در اسرع وقت انجام دهد.
اول باید همه ایثارگران را از ایثارگرنماها تفکیک و حقوق ایثارگر نماها را با قاطعیت قطع کند تا بودجه کافی برای اصلاح داشته باشد
دوم باید کمیسیون تعیین درصد را منحل و کلا امور کمیسیون را به ارتش بسپارد .
سوم باید برای ماده 38 قانون جامع، آیین نامه درست و عادلانه ای بنویسید و عدالت را در توزیع منابع ایثارگران بین همه واجدین شرایط از 5تا 70% و به تناسب ایثارگرشان در نظر بگیرد و اینطور نباشد که گروهی از چند حقوق و چند پاداش و چند مرخصی بهره مند باشند و گروهی دیگر هیچ !
چهارم باید همه تسهیلات جانباز 25% را به جانباز زیر25% تسری بدهد .
پنجم باید آیین نامه 5% حانبازی رزمندگان فاقد مدارک بالینی را با دقت و درست و بدون بهانه تراشی کند .
ششم باید همه مدیران بالای سی سال خدمت بنیاد را که تجربه نا موفق دارند، بازنشسته کند و از متخصصین لایق در رشته های مدیریت و حقوق دعوت به همکاری کند.
بنیاد نیاز به حرکت های انقلابی بیشتری دارد .
ایثارگرانی که در جبهه ها حضور مستقیم داشته اند یعنی رزمندگان و جانبازان زیر25% را که همان شهدای زنده هستند، چرا 30 سال است فراموش کرده اید ؟
آیا اطلاع دارید رزمنده وطن با سالها حضور در جبهه فاقد شغل و درآمد،هنوز یک دفترچه درمان ندارد ؟!
آیا اطلاع دارید جانبازان واقعی هیچ کدام از کمیسیون های شما راضی نیستند ؟
چرا بیش از نیمی از جانبازان هنوز زیر25% نگه داشته شده اند، در حالیکه هم مجروحیت بالا و هم کهولت سن دارند؟
و کلام آخر اینکه اگر با یک حرکت انقلابی و مدیریت جهادی، به همان 30 هزار صفحه تخلفات بنیاد رسیدگی شود ، خواهید دید بودجه برای اجرا و توزیع عادلانه امکانات و تسهیلات کافی است .
از تبدیل بنیاد، به وزارت ایثارگران استقبال کنید تا شاید روزی شاهد پویایی و شکوفایی بنیاد شویم
همت مضاعف کنید .
سلام .دوستان من تاحدودی حقوقم بد نیست وراضیم.خداراشکر.
جانبازان.زیر ۵۰درصدبیشترشان زیر دومیلیون تومان حقوق می گیرند اینهادوستان وهمرزمان ماهستن خواهشآ همه گی صدای رسای جانبازان حالت اشتغال بنیاد شهید زیر۵۰درصد باشید ازمسئولین می خواهیم حقوق این عزیزان از بازنشسته هاهم کمتراست.ازمسئولین بخواهیم حقوق جانبازان حالت اشتغال بنیاد شهید زیر۵۰درصد را تاحد امکان ارتقآ دهند سزاوارنیست کارمندبنیاد ده میلیون حقوق می گیرد یک جانباز زیر دومیلیون تومان حقوق بگیرد مسئولین جانبازان زیر۵۰درصد را دریابید
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi