شناسه خبر : 62789
یکشنبه 02 دي 1397 , 16:36
اشتراک گذاری در :
عکس روز

صلاح در تمرکز بیمه ایثارگران در بنیاد است

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی از امکانپذیر بودن تجمیع و تمرکز بیمه ایثارگران در بنیاد شهید خبر داد.

فاش نیوز - عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی از امکانپذیر بودن تجمیع و تمرکز بیمه ایثارگران در بنیاد شهید خبر داد.

 به گزارش خبرنگار پارلمانی فاش نیوز، محمدعلی پورمختار نماینده ایثارگر مردم کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی با بیان نارضایتی جامعه ایثارگری از اتفاقات اخیر در زمینه بیمه تکمیلی خاطرنشان کرد: تجمیع و تمرکز بیمه ایثارگران در بنیاد شهید و امور ایثارگران در سال آینده امکان پذیر است و اگر دولت اقدام نکند، نمایندگان مجلس خود اقدام خواهند کرد.

وی با اشاره به تذکرات نمایندگان در صحن علنی مجلس و رایزنی های نمایندگان ایثارگر با مسئولان دولتی یادآور شد: در مورد وضعیت بیمه ایثارگران در صحن علنی مجلس تذکرات زیادی داده شده و در این خصوص با مسئولان بنیاد شهید، دولت و آقای نوبخت نیز صحبت و تذکر داده شده است که این موضوع اصلاح شود، اما متاسفانه هیچکدام از دستگاه هایی که ایثارگران در آنها شاغل هستند تا کنون به وظایف و تعهدات خود عمل نمی کنند و جامعه ایثارگری از این موضوع ناراحت است.

وی یادآور شد: در این خصوص می توان به وزارت آموزش و پرورش اشاره کرد که بیشتر از هر دستگاهی، ایثارگران آن پیگیر موضوع بیمه مکمل هستند و ما امیدواریم که هرچه زودتر دولت این نقص را برطرف کند.

پورمختار ادامه داد: در این راستا، نامه ای تنظیم و قرار است آن را برای رئیس جمهور ارسال کنیم و دولت هم در مصوبه خود در خصوص بیمه مکمل بازنگری کند و آن را به همان روال قبل برگرداند. چرا که به نظر من اگر بیمه تکمیلی در بنیاد شهید متمرکز باشد خیلی بهتر است و هم خود بنیاد در این قضیه راضی است و ظرفیت و توان آن را دارد و خود ایثارگران هم اگر فقط با یک جا مرتبط باشند، برایشان خیلی راحت تر است.

نماینده ایثارگر مردم استان همدان با اشاره به لایحه بودجه سال آینده تاکید کرد: در لایحه بودجه سال 98 اگر دولت اقدامی در جهت بیمه مکمل انجام ندهد، خود ما تلاش خواهیم کرد تا طرحی را به مجلس ارائه دهیم و بیمه تکمیلی را در بنیاد شهید و امور ایثارگران متمرکز کنیم. بالاخره ردیف های اعتباری آن معلوم است و آنها را عینا تجمیع و در اختیار بنیاد قرار خواهیم داد و این موضوع امکانپذیر است.

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی در پایان متذکر شد: البته ما در این مورد قانون داریم و باید یادآور شوم که در یک مرحله قانون گذاری شد که دستگاه ها به ایثارگران رسیدگی کنند، اما پس از اینکه مشاهده کردیم به مصوبه مجلس عمل نکردند دوباره آن را به بنیاد شهید ارجاع دادیم تا این موضوع مجددا" از طرف دولت بازنگری و اصلاح شود.

کد خبرنگار: 17
اینستاگرام
دمت گرم جناب آقای نماینده ، ما که خیری از این آقای نوبخت ندیدیم ، شکم سیر که به فکر گشنه نیست ، با یک بخشنامه بدون کارشناسی شده اعصاب همه ایثارگران را بهم ریخته است ، این نوع رفتارها منجر شده که به وعده های دولت اعتماد نمی کنند .
تاکنون از دولت و مجلس فقط حرف شنیده ایم. این نمایندگان واقعا ایثارگران برایشان اهمیتی ندارد خصوصا آقای لاریحانی . وگرنه ده دقیقه برای این قضیه وقت می گذاشتند..
با سلام ودرود فراوان به نماینده محترم جناب اقای پور مختار که پیگیر بیمه تکمیلی ایثارگران به بنیاد هستند الهی که خیر ببینی جانباز باز نشسته
خوبه.
سلام جناب اقای پور مختار ضمن تقدیر وتشکر از موضع منطقی جنابعالی در خصوص بیمه ایثارگران به استحضار میرساند چرا مجلسی که بالای 150 نفر نماینده ایثارگر دارد اینقدر در مورد حقوق ایثارگران ضعیف عمل میکند اقای پور مختار نمایندگان مجلس چه بخواهید چه نخواهید اقشار ایثار گر چند صباحی بیشتر میهمان شما نیستند نگذارید کرامت وحرمت انان بیش از از این نزد جامعه ,خانواده,وبرخی از مسولان مفت خور بیش از این خدشه دار شود به انان رحم کنید تا خدا به شما رحم کند
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi